Run kopen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zijn nu bepaalde mounts voor. Alhoewel, je kan bij ons ook een run kopen en dan heb je die ook.
Dat hebk nog lang nietquote:Op zondag 15 juni 2014 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.immersion-guild.com/forum/viewtopic.php?f=63&t=6391
800k voor de hele run
En alleen Garrosh voor 450?quote:
Ook nietquote:
Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef richard_prf het volgende:
Feral druid bloody coin farming/random bg/arena http://www.twitch.tv/nkittyx
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef richard_prf het volgende:
Feral druid bloody coin farming/random bg/arena http://www.twitch.tv/nkittyx
quote:
Elke week. Er is één speler die al herhaaldelijk is meegegaan voor maar een paar bosses omdat hij hoopt dat er een bepaald item dropt. En ja, dat kost elke week 450k of het item nou dropt of niet. En dan neem je dus ook iemand mee voor alleen Garrosh, en heb je die week 900k.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Olment het volgende:
Ma serieus,, 800k o.O
Verkopen jullie vaak runs?
Sommigen wel, bijv jongens die continu van die Challenge Mode Gold runs verkopen, à 140k each.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef Sapstengel het volgende:
Op die manier is WoW ook gewoon pay2win, want die gasten farmen vast niet zelf al dat gold
Spammen in trade is volgens mij niet eens meer mogelijk. En zoveel mensen streamen niet hoor. Het zijn meetstal de goldsellers en boosters die irritant zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.
Misbruik van de report functiequote:Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik word altijd zo gek van gasten die dat spammen in general of in trade, report ze altijd gewoon voor spam.
Op het laatst vaak welquote:
Yup..quote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon spam als je die baggerlinks overal plaatst?
Vind het wel meevallen eigenlijk, gold en boost services (voor geld) vind ik spam, je stream een keer in trade chat adverteren moet best kunnen. Als het elke keer twee keer achter elkaar en vervolgens elke eerste mogelijkheid om weer in trade te posten weer opnieuw gebeurd dan is het irritant en spam ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon spam als je die baggerlinks overal plaatst?
Dat heeft dan ook helemaal niks met WoW te makenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Yup..
Gewoon reporte die handel.
Ik ga mijn marktplaats advertenties toch ook niet spammen om meer views te krijgen![]()
Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik welquote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk, gold en boost services (voor geld) vind ik spam, je stream een keer in trade chat adverteren moet best kunnen. Als het elke keer twee keer achter elkaar en vervolgens elke eerste mogelijkheid om weer in trade te posten weer opnieuw gebeurd dan is het irritant en spam ja.
Maar goed, dat is altijd irritant. Wat het ook is. Als iemand een hunter zoekt voor zijn raid en dat 10 keer in trade loopt te spammen erger ik me daar ook aanquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik wel
Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het één keer voorbij komt druk ik niet direct op report nee, maar soms zit in een kwartiertje in SoO en zie ik dezelfde link al 5x voorbij komen. Dan report ik wel
jij bent autist ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..
Hier zit iemand de hele tijd cat facts te plaatsenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap sowiezo niet wat mensen buiten hun raidgroup in /1 moeten praten in SoO..
Bij ons is er alleen maar ANAL!! ANAL shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |