Het is het vierde wereldkampioenschap op Nederlandse bodem. In 1973 had het WK voor mannen plaats in Amstelveen. De stad organiseerde ook in 1986 het WK bij de vrouwen.quote:De NOS zendt tijdens de Rabobank Hockey World Cup dagelijks twee wedstrijden live uit op de televisie. Eén van deze duels is de wedstrijd van de Oranjemannen of –vrouwen. Het WK staat van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag op het programma.
De ontmoetingen die live op te tv te zien zijn worden gepresenteerd en geanalyseerd vanuit het stadion. Alle overige wedstrijden van het mondiale evenement worden live uitgezonden op de website: nos.nl.
Omroep West verslaat tijdens het toernooi alle 76 duels live op haar kanaal. Daarnaast wordt TV West gedurende het WK een evenementenkanaal bij Ziggo (kanaal 999), waardoor de duels voor alle Ziggo-klanten te zien zijn. De wedstrijden worden afgewisseld met nieuws- en wedstrijdanalyses. De dag wordt afgesloten met een achtergrondprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Tja.. mooi.quote:
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Max23 het volgende:
Ook gewoon allemaal het veld in rennen terwijl er nog 7 seconden te gaan was
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Max23 het volgende:
Ook gewoon allemaal het veld in rennen terwijl er nog 7 seconden te gaan was
Vraag me af waarom Lee zanger is geworden en geen hockeyerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef Ikke. het volgende:
Je ziet wel waarom ze Hockeyers zijn geworden en geen zangeressen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Szura het volgende:
Ik denk steeds dat Hillary Clinton in die studio zit
Was Lee ook maar Hockeyer geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef Ikke. het volgende:
Je ziet wel waarom ze Hockeyers zijn geworden en geen zangeressen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was Lee ook maar Hockeyer geworden.
Lee is net als Robin van Persie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Lee zanger is geworden en geen hockeyer
Wat vals
Ik ook niet, lilukke bakkusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet wat heteromannen in Naomi van As zien
Sven naait ook wat schaatssters hoor, zoals Juf Annoukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Sven kan toch wel beter krijgen dan van As?
Welkom bij 95% van de topsport.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die vrouwenhockey redelijk kansloos is omdat he tvan een veel lager niveau is dan het mannen? Dat feestje net was ook zo geforceerd. Als je echt ergens voor hebt gestreden waardoor je wereldkampioen wordt, word je helemaal gek. Zij niet echt.
Dus omdat jij het zo snel niet zag is het kansloos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die vrouwenhockey redelijk kansloos is omdat he tvan een veel lager niveau is dan het mannen? Dat feestje net was ook zo geforceerd. Als je echt ergens voor hebt gestreden waardoor je wereldkampioen wordt, word je helemaal gek. Zij niet echt.
Precies en gezien de dames in kwestie is hockey dan best een goede keuze.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Welkom bij 95% van de topsport.
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:26 schreef Nibb-it het volgende:
TV West gaat voorbeschouwen. Flan aan tafel.
Dat middelste meisje heeft toch down?quote:
Welke van de 3 blonde kinderen?quote:
Oh sorry, zat niet op te letten.quote:
Dat wordt wel een smatje denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die kleine ernaast heeft meer van Max.
Ja. Die is over een paar jaar raakbaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die kleine ernaast heeft meer van Max.
Die van As heeft een rare smoel.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen rent wel gelijk het veld uit met zo'n grafbek
Damn, mijn stream loopt achterquote:
We hebben een ontgroeningsritueel hier.quote:
Lekker, die heb ik in het schermtopic ook al gehadquote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
We hebben een ontgroeningsritueel hier.
Doe je broek maar alvast naar beneden dan ga ik de hockeysticks pakken.
wavequote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik in het schermtopic ook al gehad
Daar is het minder lastigquote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik in het schermtopic ook al gehad
Maar wel pijnlijk zo'n degenquote:
Ga eens weg en kom over 5 minuten terugquote:
Moet je een kleuren tv kopenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:33 schreef n00b13 het volgende:
Dat oranje steekt niet echt goed af tegen het geel van AUS.
Doe iets aan je kleuren of contrast manquote:Op zondag 15 juni 2014 15:33 schreef n00b13 het volgende:
Dat oranje steekt niet echt goed af tegen het geel van AUS.
Oh ja. En ik ben kleurenblind.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doe iets aan je kleuren of contrast man
Eens maar een SC kan ook mooi zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef OverRated het volgende:
Zo is hockey wel leuk om te kijken. Open spel, mooie passeerbeweging en een lekkere goal.Beter dan al die strafcorners altijd.
Die wedstrijd tegen DUI was ook mooi.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef OverRated het volgende:
Zo is hockey wel leuk om te kijken. Open spel, mooie passeerbeweging en een lekkere goal.Beter dan al die strafcorners altijd.
mooie jinx. Deze gaat er nu dus in.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef OverRated het volgende:
He HOE ben je teruggekomen deze keer? >:Dquote:
Mwah. Is wel knap. Maar niet zo leuk om naar te kijken vind ik. Ligt het spel weer stil.quote:
Niet gekeken.quote:
Dan lees je ook sloomquote:Op zondag 15 juni 2014 15:38 schreef DeJori het volgende:
Crap. Ik moet tevens ophouden met hier mee te lezen, want ik zie alles pas nadat jullie het hier posten
computer in dezelfde kamer zetten als de tvquote:Op zondag 15 juni 2014 15:38 schreef DeJori het volgende:
Crap. Ik moet tevens ophouden met hier mee te lezen, want ik zie alles pas nadat jullie het hier posten
Die stond klaar om de bal te stoppen, maar hij werd van richting veranderd.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat doet die lijnstopper daar half ? tering
Zodat stokman bewegingsvrijheid heeftquote:Op zondag 15 juni 2014 15:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom staat de lijnstopper achter Stockmann?
je loopt achterquote:
Kijk op de pc omdat ik op mijn werk zitquote:Op zondag 15 juni 2014 15:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
computer in dezelfde kamer zetten als de tv
zijn we niet zo goed inquote:Op zondag 15 juni 2014 15:40 schreef Palomar het volgende:
stiekem hoop ik op shoot outs (die NL dan wint)
ah ok het is je vergevenquote:
Welke uni ?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi. Mijn (Britse) universiteit is daar sponsor ! Stonden gister niet op de borden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |