Ik kijk al sinds de jaren 70 voetbal en dit vind ik de BESTE pot van Oranje ooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:48 schreef Xaxax het volgende:
1 van de meest sensationele wedstrijden die ik de afgelopen 35 jaar heb gezien van Oranje..
Nederland van een smurfenland tot de 1 van de favorieten.....
Ja viel me ook op. Die had heel snel door dat er wat ging komenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kluivert bij elke goal... hij had het telkens eerder door. De anderen hadden last van lag.
Na de gigantische scheidsrechter blamages in ons nadeel gaan we daar niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Bij het doelpunt van De Vrij, vond ik dat Van Persie toch wel een fout beging op de keeper....
Nee vind ik ook, maar eergisteren werd daarvoor gefloten en gisteren kon dit gewoon...beetje vreemd hoe inconsequent de scheids zijn... en Van Gaal dat deze verdienste weer volledig op zichzelf reflecteert....jezus toch... we hebben gewonnen dankzij mijn tactiek...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Na de gigantische scheidsrechter blamages in ons nadeel gaan we daar niet moeilijk over doen.
Groter dan die fout ten opzichte van de keeper van Brazilië die wel werd afgefloten inderdaad. Dat zegt alleen meer over die Japanner die daar met een dikke zak geld floot.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Bij het doelpunt van De Vrij, vond ik dat Van Persie toch wel een fout beging op de keeper....
Oh, jij dacht serieus dat met een ander systeem wel zouden winnen van Spanje? 4-3-3 is zelfmoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar eergisteren werd daarvoor gefloten en gisteren kon dit gewoon...beetje vreemd hoe inconsequent de scheids zijn... en Van Gaal dat deze verdienste weer volledig op zichzelf reflecteert....jezus toch... we hebben gewonnen dankzij mijn tactiek...
In de tweede helft leek het soms meer 3-4-3quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht serieus dat met een ander systeem wel zouden winnen van Spanje? 4-3-3 is zelfmoord.
Hij zei toch ook dat hij in de tweede helft zijn systeem had aangepast, omdat het in de eerste helft niet helemaal liep?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de tweede helft leek het soms meer 3-4-3
Dat wílde hij doen voordat de 1-1 viel, toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hij zei toch ook dat hij in de tweede helft zijn systeem had aangepast, omdat het in de eerste helft niet helemaal liep?
Klopt, uiteindelijk hoefde het niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wílde hij doen voordat de 1-1 viel, toch?
Die had wel mogen scoren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:14 schreef Slobeend het volgende:
In de kantlijn: De Guzman was niet geweldig, Wijnaldum viel goed in.
Hahaha heerlijke beelden. Vooral die trage Ramos en falende Casillas, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:12 schreef hole1988 het volgende:
lol onsoranje mag de beelden gewoon op youtube knallen
Dat zegt best wat, want bijv ook Robben, RVP en Vlaar speelden een bijzonder goede pot voor hun doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef OllieWilliams het volgende:
thierry henry vond blind by far de beste op het veld
Daar hadden we mazzel ja.. vond het zelf geen overtreding maar zag er wel erger uit dan bij Brazilië - Kroatië.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Compenseert die onterechte strafschop weer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hadden we mazzel ja.. vond het zelf geen overtreding maar zag er wel erger uit dan bij Brazilië - Kroatië.
Dit was weer zo'n wedstrijd waarbij het verloop ook typerend is.. slecht beginnen.. mazzel op beslissende momenten.. de wedstrijd kantelt en we denderen eroverheen.. en op het eind is het een schiettent en missen we grote kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |