Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer Spanjaard dan Nederlander of andersom, maar ga jij maar lekker PVV stemmen met je bekrompen, domme meninkje
Overigens heb ik er gewoon een feestje van gemaakt na de 5-1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.
hier engelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even kijken of ik ook in het Spaans en in het Engels samenvattingen kan vinden
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier engels
http://www.soccer-blogger(...)ne-13-group-b-bahia/
watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.
plugin zodat je dingen uit andere landen kunt kijkenquote:
sporza.be ouwe rukkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met een video met commentaar van Sporza?
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?quote:
Ej De Mar, ik zeg alleen dat in dit shot ze wat op een travestiet lijkt, moet kunnen toch ouwe reus, zelfs in Kattuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef alors het volgende:
[..]Ze moet ook heel Hollands (slecht) dansen in die reclame, zo tenenkrommend
Hola.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
holaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
Ik stond gister bij de 4-1 de samba te dansen. Ik wist van gekkigheid niet meer wat ik moest doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |