Ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Let op, binnen een paar minuten komen er gelijk 5 hier buurten.
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
Maar heeft zij hem getrappeerd? Oh nee, dat betekent iets anders. Heeft zij hem in de val gelokt?quote:
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
die heb ik ook aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
Drankspel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Ik heb niet eens wat te drinken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
huh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Drankspel!Ik ben kapitein buf buf en ik drink dit bier voor de tweede keer.
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Kittensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.
Hing er 1tje aan de andere kant van het balkon van de week en ik woon 10 hoog dus ik schrok me de pleuris. Heb de deur nu dicht en raam open aaaaah frisse lucht weer ffquote:
Moet je ruzie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een leuke dag vandaag en voel me vrolijk.. Geen Isa buitje aan mijn hemel.
Gewoon nog 1x dan.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.
thnx matequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef hannowannabe het volgende:
* Kapitein Buf doet het ook altijd erg goed!
(indien er behoefte aan is zal ik proberen het uit te leggen!:P)
* "Boeren"
Benodigdheden:
- veel bier
- een halve-liter-pul
- een 52-delig kaartspel
- een stalen maag
Je legt de stapel kaarten zo dat je de kaarten niet kan zien. Iemand moet delen (liefst iemand die betrouwnaar is). Diegene geeft iedereen één kaart. Niemand heeft nog de kaart gezien, deler niet en de krijger van de kaart niet. Als iedereen één kaart heeft, draait iedereen tegelijk de kaarten om. Degene die een boer heeft moet de halve-liter pul in EEN TEUG opdrinken (dit heb je iedereen duidelijk gemaakt voordat jullie begonnen, zodat je ze eraan kunt houden) en kaarten opnieuw bij elkaar smijten, schudden en opnieuw beginnen. Als niemand een boer heeft doordelen. Als twee of meer mensen een boer hebben, moeten die tegen elkaar doorspelen tot er eentje de klos is. Uit humanitaire overwegingen mag je als je de boer hebt getrokken één beurt overslaan. Geloof me....als je net die boer hebt getrokken, en je komt na die beurt weer terug in het spel...dan sta je strak van de zenuwen!!! (als je een vriendengroep hebt die niet zo goed tegen bier kunnen als wij limbo's kun je ook gewone pijpjes gebruiken inplaats van halve liters)
Jaja, snap ik, maar waar komen die kittens vandaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hing er 1tje aan de andere kant van het balkon van de week en ik woon 10 hoog dus ik schrok me de pleuris. Heb de deur nu dicht en raam open aaaaah frisse lucht weer ff
Ik heb gekke shit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, ik gelukkig ook daardoor koel ik wel iets af
Ik heb me over laten halen en die komen bij iemand uit de buurt vandaan. Hing een briefje bij de AH en mijn zoon zag het en toen kwam ik er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jaja, snap ik, maar waar komen die kittens vandaan?
Sure, geneukt heb ik alquote:
Lievquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb me over laten halen en die komen bij iemand uit de buurt vandaan. Hing een briefje bij de AH en mijn zoon zag het en toen kwam ik er niet meer onderuit![]()
Maar zijn nog steeds schattigOok al zijn ze momenteel in een sloopfase
weer wakker lieserd?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meezingen want eendracht maakt machtig.
Ja koel hè, heb ik ook gehad was echt lief, deze waren al 8 weken dus bijna geen kitten meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
LievIk heb ook ooit eens een nestje gehad, ik keek nauwelijks tv. Zo'n dondersteentjes.
doe jij dan deze even meeblerren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meezingen want eendracht maakt machtig.
Doe ik. Echt,quote:
Welk onderwerp wil je?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het tijd voor een goed onderwerp.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit vraagt om wortelmeisje.
Als ik de link had.
Ik doe ook meequote:
Geef een goed onderwerp dan waar meer mensen over mee kunnen praten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd. Small talk heeft nooit mijn interesse gehad.
ik drink alleen nog rode wijn, dat vond ik altijd erg ranzig.. sinds wijnproeverijen en dure glazen die je niet mag afzeiken heb ik er enig respect voor kunnen vinden, Maar ik gebruik het als back-up voor bierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wijn is oké. Heb liever bier.
Bier dat op wijnvaten heeft gelegen is ook wel lekker.
Moet altijd alles zelf bedenken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef een goed onderwerp dan waar meer mensen over me kunnen praten.
Lekker weertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd. Small talk heeft nooit mijn interesse gehad.
post je pens nou maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf bedenken.
Heb nu een beetje hoofdpijn.
Het levenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Truuskequote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:05 schreef truushangmat het volgende:
Tis toch net een liefdesscene uit een slechte film.
Hoe ontstaat hoofdpijn ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pens pens pensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is fucked up voor de andere mannen.
Door verschillende manieren volgens mij. In ieder geval doordat de spieren te strak zijn aangespannen vaak volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |