Ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Let op, binnen een paar minuten komen er gelijk 5 hier buurten.
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
Maar heeft zij hem getrappeerd? Oh nee, dat betekent iets anders. Heeft zij hem in de val gelokt?quote:
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
die heb ik ook aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
Drankspel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Ik heb niet eens wat te drinken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
huh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Drankspel!Ik ben kapitein buf buf en ik drink dit bier voor de tweede keer.
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Kittensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.
Hing er 1tje aan de andere kant van het balkon van de week en ik woon 10 hoog dus ik schrok me de pleuris. Heb de deur nu dicht en raam open aaaaah frisse lucht weer ffquote:
Moet je ruzie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een leuke dag vandaag en voel me vrolijk.. Geen Isa buitje aan mijn hemel.
Gewoon nog 1x dan.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.
thnx matequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef hannowannabe het volgende:
* Kapitein Buf doet het ook altijd erg goed!
(indien er behoefte aan is zal ik proberen het uit te leggen!:P)
* "Boeren"
Benodigdheden:
- veel bier
- een halve-liter-pul
- een 52-delig kaartspel
- een stalen maag
Je legt de stapel kaarten zo dat je de kaarten niet kan zien. Iemand moet delen (liefst iemand die betrouwnaar is). Diegene geeft iedereen één kaart. Niemand heeft nog de kaart gezien, deler niet en de krijger van de kaart niet. Als iedereen één kaart heeft, draait iedereen tegelijk de kaarten om. Degene die een boer heeft moet de halve-liter pul in EEN TEUG opdrinken (dit heb je iedereen duidelijk gemaakt voordat jullie begonnen, zodat je ze eraan kunt houden) en kaarten opnieuw bij elkaar smijten, schudden en opnieuw beginnen. Als niemand een boer heeft doordelen. Als twee of meer mensen een boer hebben, moeten die tegen elkaar doorspelen tot er eentje de klos is. Uit humanitaire overwegingen mag je als je de boer hebt getrokken één beurt overslaan. Geloof me....als je net die boer hebt getrokken, en je komt na die beurt weer terug in het spel...dan sta je strak van de zenuwen!!! (als je een vriendengroep hebt die niet zo goed tegen bier kunnen als wij limbo's kun je ook gewone pijpjes gebruiken inplaats van halve liters)
Jaja, snap ik, maar waar komen die kittens vandaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hing er 1tje aan de andere kant van het balkon van de week en ik woon 10 hoog dus ik schrok me de pleuris. Heb de deur nu dicht en raam open aaaaah frisse lucht weer ff
Ik heb gekke shit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, ik gelukkig ook daardoor koel ik wel iets af
Ik heb me over laten halen en die komen bij iemand uit de buurt vandaan. Hing een briefje bij de AH en mijn zoon zag het en toen kwam ik er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jaja, snap ik, maar waar komen die kittens vandaan?
Sure, geneukt heb ik alquote:
Lievquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb me over laten halen en die komen bij iemand uit de buurt vandaan. Hing een briefje bij de AH en mijn zoon zag het en toen kwam ik er niet meer onderuit![]()
Maar zijn nog steeds schattigOok al zijn ze momenteel in een sloopfase
weer wakker lieserd?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meezingen want eendracht maakt machtig.
Ja koel hè, heb ik ook gehad was echt lief, deze waren al 8 weken dus bijna geen kitten meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
LievIk heb ook ooit eens een nestje gehad, ik keek nauwelijks tv. Zo'n dondersteentjes.
doe jij dan deze even meeblerren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meezingen want eendracht maakt machtig.
Doe ik. Echt,quote:
Welk onderwerp wil je?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het tijd voor een goed onderwerp.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit vraagt om wortelmeisje.
Als ik de link had.
Ik doe ook meequote:
Geef een goed onderwerp dan waar meer mensen over mee kunnen praten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd. Small talk heeft nooit mijn interesse gehad.
ik drink alleen nog rode wijn, dat vond ik altijd erg ranzig.. sinds wijnproeverijen en dure glazen die je niet mag afzeiken heb ik er enig respect voor kunnen vinden, Maar ik gebruik het als back-up voor bierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wijn is oké. Heb liever bier.
Bier dat op wijnvaten heeft gelegen is ook wel lekker.
Moet altijd alles zelf bedenken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef een goed onderwerp dan waar meer mensen over me kunnen praten.
Lekker weertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd. Small talk heeft nooit mijn interesse gehad.
post je pens nou maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf bedenken.
Heb nu een beetje hoofdpijn.
Het levenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Truuskequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:05 schreef truushangmat het volgende:
Tis toch net een liefdesscene uit een slechte film.
Hoe ontstaat hoofdpijn ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pens pens pensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is fucked up voor de andere mannen.
Door verschillende manieren volgens mij. In ieder geval doordat de spieren te strak zijn aangespannen vaak volgens mij.quote:
Hoe is het met de date afgelopen? (dit is geen aanval of zoiets, ik probeer je niet te kwetsen, gewoon interesse bij voorbaat......... )quote:
Straks willen jullie nog met me daten. No way José.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pens pens pensJoezi heeft het ook gedaan
of smet je hassus tegen een keuken kasje aanlopenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door verschillende manieren volgens mij. In ieder geval doordat de spieren te strak zijn aangespannen vaak volgens mij.
Ik heb heel lang last gehad van migraine, maar geen dokter die kon vertellen wat het nu precies was en waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door verschillende manieren volgens mij. In ieder geval doordat de spieren te strak zijn aangespannen vaak volgens mij.
truste truusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef truushangmat het volgende:
Mensen ik ga slapen.. Naar 2 paar schoenen of 2 slapende mensen kijken vind ik wel erg kansloos
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef truushangmat het volgende:
Mensen ik ga slapen.. Naar 2 paar schoenen of 2 slapende mensen kijken vind ik wel erg kansloos
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks willen jullie nog met me daten. No way José.
Ook pijnlijk jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
of smet je hassus tegen een keuken kasje aanlopen [ link | afbeelding ]
Je bent de 2e die het vraagt. Ik heb niet toegezegd dat vandaag ok was, we hadden gister afgesproken maar ik kon niet vandaag afspreken omdat als hij niet kwam ik weer zielig als hoopje op de bank zou liggen en ik wilde genieten van het voetbal. Verder nog steeds geen idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe is het met de date afgelopen? (dit is geen aanval of zoiets, ik probeer je niet te kwetsen, gewoon interesse bij voorbaat......... )
Das kut dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb heel lang last gehad van migraine, maar geen dokter die kon vertellen wat het nu precies was en waar het vandaan komt.
Van mij mag hij de opperbaas blijven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
Sinds de Boon Dock Saint durft geen enkele man hier meer te posten. Die gozer is baas boven elke baas.
Maar die had een pak aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
Sinds de Boon Dock Saint durft geen enkele man hier meer te posten. Die gozer is baas boven elke baas.
Truste, Truusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef truushangmat het volgende:
choco wil je body zien, doe ff gezellig meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel genoemd. Maakt weinig indruk.
Gelukkig maar ik zou je tere zieltje niet willen kwetsen natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel genoemd. Maakt weinig indruk.
succes ermee en veel plezierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent de 2e die het vraagt. Ik heb niet toegezegd dat vandaag ok was, we hadden gister afgesproken maar ik kon niet vandaag afspreken omdat als hij niet kwam ik weer zielig als hoopje op de bank zou liggen en ik wilde genieten van het voetbal. Verder nog steeds geen idee.
Nou, lekker dan, gemist..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:11 schreef truushangmat het volgende:
Aan de hartslag te horen is er geen opwinding dus niks te verwachten...Trusten allemaal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
choco wil je body zien, doe ff gezellig mee
Een dag tevoren wou hij niet zeggen waar hij werkte en vervolgens post hij een foto met een Mammoet kraan op de achtergrond.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een dag tevoren wou hij niet zeggen waar hij werkte en vervolgens post hij een foto met een Mammoet kraan op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een dag tevoren wou hij niet zeggen waar hij werkte en vervolgens post hij een foto met een Mammoet kraan op de achtergrond.
Nicequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
manlief pakt nog een biertje voor ons beide, zie je wel dat er echte mannen bestaan
Man with some hornes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks willen jullie nog met me daten. No way José.
heldquote:
alleen je body je hoofd hoeft dan nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil best een foto zetten, zolang 't maar onherkenbaar is.
Juistquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja zo kan het ook, je loopt voor elkaar en niet 1 voor de ander.![]()
![]()
Doe maarquote:
is vanes aan het neuken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:18 schreef truushangmat het volgende:
Waar is Vanes en die andere vent?? liggen ze in de tent ofzo?
liggen buiten in de wij bij de kampeerders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:18 schreef truushangmat het volgende:
Waar is Vanes en die andere vent?? liggen ze in de tent ofzo?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
lol ik heb dronken mijn foto aan isax laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
jij hebt de mijne ook gezien miepkontquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb dronken mijn foto aan isax laten zien.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb dronken mijn foto aan isax laten zien.
Gewoon doen als je het zelf wil, wij zijn best liefquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
Aaaaah liefdequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
punkie is een lieverd hoor. ben heel blij met hem![]()
![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon doen als je het zelf wil, wij zijn best lief
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon doen als je het zelf wil, wij zijn best lief
Waren best drama's toen, met die fans, huilen enzo. Zo was ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik was bij het afscheidsconcert in de 013
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
Liesje heeft alleen een dickpic van me gehad geloof ik.
ja kom op babuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat zijn wij erg![]()
![]()
![]()
Pens pens pens pens
toen was ik nog niet geboren bij de brabanthallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waren best drama's toen, met die fans, huilen enzo. Zo was ik dan weer niet.
En ik, ik voel ineens een band met Baconquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
Bijna iedereen uit deze groep heeft inmiddels een foto van zichzelf gedeeld behalve Bacon
Zou het zou hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij reageert niet omdat ie een selfie aan het maken is van zijn body![]()
![]()
kijken magquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil jij je even gedragen ?
Anders ga ik naar het tieten topic.
Ooooh das waar jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
En ik, ik voel ineens een band met Bacon
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waar dan wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef isax het volgende:
[..]
toen was ik nog niet geboren bij de brabanthallen.
En Bacon is MJ fan, ook dat siert hemquote:
ah jij ook niet iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
En ik, ik voel ineens een band met Bacon
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
En Bacon is MJ fan, ook dat siert hem
Gelukkig hoor ik niet bij de groepquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
Bijna iedereen uit deze groep heeft inmiddels een foto van zichzelf gedeeld behalve Bacon
En gelijk heeft zequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik mag het alleen als ik het stiekem doe.![]()
Dan krijg je weer pikstrafquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik mag het alleen als ik het stiekem doe.![]()
Nee joh, ik wil jullie niet verblinden met mijn oneindige schoonheidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah jij ok niet idd
komma op met selfie
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:29 schreef Baconbus het volgende:
Op verzoek dan maar. Weg privacy.
Niks is prive op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat je wel iets verkleurd zal zijn ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik word hopelijk niet spontaan bruin
ik hou van mijn witte huidje
oops geen ruzie met u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets meer erbij, maar helemaal niet slecht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
topper![]()
![]()
![]()
Foto's pikken je ziel in. lolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil jullie niet verblinden met mijn oneindige schoonheidEn foto's pikken je ziel in.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil jullie niet verblinden met mijn oneindige schoonheidEn foto's pikken je ziel in.
wij willen Donald en Katrien terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk maar .. voor je het weet een vlek in je broek..
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk maar .. voor je het weet een vlek in je broek..
StoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
waarscheinlijk niet gelukkigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat je wel iets verkleurd zal zijn ja.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Juist niet, kan ze er 2 weken om smeken .![]()
Hallo oma Nijn.
Dan blijf je waarschijnlijk gewoon witquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
waarscheinlijk niet gelukkig
moet ik heeeeel erg voor verbranden.
doe maar nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
waarscheinlijk niet gelukkig
moet ik heeeeel erg voor verbranden.
Ik was bloedserieusquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik was bloedserieusMaar zonder dollen, ik vind foto's echt helemaal niks, van kleins af aan al niet. Laat me met rust.
Katrien heeft het roer om gegooid .. Dus gaat hem niet worden denk ik .. Of ze moet me gaan missen ,,quote:
We pakken je alles af, je foto's je ziel ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik was bloedserieusMaar zonder dollen, ik vind foto's echt helemaal niks, van kleins af aan al niet. Laat me met rust.
Avond begon wat saai maar is nu wel leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook zo'n leuke avond gehad... En al die grappen al
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die hier nu aanwezig waren. Oma![]()
![]()
![]()
Ik zal volgende keer weer wat beter opletten met typen
Neequote:
lol om een relatie verdachtenis ging ineens het roer omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jatrien heeft het roer om gegooid .. Dus gaat hem niet worden denk ik .. Of ze moet me gaan missen ,,
Dat is stom.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ze is bloedje mooi, afspreken durf ik haast niet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ach joh, ik heb al weinig vrienden hier... laat staan als ik een foto hier neer pleur.
Je hebt een mooi figuur wat ik zo zie, niks mis meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond ik toen reuze meevallen. Daarom ging ik weer fitnessen.
Kom op, met je oranje olifantenmuts.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ach joh, ik heb al weinig vrienden hier... laat staan als ik een foto hier neer pleur.
Ik ken mn grenzen, fotomodel type is net te hoog gegrepen voor me.. alhoewel Taly.. mmmmmm my dear Taly.. zangeres,....hint hintquote:
Ik ben nog een beetje in shock eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:39 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je hebt een mooi figuur wat ik zo zie, niks mis meeEn verder ben je ook wel ok
Nooit iets geweest, maar vanwege zo'n opmerking eerder vond Katrien het kennelijk genoeg ,, Jammer maar helaasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol om een relatie verdachtenis ging ineens het roer om
uiteindelijk bracht mijn saaie zeeuws meisje muts het geluk... die heb ik alle doelpunten op gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kom op, met je oranje olifantenmuts.
Arme jijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit iets geweest, maar vanwege zo'n opmerking eerder vond Katrien het kennelijk genoeg ,, Jammer maar helaas
flauw jullie zouden een perfect stel zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit iets geweest, maar vanwege zo'n opmerking eerder vond Katrien het kennelijk genoeg ,, Jammer maar helaas
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Jaren, maar hier ging het foutquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
flauw jullie zouden een perfect stel zijn.
Doe eens wortelmeisje/?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ken mn grenzen, fotomodel type is net te hoog gegrepen voor me.. alhoewel Taly.. mmmmmm my dear Taly.. zangeres,....hint hint
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:43 schreef Punkman het volgende:
Heerlijk, de overwinning kost winkels geld.
Dachten slim te zijn.
http://www.telegraaf.nl/t(...)nje_kost_geld__.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:43 schreef Parlay het volgende:
[..]Oma, je bent een begrip inmiddels, het is niet helemaal mijn humor maar ik moet dikwijls wel om je gniffelen.
For what it's worth
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en geld ook voor getrouwde mannen
2 x neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en geld ook voor getrouwde mannen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens wortelmeisje/?
Jij kan zoeken.
pfff was flink zoeken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens wortelmeisje/?
Jij kan zoeken.
Ach welnee, helemaal niet te.... Het is gewoon niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, ik ben te... maar ze brengen in Utopia het slechtste in me naar boven.
Kan je als meisje zelfs een award mee winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige meisjes kunnen dat, wel heel knap hoor
heeft ze er dan maar een?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow zucht over nutteloos nieuws gesproken.
http://www.telegraaf.nl/p(...)bruidsmeisje___.html
wij waren heel makkelijk, op een maandagochtend trouwen en ik mijn pa als getuige en punkie zijn beide ouders. hopla.quote:
Neem je tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:55 schreef chufi het volgende:
Ben je ff weg moet je in 2 min. 5 YT a 5 mn checken .. dikke vinger
Waar is nu de vraag ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:54 schreef Prospera het volgende:
Na een boel getong en gehugd gaan Joey en Marrye slapen
Moet je niet weg gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:55 schreef chufi het volgende:
Ben je ff weg moet je in 2 min. 5 YT a 5 mn checken .. dikke vinger
Dat begrijp ik. Ik ben al heel lang getrouwd met een enorme optimistquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ach welnee, helemaal niet te.... Het is gewoon niet mijn dingIk ben zo'n positivo en dat kan ook verkeerd vallen weet ik uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |