quote:Op maandag 16 juni 2014 01:26 schreef geluksuil het volgende:
[..]
hbo elektrotechniek goos, ben niet zo'n homo als jullie die een hoop dingen moet leren. logisch nadenken
Van jou voel ik enkel en alleen altijd liefde.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon continu twee mods die over je topic waken. Voel je die liefde voor jou?
quote:
Heb je nog een nieuwe date met Et su gehad?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van jou voel ik enkel en alleen altijd liefde.
[..]
Lol, nope.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog een nieuwe date met Et su gehad?
Ik kreeg door een foto op je facebook inderdaad al een beetje de indruk dat je een nieuw vriendje hebtquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg door een foto op je facebook inderdaad al een beetje de indruk dat je een nieuw vriendje hebt
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Rezania het volgende:
Wolframalpha stelt me steeds vaker teleur. Simpele dingen zoals "0.2 L water from 298 K to 350 K" begrijpt hij niet eens.
Daar is meer voor nodig dan een pubertje.quote:
Damn.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Om het weer een beetje ontopic en offgay te trekken, hier een mooi plaatje voor de volgende OP.
[ afbeelding ]
Wat is het? Het is het eerste warpvoertuig zoals ze - een NASA-medewerker (fysicus) en een conceptuele artiest (Rademaker, een Nederlander) - het zich inbeelden. De naam van dit schip is zeer toepasselijk ISX-Enterprise.
http://rt.com/usa/165564-nasa-ixs-enterprise-white/
Zo, iedereen die geen nerd is is wel weer weggejaagd.
Yep, JJ Abrams heeft de eer gekregen om die te regisseren aangezien de door hem geregisseerde Star Trek films een succes waren. Hij was ook de drijvende kracht achter o.a. Alias (naar aanleiding waarvan Tom Cruise hem vroeg om Mission Impossible te regisseren, hij was een enorme fan van dit juweeltje) en Lost en hij was een scriptschrijver voor de film Armageddon. Dat belooft spectaculair te worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef Anoonumos het volgende:
Zin in nieuwe Star Wars. En Jurassic Park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |