Ja wat verwacht je als iedereen die heeft?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:40 schreef Braddie het volgende:
En meteen word mijn Facebook er weer bij betrokken, goed zo jongens.
In dat geval is het vrij simpel, toch? Even wat aan de privacy gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je als iedereen die heeft?
Je weet dat dit FOK! is
Ja, zo simpel is het ook ja. Je zit hier nu 7 jaar, je weet hoe het kan lopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
In dat geval is het vrij simpel, toch? Even wat aan de privacy gedaan
Ooh, dat zal vast wel hoor, vind het nu alleen wel mooi geweest, lekker op Facebook rond spitten en twitter doe je maar bij iemand andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het ook ja. Je zit hier nu 7 jaar, je weet hoe het kan lopen.
Al heb je het ook wel aan jezelf te danken vrees ik.
Dan zet je alles op privé, probleem opgelost toch. Het kan soms zo simpel zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat zal vast wel hoor, vind het nu alleen wel mooi geweest, lekker op Facebook rond spitten en twitter doe je maar bij iemand anders
Twitter afgeschermd: check.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zet je alles op privé, probleem opgelost toch. Het kan soms zo simpel zijn.
zelfs blondje wil hem niet meerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is gewoon jaloers, geen vrienden om wedstrijd mee te kijken buiten blondje
Wie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Bijna kan dit bevestigen.
Blondjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is gewoon jaloers, geen vrienden om wedstrijd mee te kijken buiten blondje
een pop telt niet als vriendinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot, want door die "afwijzing" Ben ik nu hartstikke gelukkig met m`n vriendin
(En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
je hond ook nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot (En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
Waarom vis je zo naar backfires?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twitter afgeschermd: check.
Facebook afgeschermd: check.
Oeh heb je een vriendin?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot (En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
NetChixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oeh heb je een vriendin?
Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Had verwacht dat jij meer van het sumoworstelen was.quote:
Waarom zet je daar neer dat je het heel leuk vindt en hier dat je het allemaal zo stom vindt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:40 schreef Braddie het volgende:
En meteen word mijn Facebook er weer bij betrokken, goed zo jongens.
Reputatie jwzquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zet je daar neer dat je het heel leuk vindt en hier dat je het allemaal zo stom vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |