Wij zijn ook heel boeiendquote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:19 schreef Braindead2000 het volgende:
ik blijf maar aan dat scherm plakken
Ga je slapen dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:29 schreef Joezi het volgende:
droommmland oooh ik verlang zo naar drooooomland
stonden jullie vooraan?quote:
ja echt vooraan, de 1ste rijquote:
Ik stond hier vooraanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja echt vooraan, de 1ste rij
het was een opname voor een dvd.
compleet geplet, maar was echt super geweldig.
Volgens mij niets bijzonders neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Zit ik weer helemaal voor niks te lezen. Niks interessants gebeurt gisteren.
Was dat vandaag? Lolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee alleen dennis die weg mocht om bruiloft was bijzonder.
quote:
Dan zoek ik ff dat filmpje opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mooi om te zien hoe blij hij was toen ie terug kwam.
hij was helemaal hyper en de blik in zijn ogen was prachtig.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, geloof het wel, ik weet het niet meer
o ja lotje was nog boosquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zoek ik ff dat filmpje op![]()
Toch niets beters te doen
Waar werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:17 schreef ChocoFan het volgende:
In ieder geval nog wel een uurtje zodat ik er zeker van ben dat mijn dochter op tijd uit bed is voor haar nieuwe baantje
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blokkervoor de eerste keer
Vorige week ook begonnen in een pizza restaurant
Weekeindquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet je vandaag ook weer werken of ben je vrij?
Jawel maar jij plaatste ff een linkje hier voor mij zodat ik niet hoef te zoeken. Helemaal top dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
is niet van mij, iemand anders is zo lief geweest om het op te nemen
Ja dan krijg je dat. Went vanzelf weerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een tijdje niks gedaan en dan weer volgas werken
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel maar jij plaatste ff een linkje hier voor mij zodat ik niet hoef te zoeken. Helemaal top dus
Of het voor tv is of niet, ik vind het wel leuk voor hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
cool he, dennis is echt emo, dat zie je aan alles. op van geluk. heel mooi
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of het voor tv is of niet, ik vind het wel leuk voor hem.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]zo lief van isa en aike om dat verzoek in te dienen.
Jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo de buitenslapers hebben het ook weer overleeft
ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees wel mee. Ook al zijn we de enige geloof ik
Ach gos, liefquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
yep die haal ik er zo weer uit, bakje thee ff wakker worden en boodschappen doen.
jah zo en ik dan ook wel weerquote:
ik heb he t geluid uit en zit muziek te luisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:08 schreef ChocoFan het volgende:
Zo klaar met filmpjes, nu maar ff stream luisteren
Ja was al een keertje voorbij gekomen maar dat is niet erg hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb he t geluid uit en zit muziek te luisteren
dit is een bekent nummer denk ik
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was al een keertje voorbij gekomen maar dat is niet erg hoor
oh okquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was al een keertje voorbij gekomen maar dat is niet erg hoor
Hihi muts. zeg toch dat het niet erg is, heb er al zoveel dubbel voorbij zien komen en ik doe het zelf inmiddels ook wel denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wakker worden steletje lamzakken
hihi ik weet niet meer wat ik allemaal gepost heb lolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hihi muts. zeg toch dat het niet erg is, heb er al zoveel dubbel voorbij zien komen en ik doe het zelf inmiddels ook wel denk ik.
Geeft niets is ook niet nodigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hihi ik weet niet meer wat ik allemaal gepost heb lol
'Ben al een tijdje wakker, maar had een kater, en moest even opzoeken of ze wel gewonnen hadden.quote:
Ja de score was een beetje ongelofelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'Ben al een tijdje wakker, maar had een kater, en moest even opzoeken of ze wel gewonnen hadden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'Ben al een tijdje wakker, maar had een kater, en moest even opzoeken of ze wel gewonnen hadden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja de score was een beetje ongelofelijk![]()
![]()
![]()
Moet je nagaan hoe ze zelf geweest zal zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
Grrrr tieners die om 8.30 ruzie met elkaar maken. Leuk hoor als je dochter een vriendje heeft
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze zelf geweest zal zijn.
behalve de ui, kom maar opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
4 eieren 3 plakjes ontbijtspek 2 plakjes kaas en ui snippers![]()
![]()
![]()
![]()
ai da's een slecht begin van de dagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gadverdamme ik zet de utopia stream op en zie het ransapen stel in bed liggen vreten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
Grrrr tieners die om 8.30 ruzie met elkaar maken. Leuk hoor als je dochter een vriendje heeft
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze zelf geweest zal zijn.
slechter dan vanes kan niet volgens mij, ik denk dat je dat prima kanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou ik het beter kunnen als Vannas
Hele fijne ui snippers is echt lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
slechter dan vanes kan niet volgens mij, ik denk dat je dat prima kan
nee geen ui a.u.bquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hele fijne ui snippers is echt lekker
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jou UI wel, maar in combinatie met gebakken ei?
Ik eet liever een spiegel eitje met kaas en spek, dat omeletgedoe vind ik vervelnd, aangezien ik liever zelf beslis hoe die dooier op wil eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom dan Jonhuh ik maak een betere omelet dan jouw
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een vriendin die suiker op een spiegelei doet
Spiegeleitje met wat peper en zout is ook geniaalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik eet liever een spiegel eitje met kaas en spek, dat omeletgedoe vind ik vervelnd, aangezien ik liever zelf beslis hoe die dooier op wil eten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Spiegeleitje met wat peper en zout is ook geniaal
Die heb ik ook, maar het is niet zo goed voor mn hoge bloeddruk vw de zoethout die er in zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tjonge jonge is ok steeds hetzelde, ik sta voor het keukenkastje en weet niet welke thee ik zal nemen![]()
ik hbe nu maar gekozen voor marocco mint met marokaanse kruiden
Wat een toestandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tjonge jonge is ok steeds hetzelde, ik sta voor het keukenkastje en weet niet welke thee ik zal nemen![]()
ik hbe nu maar gekozen voor marocco mint met marokaanse kruiden
Plakkie kaas er onde , plakkie ham erover, en je hebt een broodje gezond zonde knijnevoer..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]simpel en goed, of gewoon lekker een gekookt eitje met een klein beetje zout.
ow zit dat erin ok, geen idee zijn van die pyramyde zakjes. heerlijke theequote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar het is niet zo goed voor mn hoge bloeddruk vw de zoethout die er in zit.
lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Plakkie kaas er onde , plakkie ham erover, en je hebt een broodje gezond zonde knijnevoer..
kaneel 27%, chicoreiwortel,rozenbottel,zoethout(18%)sinaasappelschilletjes,aroma,groene munt(2.5%)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow zit dat erin ok, geen idee zijn van die pyramyde zakjes. heerlijke thee
ik heb niet op de ingredienten gelet, ik vind het lekker en daarmee bastaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kaneel 27%, chicoreiwortel,rozenbottel,zoethout(18%)sinaasappelschilletjes,aroma,groene munt(2.5%)
volgensmij is de chicoreiwortel het enige marokkaanse dat aan die thee is toegevoegd.
Nee hoor ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
heb ik iedereen weer het nest op gejaagd
ik ben wel wat gewent, heb met een paar uurtjes slaap wel hele dagen gewerkt, met dank aan de buren. blaffende/huilende honden, ruzies boven/onder ons etc.quote:
Weer herkenbaar. Wij vrouwen zijn ook best wel bikkels somsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben wel wat gewent, heb met een paar uurtjes slaap wel hele dagen gewerkt, met dank aan de buren. blaffende/huilende honden, ruzies boven/onder ons etc.
haha punkie ook wel hoor, die moest het ook ondergaan, wat dat betreft is het best relaxt om even niet te hoeven werken, ik kom wel helemaal tot mezelf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weer herkenbaar. Wij vrouwen zijn ook best wel bikkels soms![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha punkie ook wel hoor, die moest het ook ondergaan, wat dat betreft is het best relaxt om even niet te hoeven werken, ik kom wel helemaal tot mezelf.
Geniet dan nog maar even van jullie rust. Dat kan dan inderdaad geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah de afgelopen tijd was best wel een stress periode
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet dan nog maar even van jullie rust. Dat kan dan inderdaad geen kwaad.
Nou mooier kan het bijna niet, helemaal top voor nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]dat komt helemaal goed, we hebben in elk geval gezellige mensen om mee te babbelen, en voorderest lekker het bos in en als het mooi weer is lekker zwemmen en zo.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou mooier kan het bijna niet, helemaal top voor nu![]()
Heb gelijk het geluid aangezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
heh heh die iwan weet alles beter lol
hij heeft een hekel aan chantage en zo, hopen dat hij gekozen word ruud en of billy weer gaat dreigen.quote:
Als hij Ruud eruit stemt mag ie van mij blijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan chantage en zo, hopen dat hij gekozen word ruud en of billy weer gaat dreigen.
als hij dan zijn woord houd ligt ruud eruit.
droom scenario
yepquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij Ruud eruit stemt mag ie van mij blijven
Girlpowerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
volgens mij zijn we de enige 2 nog choco
girlpower![]()
![]()
Moggequote:
Zijn de spanjaarden flink vernederd?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, goed wel, vanmorgen heerlijk de krantjes gelezen, lekker hoor
goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, goed wel, vanmorgen heerlijk de krantjes gelezen, lekker hoor
Eerst kreeg hij het hek niet open en toen kon hij de deur niet vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wat is daarmee heb ik gemist geloof ik
hahaha de muppetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst kreeg hij het hek niet open en toen kon hij de deur niet vinden.![]()
Slagers knecht ofzo![]()
![]()
Zo zag het er wel een beetje uit, hij liep heel de tijd heen en weer tussen de deur en de galerij van billy of hoe dat ding heet. lol zeker 3 keer.quote:
Ze hebben dat hek dan grondig gerepareerd voor utopia, toen het nog een AZC was was het nl een grote gatenkaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst kreeg hij het hek niet open en toen kon hij de deur niet vinden.![]()
Slagers knecht ofzo![]()
![]()
grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo zag het er wel een beetje uit, hij liep heel de tijd heen en weer tussen de deur en de galerij van billy of hoe dat ding heet. lol zeker 3 keer.
Mooi toch,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben dat hek dan grondig gerepareerd voor utopia, toen het nog een AZC was was het nl een grote gatenkaas.
en nou kan er helemaal niemand meer in of uit, of het de bedoeling is of niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben dat hek dan grondig gerepareerd voor utopia, toen het nog een AZC was was het nl een grote gatenkaas.
Overal, maar zeker in eigen landquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn de spanjaarden flink vernederd?
zo ff met de honden lopen en boodschappen doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een zeer aparte wedstrijd in ieder geval
Tot strakjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo ff met de honden lopen en boodschappen doen.
tot strakjes
Iets teveel gedronken misschienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenWaarom heb ik hoofdpijn na een voetbalwedstrijd kijken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ohhh, zou dat het zijn.... De binnen voering van mijn hoofd is momenteel groter dan de buitenkant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets teveel gedronken misschien![]()
Goedemorgen Oma![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohhh, zou dat het zijn.... De binnen voering van mijn hoofd is momenteel groter dan de buitenkant.
En vandaag weer
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:43 schreef sararaats het volgende:
nog steeds herstellende, de urineweginfectie lijkt maar niet over te gaan
![]()
vanmiddag werken (vrijwilligerswerk) maar rustig aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat is mooi kut dan nog. Goed uitrusten verder vandaag.
Rustig aan doen inderdaad en werkse alvast.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
vanmiddag werken (vrijwilligerswerk) maar rustig aan
Wat leuk dat je de muziek na kijkt, Ik heb ook zoveel leuke dingen weer ontdekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
Goede bijna middag.
Bijna iedere ochtend scroll ik door de SC, voor de muziek.
Soms ben ik verbaasd, bv bij Fela Anikulapo-Kuti.
Soms zie/hoor ik een band die ik nog nooit gezien heb. Geen voorbeeld nu.
Of heel oud sentiment: ik was verliefd: Spargo. Mwhahaha.
Soms even lekker hard, TheProdigy.
Danx voor de linkjes.
Doe ik, CF.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat leuk dat je de muziek na kijkt, Ik heb ook zoveel leuke dingen weer ontdekt.
Als je zelf wat wil plaatsen gewoon doen natuurlijk
Ik zie het vanzelf een keer voorbij komen danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Doe ik, CF.
RonBeton, Jian. Ik geniet nog, nog steeds.
En dat is ook niet veelquote:
Ach jee dus niet echt uitgerust dan denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef isax het volgende:
[..]
beetje kort.
moeders was niet blij dat ik nog filmpje zat te kijken.
jawel hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee dus niet echt uitgerust dan denk ik.
En wat voor filmpje?
Yoko ken ik niet en klinkt ook niet echt als iets wat ik leuk zou vinden. zolang jij hem maar wel boeiend vond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:23 schreef isax het volgende:
[..]
jawel hoor.
ik slaap zoiezo slecht maar is niet zo best.
de film heet Yoko. duitse kinder film
het ging over een yetti uit tibet die in duitsland belandequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yoko ken ik niet en klinkt ook niet echt als iets wat ik leuk zou vinden. zolang jij hem maar wel boeiend vond.![]()
En ja slecht slapen
Zo'n grote witte?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:26 schreef isax het volgende:
[..]
het ging over een yetti uit tibet die in duitsland belande
Dat zou ik ook soms wel willenquote:
LOL, gaat niet passenquote:
Ik zal het idee doorgevenquote:
Fijne dagquote:
hoe was de satesaus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef sararaats het volgende:
wat een gelukje, ik hoefde niet te gaan werken want ze waren al met 3 (en ik nog niet helemaal genezen)
goede cranberry sap drinkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed en vrede in de maag. alleen die urineweginfectie lijkt maar niet over te gaan.
of friet met cranberry sausquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
bedankt voor de tip en ik probeer het zeker vandaag nog uit
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cranberrytopf maken met friet, bitterballen, frikandellen en aardappelkroketjes.
hey hey ik moet wel uitkijken met de maag hé, ben nog herstellende van een urineweginfectie en griep in de buik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cranberrytopf maken met friet, bitterballen, frikandellen en aardappelkroketjes.
powernaps hebben hier een beetje teveel power aka snurken. een heel bos gaat neerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, dat is dus een powernap![]()
Sorry Gizmo, ik heb toch geslapen eventjes
Ik ken hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
powernaps hebben hier een beetje teveel power aka snurken. een heel bos gaat neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |