Aan de ene kant is alles nog heel spannend, aan de andere kant is hij heel nieuwsgierig. De ene keer wint het ene, dan het andere.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Ben benieuwd. Toen we net thuis waren, kwamen de broer en zijn vriendin van René langs en toen kwam ie iedereen gewoon kopjes geven enzo.. Ze gingen weg en hij zat onder de bank.
snap ik ook wel. Alleen vind het zo zielig.. haha. Hij hoeft nergens bang voor te zijn bij ons.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Aan de ene kant is alles nog heel spannend, aan de andere kant is hij heel nieuwsgierig. De ene keer wint het ene, dan het andere.Komt heus goed!
aan de andere kant, als ie daar lekker ligt? Dan is het toch goedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
snap ik ook wel. Alleen vind het zo zielig.. haha. Hij hoeft nergens bang voor te zijn bij ons.
Hij ligt nu wel erg lekker te slapen onder de bank
Zo heb ik pas geleden ook een headset voor mijn xbox kunnen afschrijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef Dragonberry het volgende:
Verdomme! Waarom moeten katten een obsessie hebben met draadjes. Nu is mijn koptelefoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |