Mwah, niet echt. Elke dag drie wedstrijden, alleen de tweede volle dag vier, omdat ze anders niet uit komen:)quote:
Aah zo. Zit wat inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel met commercie te maken hebben...dit is de ideale tijd voor Japan.
Bedankt voor deze geruststellende woorden Zlata1234quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak je maar niet te druk. Spanje redt het wel.
Dan is het 3 uur 's middags in Japan of zo? Valt qua 'ideale tijd' wel mee denk ik dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel met commercie te maken hebben...dit is de ideale tijd voor Japan.
Was vooraf ook al bekend toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef hafcfan het volgende:
De WK winnaar komt niet uit deze poule dat kunnen we wel concluderen.
Ik heb die samenvatting van de BBC gedownload, genotquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vi Oranje maar eens terug kijken na de 5-1
MOTD? Die ga ik nu kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb die samenvatting van de BBC gedownload, genot
Ik had Spanje nog een kansje gegeven, maar die schrijf ik nu wel af. Heb echt het gevoel dat Argentinië het wordt.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, vond de link in het Spanje-Nederland-topic, ff zoeken voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
MOTD? Die ga ik nu kijkenDaarna nog even VI Oranje deel 2.
Waar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spanje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had Spanje nog een kansje gegeven, maar die schrijf ik nu wel af. Heb echt het gevoel dat Argentinië het wordt.
Ik kan hem goddomme niet meer vinden...quote:
Cap BIM eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
(ESPN trouwens)
Dus toch een NSB'er.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar effe de WK-finale terugkijken
toedels
Doe eens niet zo melodramatisch manquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar effe de WK-finale terugkijken
toedels
Het spijt me, Grifte.quote:
Wanne baas.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|