En dit soort cultuurkritiek is geheel terecht, maar aangezien de Turkse regering altijd een assimilatiepoliiek heeft gevoerd zou onderwijs niet bepaald hebben geholpen de Koerdische taal levendig te houden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het ligt natuurlijk totaal niet aan de Koerden die het vertikken naar school te gaan. Lekker meisjes thuis houden want ja zo gaat dat nu eenmaal daar.
Zo, China's eerste internationale militaire interventie als nieuwe wereldmacht? Dat zou de verhoudingen echt behoorlijk veranderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef Charismatisch het volgende:
China wil helpen.
China is the top foreign player in Iraq's oilfields, which are the largest in the Middle East open to foreign investment, and has a natural interest in the country's stability.
"China is paying close attention to the recent security situation in Iraq and we support the Iraqi government's efforts to maintain domestic security and stability. We hope that Iraq can return to stability, safety and normality as early as possible," Foreign Ministry spokeswoman Hua Chunying said.
"For a long time, China has been giving Iraq a large amount of all sorts of aid and is willing to give whatever help it is able to," she told a daily news briefing without elaborating.
China had asked Iraq's government to ensure the safety of Chinese people in the country, Hua said, though she did not say if any there had been any effect on China's oil interests in the country.
http://www.voanews.com/co(...)lp-iraq/1936207.html
Hahah en jij noemt jezelf Moslim??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is jullie? Ik volg je niet.
Ik geloof idd niet in hadiths. Ik volg alleen de Koran. Hadith is in mijn ogen een mensenverzinsel.
De soennieten zijn alleen pro ISIS omdat ISIS vecht tegen de onderdrukking van de sjiieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef Hiper het volgende:
[..]
Het soennietische volk heeft zijn stem al laten horen en ze juigen ISIS toen in Mosul, Tikrit etc. Isis heeft alle politieke gevangenen vrij gelaten en uit 1 gevangenis hebben zich 4000 van de 6000 bij ISIS gevoegd. Het zijn alleen de sjjieten in het zuiden die anti-ISIS zijn. Ook de soennieten van de sahawat die eerst samen met de VS en Al maliki tegen ISIS vochten keren terug naar ISIS. Het land valt straks in 3 stukken.
Natuurlijk jongequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De soennieten zijn alleen pro ISIS omdat ISIS vecht tegen de onderdrukking van de sjiieten.
Niet omdat ze het echt eens zijn met de gedachtes van ISIS.
Een verzinsel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is jullie? Ik volg je niet.
Ik geloof idd niet in hadiths. Ik volg alleen de Koran. Hadith is in mijn ogen een mensenverzinsel.
Het leger van Irak?quote:
Ben ik ook benieuwd na..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef Hiper het volgende:
[..]
Een verzinsel?
O you who have believed, obey Allah and obey the Messenger and those in authority among you. And if you disagree over anything, refer it to Allah and the Messenger, if you should believe in Allah and the Last Day. That is the best [way] and best in result. (4:59)
Hoe gehoorzaam jij de profeet dan als jij zijn hadith verwerpt? Hoe bid jij dan? Ben erg benieuwd, want in de Quran staat alleen dat je moet bidden, maar niet hoe! De profeet heeft ons laten zien hoe wij moeten bidden en dat is terug te lezen in de sunnah.
Schijnbaar verse vrijwilligers die zijn aangekomen in Samarra.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het leger van Irak?
Enne, isama hali hali..
Om te vechten tegen ISIS of wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Schijnbaar verse vrijwilligers die zijn aangekomen in Samarra.
"We zijn gekomen om Samarra te bezoeken.... de rest heb ik niet verstaan.quote:
Ik ga deze discussie niet aan. Hadiths zijn honderden jaren later ontstaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef Hiper het volgende:
[..]
Een verzinsel?
O you who have believed, obey Allah and obey the Messenger and those in authority among you. And if you disagree over anything, refer it to Allah and the Messenger, if you should believe in Allah and the Last Day. That is the best [way] and best in result. (4:59)
Hoe gehoorzaam jij de profeet dan als jij zijn hadith verwerpt? Hoe bid jij dan? Ben erg benieuwd, want in de Quran staat alleen dat je moet bidden, maar niet hoe! De profeet heeft ons laten zien hoe wij moeten bidden en dat is terug te lezen in de sunnah.
Dat zijn burgers. ISIS strijden tot de dood dan gepakt te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |