Die kans is groot zelfs voor Blind die zwak begon en daarna vooruit begon te denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:56 schreef Sunri5e het volgende:
De verdediging stond vandaag erg goed. Hopelijk kunnen Janmaat, de Vrij, BMI en Blind na deze wedstrijd een mooie transfer krijgen zodat ze volgend jaar op een hoger niveau dan de eredivisie kunnen gaan acteren
Bedoel Ronald Koeman bedanken voor ze 5-3-2 tactiek hahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was niet de snelste maar had wel overzicht.
1 helft was gatenkaas..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:56 schreef Sunri5e het volgende:
De verdediging stond vandaag erg goed. Hopelijk kunnen Janmaat, de Vrij, BMI en Blind na deze wedstrijd een mooie transfer krijgen zodat ze volgend jaar op een hoger niveau dan de eredivisie kunnen gaan acteren
Toen werden ze regelmatig weggetikt inderdaad en ik erger me aan dat negatieve geduw en getrekquote:
BMI heeft de uitstraling, maar hij is echt niet zoveel harder dan De Vrij hoor. Ik vind juist De Vrij meedogenlozer, gewoon qua timing van slidings etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Vrij is betere voetballer maar BMI wil je niet tegenkomen.
Als spits kwam ik veel liever van die grote brede gasten als BMI tegen, dan snelle 'plakkers' waar je 3x langs moest voor je ze kwijt was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Vrij is betere voetballer maar BMI wil je niet tegenkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |