Maar ja, als hij die simpele zooi al niet begrijpt controleer ik mijn berekeningen zelf wel.quote:
Tja, computers zijn nu eenmaal niet intelligent.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ja, als hij die simpele zooi al niet begrijpt controleer ik mijn berekeningen zelf wel.
Ik kom wel hoor. Zolang het maar in de vakantie en zo blablabla.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef OllieWilliams het volgende:
maar wie willen wel meeten dan?Weten we gelijk wie de rasautisten zijn hier.
Oh en waar? En wanneer?
Uuuuuh...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hahaha ja joh, of tijdens de travestietenbingo.
Nog niet helaas.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, computers zijn nu eenmaal niet intelligent.
Ze kunnen pas intelligent worden indien de verbindingen tussen de schakelelementen op een zinvolle manier aangepast worden in functie van externe prikkels. Dan kom je dus op organisch materiaal uit voor zo ver wij het nu weten. In theorie kan het maar ik denk niet dat wij het gaan meemaken.quote:
Je weet het niet, misschien worden wij wel allemaal 300 jaar oud.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze kunnen pas intelligent worden indien de verbindingen tussen de schakelelementen op een zinvolle manier aangepast worden in functie van externe prikkels. Dan kom je dus op organisch materiaal uit voor zo ver wij het nu weten. In theorie kan het maar ik denk niet dat wij het gaan meemaken.
9 augustus in Delft.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef MrStalin het volgende:
Maar in de vakantie is de helft weer op vakantie oid. Doe het dan gewoon in de eerste week
Ik heb geen idee?! Vertelquote:
Dan heb je weer kmt enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef MrStalin het volgende:
Maar in de vakantie is de helft weer op vakantie oid. Doe het dan gewoon in de eerste week
Geen gratis OV helaas, maar ik kan dan wel.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Novermars het volgende:
Pfff, Delft, daar wil je nog niet dood gevonden worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |