Mag pas na een bepaalde tijd ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom gebruiken ze trouwens de beelden van de wedstrijden niet?
Kost te veel geldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Terecht.quote:
Jawel, dat geeft wel. Het is goed dat je hem wijst op zijn beroerde kennis van de Nederlandse taal.quote:
Misschien per keer (veel) betalen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat kan, maar ik heb ook niet de intentie om bij VI aan te schuiven en ik verwacht/hoop ook niet uitgenodigd te worden daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle kenmerken die stroken met de persoonlijkheid van jou.
Sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Jawel, dat geeft wel. Het is goed dat je hem wijst op zijn beroerde kennis van de Nederlandse taal.
Wij hopen met je mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb ook niet de intentie om bij VI aan te schuiven en ik verwacht/hoop ook niet uitgenodigd te worden daar.
Maar goed, Emile Schelvis heeft zijn beste tijd gehad en zijn beste tijd was al heel matig.quote:
Waarom pest je mij zo? Is dit je wraak voor het kapotgaan van het Dream Team of zo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
Lebron uit de Op gehaald.
Toen dit met Humberto Tan gebeurde was het grappig, maar dit is natuurlijk niks.
Rijke tata.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:20 schreef OverRated het volgende:
Ik heb in dat restaurant gegeten van de Herman gaat ver promo.
Dit wilde iedereen natuurlijk graag weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |