Ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Let op, binnen een paar minuten komen er gelijk 5 hier buurten.
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
Maar heeft zij hem getrappeerd? Oh nee, dat betekent iets anders. Heeft zij hem in de val gelokt?quote:
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
allebij zichzelf onder de tafel gezopen
die heb ik ook aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
Drankspel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Ik heb niet eens wat te drinken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAH, daar is helaas wat meer voor nodig.
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even verkassen naar m'n kamer. Heerlijk met airco aan
huh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Drankspel!Ik ben kapitein buf buf en ik drink dit bier voor de tweede keer.
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Zolderverdieping met plat dak, en houdt kneiterlang warmte vast. Buiten is het niet warm meer nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet warm meer. Echt niet en ik ben een behoorlijk heethoofd.
Kittensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd, hier is het nog warm en mijn raam kan niet open ivm kittens grrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |