Jian.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wie zei ookal weer dat een goed middenveld noodzakelijk was om de paellavreters te verslaan?
lol neee was ook zwaar pessimistisch,, zit ik thuisquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? omdat ik een logische voorspelling deed
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robbenquote:
was echt een gaaf doelpunt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robben
Jongen, wat ik al zei, dit is een godswonderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol neee was ook zwaar pessimistisch,, zit ik thuisWel met verbinding met Thailand
Nee, was ik gedeeltelijk, zag het niet zo zitten, maar is allemaal goed gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robben
Nederland - Frankrijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo;n prachtige wedstrijd heb gezien. Zo lang dat ik het me niet eens kan herinneren.
Das wel nice danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd al, toch ff vervijfvoudigt
Werd hier ook al gezegd, leuker dan Ned-It en Ned-Fr in 2008quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo;n prachtige wedstrijd heb gezien. Zo lang dat ik het me niet eens kan herinneren.
Haha iemand in de cos denkt dat jij ; Klotewedstrijd zou zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd al, toch ff vervijfvoudigt
spannender ja door die zwakke eerste helftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Werd hier ook al gezegd, leuker dan Ned-It en Ned-Fr in 2008
Ga je al weg?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:48 schreef -sabine- het volgende:
Jongens en meisjes, dankjulliewel voor de gezweldige wedstrijd
Van Marwijk heeft op het vorige WK al bewezen dat het niet noodzakelijk is om mooi voetbal te spelen,maar hij hield daar zo conservatief aan vast dat de wedstrijden niet om aan te zien waren, terwijl dat niet nodig is zodra je het overwicht hebt en voorstaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Man man man, elke keer dat ze uitbreken is het ook gewoon gelijk een enorme kans.
Nee, maar misschien kan het nog 1-6 worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, zit je nog met je billen bij elkaar
Ik hoop het toch niet, Oranje schuimpjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef -sabine- het volgende:
Ik denk dat Jians straat morgen ook oranje is.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op de één of andere manier kan ik het nog maar half geloven ofzo.
* Punkman Knijpt Liesje in haar arm.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op de één of andere manier kan ik het nog maar half geloven ofzo.
quote:That. Was. Liquid. Football. A result that will send shockwaves throughout the rest of the tournament. Who saw that coming? No one. Well, Louis van Gaal probably did. But no one else. I can't believe what we've just seen. The world champions have been battered beyond all recognition by a Holland team that not many people were willing to back tonight. What a performance from Holland - Van Persie, Blind and Robben were all superb and Spain's high line was destroyed. Can Spain recover from this? The psychological damage will be huge. This World Cup has just caught fire. Thanks for reading. Night.
Ja ik LOLde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die commentator ook droog, "veel plezier met die bal"
Die schrijver kan schrijvenquote:
Spanje komt de poulefase niet door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die spanjaarden voelen zich wel kut nu de rest van het toernooi
Dat soort flauwe grappen krijg je van ex-voetballers die te vaak een bal tegen hun kop hebben gekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
Gijp: Denk jij niet dat Louis morgen heel even uit het raam kijkt om te checken of ze dat Christus beeld niet hebben omgeruild voor een beeld van hem.
Overmorgen pas!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geloof me,elke analyticus gaat nu schreeuwen dat ze het met deze tactiek niet tegen duitsland of brazilie redden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
Gijp: Denk jij niet dat Louis morgen heel even uit het raam kijkt om te checken of ze dat Christus beeld niet hebben omgeruild voor een beeld van hem.
Klopt ook wel denk ik. Ik bedoel geweldig, echt, maar ik geloof echt niet dat ze kunnen winnen van Brazilie of Duitsland....... ma ja, aan de andere kant ik had ook niet verwacht dat ze dit zouden winnen en zeker niet zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geloof me,elke analyticus gaat nu schreeuwen dat ze het met deze tactiek niet tegen duitsland of brazilie redden.
Uit de cos van Danilelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
Dat is het mooie van zo'n toernooi, alles kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt ook wel denk ik. Ik bedoel geweldig, echt, maar ik geloof echt niet dat ze kunnen winnen van Brazilie of Duitsland....... ma ja, aan de andere kant ik had ook niet verwacht dat ze dit zouden winnen en zeker niet zo.
Jij ging naar Meeuwis toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef isax het volgende:
eigenlijk moet je gewoon gaan wandellen als nederland speelt
zo rustig.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
lol trok je de massa niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
ben ik geweest.
ik ben naar huis gesjokt toen nederland speelde
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moet ik morgen toch maar vlaggetjes gaan kopen.
neequote:
25 euro op unibetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat niemand hier de poule heeft gewonnen hè?
Die waren ook bij Guus?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
ik had wel vet goede plek hoor maar dan nog.
als ik 10x ben aangeraakt wil ik wel naar huis.
mijn ptss speelt dan op.
wie dacht dat ik nog ooits nick en simon en kane zou zien
Je hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
Na een maand 's nachts leven stond ik vanmorgen eindelijk een keer om 8.00 uur op. Viel ik vanavond in slaap, ben ik straks weer de hele nacht wakker.
quote:FIFA Regulation 35.2
"Each team shall inform FIFA of two different and contrasting colours (one predominately dark and one predominately light kit) for its official and reserve team kit (shirt, shorts and socks). In addition, each team shall select three contrasting colours for the goalkeepers. This information shall be sent to FIFA on the team colour form. Only these colours may be worn at the matches."
(page 44 of this link)
http://www.uefa.com/MultimediaFiles.../Regulations/01/87/54/21/1875421_DOWNLOAD.pdf
• For each match, the team listed first (on FIFA's website) is designated as the home side.
• Since this match is listed as "Spain v Netherlands", Spain receives first choice of which kit to wear.
• Spain selects all-red.
• Since Holland's Orange clashes with red, Holland must switch to blue.
• But according to the regulations, we now have a case of dark colored kit v dark colored kit.
• With Spain's alternate kit being all-black, FIFA inform Spain and their kit manufacturer (Adidas) that a light colored kit needs to be submitted to comply with FIFA regulations.
• All-white is chosen and will be worn against Holland.
• This means Holland can switch to orange right? Wrong. Orange is deemed to be Holland's light colored kit, so white v orange would mean light kit v light kit.
• For this match, Spain will wear white and Holland will dress in blue.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat niemand hier de poule heeft gewonnen hè?
Toch gewoon vroeger naar bed gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
Na een maand 's nachts leven stond ik vanmorgen eindelijk een keer om 8.00 uur op. Viel ik vanavond in slaap, ben ik straks weer de hele nacht wakker.
Gewoon weer 8 uur opstaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:25 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
sinds waarneer is het een mode show?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
• Since Holland's Orange clashes with red, Holland must switch to blue.
hmmmm is dat echt nog voor zwart wit tv?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja,de reden dat geen van de teams in hun thuistenues mochten spelen.
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja,de reden dat geen van de teams in hun thuistenues mochten spelen.
[..]
hey choco daar ben je weerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Als je echt gewed zou hebben met deze score dan loop je nu binnen volgens mij
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De buren hebben een scherm in hun tuin met 15 man ofzo ik ben een zolderkamer nerd
ik ben 5 minuten alleen over geblevenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gizmo zat er het dichtste bij met 1-3.
Kan je lekker meekijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De buren hebben een scherm in hun tuin met 15 man ofzo ik ben een zolderkamer nerd
En hopen dat ze af en toe een bitterbal omhoog gooienquote:
Kunnen ze beter bij jou kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hem zelf 3 schermen op mijn zolder
Wel lief dat hij al die spelers in de dug out een aai over de bol ging gevenquote:
Gewoon roepen: "Yo, bal!"quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hopen dat ze af en toe een bitterbal omhoog gooien
Ja, dat zie ik van Gaal dan weer niet doen eigenlijk. Lief. Al die verslagen koppies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lief dat hij al die spelers in de dug out een aai over de bol ging geven
Ik heb maar een kleine kamerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheelt jou weer een hoop zooi van 15 man.
Maar ik vond Louis wel heel blij kijken toen er net afgelopen werd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik van Gaal dan weer niet doen eigenlijk. Lief. Al die verslagen koppies.
Ja het is zo'n brombeer maar met klein hartje denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vond Louis wel heel blij kijken toen er net afgelopen werd.
hij leeft gewoon helemaal alleen voor voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het is zo'n brombeer maar met klein hartje denk ik.
Ik heb echt genoten.
Ik was het niet vn plan, maar ik zat met een schuin oog mee te kijken en ondertussen te Fokken, maar het werd steeds leuker en ik kreeg het idee dat de spelers een goede band hebben met hun trainer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het is zo'n brombeer maar met klein hartje denk ik.
Ik heb echt genoten.
niet doen kan alleen maar tegen vallen dan..............quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het niet vn plan, maar ik zat met een schuin oog mee te kijken en ondertussen te Fokken, maar het werd steeds leuker en ik kreeg het idee dat de spelers een goede band hebben met hun trainer.
Volgende keer vlaggetjes op mijn wangen
dit is de cos niet en ik vind dat gedoe met lot vanuit fok echt laag en triest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
zeg je nu dat lot een belg is ???
Dus woensdag weer alleen mijn rood-wit-blauwe armbandje om?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
niet doen kan alleen maar tegen vallen dan..............
Ik dacht dat ze al wereldkampioen waren na vanavondquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
We hebben zo gewoon nog Chili - Australië hè
Ksstquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef Dutchmannew het volgende:
Is gio nu weer bezig om een meisje te versieren
Ik weet nog niet of ik blij moet zijn of niet.quote:
We zitten er weer klaar voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
We hebben zo gewoon nog Chili - Australië hè
Ja, dat denken er wel meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al wereldkampioen waren na vanavond
Dus ga jij het kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, begint over 10 minuten al ...
Dus .....
Ga jij maar kijken, ik hoor het morgen wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, begint over 10 minuten al ...
Dus .....
Je hebt geluk !quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus ga jij het kijken
Of dus het gaat hier weer over voetbal door...
Je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:52 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
das als je buiten het speelveld staat ...............
Het gaat om het resultaatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze zo een gedoe maken van het verschil tussen 352 en 532, het enige verschil tussen die formatie is dat je je verdedigende middenvelders verplaatst naar de buitenkant van het veld, waardoor ze makkelijker lange ballen kunnen geven op het moment dat iemand de bal afpakt. Het middenveld is vrijwel overbodig op het moment dat je tegen een opponent speelt die kwalitatief beter is in het passing spelletje.
kan je naar de cos opdonderen met dat gezeik over lot?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef Dutchmannew het volgende:
o jeee lot krijgt ff een veer in der reet van 2 schuimpies
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
kan je naar de cos opdonderen met dat gezeik over lot?
serieus ik ben er klaar mee.
fuck the COS dit is de Serious Chat!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
waaromquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
ISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
Groetjes aan Dannyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja en je mot er altijd 1 meer scoren dan de tegenstander en de bal is rond
omdat je waarscheinlijk eenzaam en alleen op een kamertje zitquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je waarscheinlijk eenzaam en alleen op een kamertje zit
met een scherm van hier tot tokio
in je onderbroek omdat je 200 kilo weegt en daarom geen fatsoenlijke broek meer kan kopen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
in je onderbroek omdat je 200 kilo weegt en daarom geen fatsoenlijke broek meer kan kopen
nee hoor ben maar halve fokker zit beneden en heb me kleren nog aan en weeg maar 80 kgquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je toch lelijk zijn als de tyfus als je over een meisje, want dat is ze, zo wil pratenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee hoor ben maar halve fokker zit beneden en heb me kleren nog aan en weeg maar 80 kg
post je pensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee hoor ben maar halve fokker zit beneden en heb me kleren nog aan en weeg maar 80 kg
wat praat ik verkeerd over een meisje ????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je toch lelijk zijn als de tyfus als je over een meisje, want dat is ze, zo wil praten
of gewoon heel zielig.
ik ben er klaar mee.quote:
Heej, heej, heej .... geef de hond een schop ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je toch lelijk zijn als de tyfus als je over een meisje, want dat is ze, zo wil praten
of gewoon heel zielig.
komende dagen nog veel meeer wedstrijden joeziquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
Er is nog een wedstrijd! wist ik geen eens!
ik heb 25 euro gokgeld gewonnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
komende dagen nog veel meeer wedstrijden joezi
die heeft al op zijn flikker gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, heej, heej .... geef de hond een schop ofzo
Maar niet in Thailandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
is wel ergens op de wereld 5 uur smiddags hoor
Ik snap het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee.
ik snap niet hoe je zo over een meisje kan lullen.
als ze er uit komt en alles terug gaat lezen
dan mag je jezelf echt schouderklopjes geven
slimme hondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
die heeft al op zijn flikker gehad
kwamen thuis en heel het huis naar de tyfus![]()
mijn bolletjes wol lagen door heel de woonkamer
En? brassen of spaar je toch door voor die Ferrari ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb 25 euro gokgeld gewonnennahja 20 euro winst dan
lol ik ben echt zooooo gierig... durf jij met veel geld te wedden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
En? brassen of spaar je toch door voor die Ferrari ...
Sssst ik ben niet begonnen. Het werd aangeboden en dan zeg ik geen neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hou choco teguuuuuh ze gaat op hol slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst ik ben niet begonnen. Het werd aangeboden en dan zeg ik geen nee![]()
ookal zijn beide landen de volgende tegenstanders?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
Er is nog een wedstrijd! wist ik geen eens!
Nee maar laat mij niet over Vanflessa beginnen want daar heb ik geen goed woord voor over.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
snap jij de lol er van?
wil het serieus snappen
stond op unibet als morgen.. maar het is al morgen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ookal zijn beide landen de volgende tegenstanders?
je wil ruzie op een forum?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Dutchmannew het volgende:
Er moet opgeruimd worden in utopia iemand lot gezien??
Veel beloven, weinig geven, doet een dwaas in vreugde leven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja erg he, worden er weer dingen belooft maar nee hoor
Neej, ik speel meestal op safe, nou ja dat is natuurlijk betrekkelijk, maar een beetje het afdekken van, kleine winst, maar wel redelijk constant, met poker, met black jack en ook met wedden op wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben echt zooooo gierig... durf jij met veel geld te wedden?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel beloven, weinig geven, doet een dwaas in vreugde leven.
dat hoor je me ook niet zeggen maar doe het lekker in de cos met al je zielige vriendjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar laat mij niet over Vanflessa beginnen want daar heb ik geen goed woord voor over.
En hij is niet de enige die tekeer gaat natuurlijk. Fok is nou eenmaal heftig soms...
Ksssstquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Dutchmannew het volgende:
Er moet opgeruimd worden in utopia iemand lot gezien??
volgens mij kijk je nooit of je bent een vreindin van lot.quote:
ik had met mijn achternichtje gewedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, ik speel meestal op safe, nou ja dat is natuurlijk betrekkelijk, maar een beetje het afdekken van, kleine winst, maar wel redelijk constant, met poker, met black jack en ook met wedden op wedstrijden.
Juist ik wil dat dat ook in de COS gebeurt maar ja dit is de SCquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat hoor je me ook niet zeggen maar doe het lekker in de cos met al je zielige vriendjes.
en vannessa is gewoon ziek en dat is triest.
ik had t lang niet meer gedaan sinds ik in totaal 200 euro achter elkaar verlies hadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, ik speel meestal op safe, nou ja dat is natuurlijk betrekkelijk, maar een beetje het afdekken van, kleine winst, maar wel redelijk constant, met poker, met black jack en ook met wedden op wedstrijden.
ik kijk en ben geen vriendin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
volgens mij kijk je nooit of je bent een vreindin van lot.
Als er gewerkt moet worden is lot altijd weg .....geeft ze zelf aan ...
ff geen Utopia hier, tenzij er rellen zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud heeft veel info gekregen vanavond LOL
waarom moest ik hier dan heen als ik off topic wilde doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist ik wil dat dat ook in de COS gebeurt maar ja dit is de SCEn hier mag dan alles zeggen ze
![]()
En Vanflessa is ziek en moet dringend hulp maar zit wel in de volledige ontkenning.
Post je pensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik had t lang niet meer gedaan sinds ik in totaal 200 euro achter elkaar verlies had
BAM 2-0 die lui zijn goed.......quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Chilenen hebben ook wel een aardig doelpuntje te pakken
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Post je pens![]()
En ik ben niet de enige die het wil
Ja dat snap ik ook allemaal niet, daarom zie je mij ook niet meer in de COS, ken ik ook niets fout doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
waarom moest ik hier dan heen als ik off topic wilde doen?
ik snap het niettttt
Doet me een heel klein beetje aan 5e of 6e ziekte denken maar dat krijg je maar 1x, vaak als kind en niet 10x per jaar.quote:
ja die weet niks, heb t al 10 jaar langquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef isax het volgende:
[..]
ga naar de dokter dat ziet er niet goed uit.
zijn die vlekjes warm eigenlijk?
Naar een andere dokter gaan dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die weet niks, heb t al 10 jaar lang
klinkt raar maar ben je ooit eens getest op soa's?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die weet niks, heb t al 10 jaar lang
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
klinkt raar maar ben je ooit eens getest op soa's?
Ja raar he, het lijkt op een vergiftiging wat eruit moet.. maarja van wat kunnen ze niet ontdekkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me een heel klein beetje aan 5e of 6e ziekte denken maar dat krijg je maar 1x, vaak als kind en niet 10x per jaar.
Ik heb al geedit, wtf zou dat zijn dan. zo geen verstand van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben serieus!
kan je ook huidaandoeningen van krijgen.
de bijzonderheden meld ik ook altijd, dan kunnen een aantal mensen hun geluid aanzettenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff geen Utopia hier, tenzij er rellen zijn
Op HIV en gonorroe, genorroe test was de hellquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
klinkt raar maar ben je ooit eens getest op soa's?
kan van alles zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al geedit, wtf zou dat zijn dan. zo geen verstand van.
Er zijn eigenlijk overal wel handige systemen en regels voor en daar moet je je eigenlijk zonder uitzondering aan houden, dat levert op de lange termijn toch vrijwel altijd het meeste op. Neem Black Jack, daar zijn (wiskundige) systemen voor en je kunt niet altijd winnen, vandaar dat je ook op bepaalde momenten gewoon moet stoppen, maar zo'n systeem werkt in principe wel op de lange termijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik had t lang niet meer gedaan sinds ik in totaal 200 euro achter elkaar verlies had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |