Nee, maar het stond gister in een ander thread van hem, iemand had zijn twitter gekopieerd geloof ik.quote:
Haha, ik ga helemaal stuk hier xDquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Nee, maar het stond gister in een ander thread van hem, iemand had zijn twitter gekopieerd geloof ik.
ja ahahahaha ;Dquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik ga helemaal stuk hier xD
Snap niet dat Braddie nog op FOK! komt
Gelogen topic.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen
Zolang hij zich op de begane grond bevindt is dat geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Kun jij wel juichen met zoveel uh.... Massa?
Ninja-editsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Gelogen topic.
TS heeft veel te veel massa om te kunnen juichen.
Nee, dat is leuk met een houten stok tegen een balletje aan slaan. Ach ts zo heb je dat wel met elke sport.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
VoetbalAls er 1 sport overhyped is
___!
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen, want het was echt een super mooi doelpunt.. Maar verder.
Het is absoluut niet spannend, of bijzonder, voetbalSnap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Tuurlijk is het gaaf dat we hebben gewonnen met 5-1, maar dat bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt ""
Geef mij maar honkbal, stuk toffer!
Klacht: Overhyped voetbal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow jij moet toch wel echt dom zijn
Jij hebt geen tieten en kutquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef wickedmen het volgende:
Braddie waarom heb je mij btw verwijderd van FB en Chai toch wel de roddeltante van KLB niet?
Dacht dat wij vrienden waren.
Je bent gewoon jaloers dat jij samen met je moeder en je zusje voetbal moest kijken omdat je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het gaaf dat we hebben gewonnen met 5-1, maar dat bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt ""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |