Jawel nu al 6 leuke wedstrijden. Vorig jaar misschien 6 max.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is nooit NU AL mooier dan 4 jaar geleden. Kan het wel worden ja.
vorig jaar 0 maxquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel nu al 6 leuke wedstrijden. Vorig jaar misschien 6 max.
Dat was de enige mooie pot in de hele knockout fase en de enige echte upset in die knockout fase. Duitsland - Servië en Spanje - Zwitserland had je dan nog in de groepsfase, maar dat waren toch wel de meest lucky upsets ooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Nederland - Brazil iedereen vergeten?Of haal ik nu iets door elkaar.
En wtf heeft dat met mooi voetbal te maken? Ik wil je de beker nu wel geven als jij daar blij van wordt. Brazilië krijgt hem ook door de scheids en ben je dan blij? Ik wil vermaakt worden en meestal wint degene die het best speelt ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Nee. Finale gehaald en bijna wereldkampioen geworden. Zo'n kans krijg je niet vaak.
Ik begrijp jou niet.. je wil vermaakt worden, maar je hemelt wel het Italiaanse voetbal op.. dat is niet logischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wtf heeft dat met mooi voetbal te maken? Ik wil je de beker nu wel geven als jij daar blij van wordt. Brazilië krijgt hem ook door de scheids en ben je dan blij? Ik wil vermaakt worden en meestal wint degene die het best speelt ook.
Het club voetbal niet. Dat is ver afgezakt al wordt het weer beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet.. je wil vermaakt worden, maar je hemelt wel het Italiaanse voetbal op.. dat is niet logisch
ik word liever wereldkampioen met slecht voetbal dan met mooi voetbal sneuvelen in de achtse finale.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wtf heeft dat met mooi voetbal te maken? Ik wil je de beker nu wel geven als jij daar blij van wordt. Brazilië krijgt hem ook door de scheids en ben je dan blij? Ik wil vermaakt worden en meestal wint degene die het best speelt ook.
Maar je bent geen kampioen en speelde kut.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik word liever wereldkampioen met slecht voetbal dan met mooi voetbal sneuvelen in de achtse finale.
Ja, maar na de 3-0 en 4-1 tegen Italie en Frankrijk bij en EK jaren geleden was het ook snel afgelopen tegen Rusland. Dus het kan snel anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
En nu al meer genoten van Nederland dan 4 jaar geleden.
maar wel bijna kampioen en zo'n kans krijg je niet vaak. Als Robben in de finale gewoon gescoord had dan had jij ook in de polanaise gelopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je bent geen kampioen en speelde kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |