het zijn gewoon roadkill badger kwastenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:44 schreef marzman het volgende:
[..]
Je weet dat China het land is van de kankerverwekkende babymelk dat ook broodverbeteraar van mensenhaar in brood stopt (en dan zegt dat het van eendenveren is) en nieuwe auto's die daar nu uit de fabriek rollen nog vol zitten met asbest? Ik zou die kwast en krabber niet tegen mijn gezicht durven houden
Maar is daar iets bijzonders aan? Ik gebruik geen scheerstaven hè.quote:
de aqua velva is daar ook goedkoop. Wilkinson krabber voor 1.50quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef IPA35 het volgende:
Mijn broertje gaat volgende week naar Spanje. Ik heb hem al gevraagd Floïd mee te nemen. Nog andere must-haves?
Aqua Velva is natuurlijk een klassieke geur, ken het verder niet. Misschien de moeite waard.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
de aqua velva is daar ook goedkoop. Wilkinson krabber voor 1.50
Verder niet veel bijzonders.
cella italiaans?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:06 schreef Luco het volgende:
Iemand nog aanraders voor een Italiaanse scheerzeep of -crème? Proraso ken ik al, dus hit me!
staaf in een bakje/kommentje proppen, is het een scheerzeep.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar is daar iets bijzonders aan? Ik gebruik geen scheerstaven hè.
La Toja heeft ook een crème, is dat niks?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staaf in een bakje/kommentje proppen, is het een scheerzeep.
ik zag die aqua velva voor 4,50 is dat goedkoop?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
de aqua velva is daar ook goedkoop. Wilkinson krabber voor 1.50
Verder niet veel bijzonders.
Vergeleken met de stick?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:51 schreef Ubershave het volgende:
De scheercreme is idd erg nice(heb zelf tube liggen)
Anders vraag ik wel om de stick...quote:Op zondag 22 juni 2014 21:11 schreef Ubershave het volgende:
Zijn allebei nice. De creme is ietwat droger qua feeling, maar wel goed
Maar vergeleken met een splash zijn de meeste balms wel beter denk ik?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:30 schreef Ubershave het volgende:
Aftershave balm is best lekker qua geur, maar qua verzorging is het maar matig...
Ja man. Ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef hafez1234 het volgende:
Balea producten zijn gewoon heel erg goed. Balea scheercrème is een van de beste. Ik denk dat velen Balea als minderwaardig zien omdat het een huismerk is en relatief weinig kost. Vooral mensen in dit topic denken automatisch dat iets wat veel kost ook goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |