Heeft John van den Heuvel ook weer iets om over te brabbelen in de TV-shows.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we de niet verkochte kaartjes weggeven aan randcriminelen.
Roep maar vast voor CIV - Japanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doen we, alhoewel ik Engeland-Italië oversla. Kent iedereen wel die nobuddy's.
I hoor spontaan de Baywatch intro in mijn hoofd erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Joachim Löw eens als David Hasselhoff rennen.
Ze eindigden onder Ecuador.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe Uruguay gehyped wordt en overschat, echt een pauperteam hebben ze, het is totaal geen verrassing dat ze weggespeeld worden door een land als Costa Rica.
Zeg je nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe Uruguay gehyped wordt en overschat, echt een pauperteam hebben ze, het is totaal geen verrassing dat ze weggespeeld worden door een land als Costa Rica.
Pamelaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
I hoor spontaan de Baywatch intro in mijn hoofd erbij
En moest dus play-offs spelen ja, geen idee waarom men denkt dat ze überhaupt de volgende ronde kunnen halenquote:
Regie leest meequote:
Ik had 2-2 voorspeld.quote:
Man, ze moeten ze even allemaal eten. Anders krijg ik elke avond zin in die snacks als ze weer op tafel staanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa eindelijk worden de snacks eens opgegeten. Godverdomme werd tijd ook
Leg dat die kerel maar uit in het groepstopic van Engeland en Costa Rica.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En moest dus play-offs spelen ja, geen idee waarom men denkt dat ze überhaupt de volgende ronde kunnen halen
dat filmpje heeft Derksen ook gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:29 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk filmpje met Pamela
Ik had niet verwacht dat Uruguay zo zou worden weggespeeld, dat geef ik toe. Maar ik schat Uruguay niet hoger in dan Costa Rica, beide landen behoren sowieso tot de mindere landen (qua voetbal) van het toernooi.quote:
Nog een half uurtje. Hopelijk wordt het wat.quote:
Depay is een hypequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef GGMM het volgende:
Daley Blind kan alleen maar tikjes breed geven.
- Caland
Waarom noem je Janmaat niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ajax gaat meer verdienen aan Blind dan Feyenoord aan De Vrij, BMI en Pelle bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |