Ja. Net als natuurkunde en scheikunde, maar dat krijg ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar wiskunde zuigt verder best wel, ja.
Wel economie? Dat vond ik pas een grafvak op de middelbarequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Net als natuurkunde en scheikunde, maar dat krijg ik gelukkig niet.
Dat weet ik even niet meer, even nachecken. Maar dat is ook kut ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel economie? Dat vond ik pas een grafvak op de middelbare
Is op zich best makkelijk toch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel economie? Dat vond ik pas een grafvak op de middelbare
ewaquote:
Ik had het wel gehaald (moest het 2 jaar verplicht volgen) maar heb het daarna meteen gewoon laten vallen. Het lag me echt totaal niet. Raad het ook niemand aan 0/10quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is op zich best makkelijk toch.
Wat heb jij eigenlijk voor opleiding gedaan of wat doe je nu?quote:
Ah, k. Is verder ook niet zo'n heel nuttig vak ofzo imo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had het wel gehaald (moest het 2 jaar verplicht volgen) maar heb het daarna meteen gewoon laten vallen. Het lag me echt totaal niet. Raad het ook niemand aan 0/10
Maar economie is net als alle kundes zodra je de logica hebt is het appeltje eitje daarom was het zo makelijk voor mij maar daarintegen talenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had het wel gehaald (moest het 2 jaar verplicht volgen) maar heb het daarna meteen gewoon laten vallen. Het lag me echt totaal niet. Raad het ook niemand aan 0/10
Talen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar economie is net als alle kundes zodra je de logica hebt is het appeltje eitje daarom was het zo makelijk voor mij maar daarintegen talen
Ik had vroeger echt een fucking geile duits leraarquote:
Ik had alle talen die aangeboden werden in mijn pakket opgenomenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar economie is net als alle kundes zodra je de logica hebt is het appeltje eitje daarom was het zo makelijk voor mij maar daarintegen talen
Hommo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt een fucking geile duits leraar
Had je ook C&M profiel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had alle talen die aangeboden werden in mijn pakket opgenomen
Beveiliging en ictquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor opleiding gedaan of wat doe je nu?
Ik heb alle talen er per direct uitgeflikkerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had alle talen die aangeboden werden in mijn pakket opgenomen
Niet eens een maand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beveiliging en ictwist/weet niet wat ik wil en nu doe ik niks, jij dan? Jij hebt toch ook ict gedaan voor een maandje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |