Stem jij op de SGP?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kan beter gewoon stil zijn en mooi wezen, net als alle andere vrouwen trouwens
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het beest van Apeldoorn is tegenwoordig Volkert van der Graaf.
Wees eens zo aardig en pas het aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vast.
Of je doet het gewoon verkeerd.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Geen 'Het beest van Apeldoorn' TT
Je vergeet de keuken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kan beter gewoon stil zijn en mooi wezen, net als alle andere vrouwen trouwens
Zodra je hebt toegegeven dat je zelf een fout hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wees eens zo aardig en pas het aan.
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het beest van Apeldoorn is tegenwoordig Volkert van der Graaf.
Nee, maar ik kan me wel vinden in hun denkbeelden over de positie van de vrouwquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stem jij op de SGP?
Altijd al willen weten dit.
Ik heb een fout gemaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra je hebt toegegeven dat je zelf een fout hebt gemaakt.
Als ze gewoon stil zijn mogen ze er af en toe wel uit, wel aan de ketting natuurlijk. Karina is het met me eens.quote:
Mag ik je een eng persoon vinden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel vinden in hun denkbeelden over de positie van de vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |