Heerlijk tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu we toevallig 5-1 gewonnen hebben van Spanje worden we wereldkampioen.
Opportunisme ten top.
en dan janken als we er straks uit liggen tegen Kroatiequote:
Amuserendquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:59 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Amuserend. http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
Gewoon die Modric uit de wedstrijd trappenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan janken als we er straks uit liggen tegen Kroatie
Iets van Robben, Robben loopt, ROBBEN, WORDT HET ZO'N DAG? WORDT HET ZO'N DAG? JAA JAA! HET IS ZO'N DAG, HET IS ZO'N DAG, HET IS ZO'N DAG!!quote:
Maakt niet uit. Dit blijft, voor eeuwig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan janken als we er straks uit liggen tegen Kroatie
die is al blessaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon die Modric uit de wedstrijd trappen
Ik vind dat opportunisme gewoon nergens op slaan. Een halfjaar lang lachten we allemaal Nederland uit en nu worden we opeens wereldkampioen. Een wedstrijd is nog geen wereldkampioenschap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dit blijft, voor eeuwig.
Enneh...
... huil harder.
Kat in het bakkie danquote:
Niemand zegt dat, maar we mogen toch wel blij zijn? Kijk de score van gister dan, feest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat opportunisme gewoon nergens op slaan. Een halfjaar lang lachten we allemaal Nederland uit en nu worden we opeens wereldkampioen. Een wedstrijd is nog geen wereldkampioenschap.
Ja leuk maar je wint er niets meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Niemand zegt dat, maar we mogen toch wel blij zijn? Kijk de score van gister dan, feest.Niemand had dat gedacht nee, maar dit is machtig
Als eerste ongeslagen geplaatst. En begrijp je ironie niet. Als Mexicaan ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat opportunisme gewoon nergens op slaan. Een halfjaar lang lachten we allemaal Nederland uit en nu worden we opeens wereldkampioen. Een wedstrijd is nog geen wereldkampioenschap.
Van jou kan ik het hebben. Van sommige anderen weet ik dat ze het doen om te trollen. Maar er zijn echt mensen die dat nu denken en dat is wel triest, bekijk het gewoon van wedstrijd tot wedstrijd net als 4 jaar terug, dat liep uiteindelijk heel goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als eerste ongeslagen geplaatst. En begrijp je ironie niet. Als Mexicaan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |