En wie zitten er nu dan in Bagdad? Maanmannetjes??quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik zou feest vieren omdat moslims bagdad overnemen, ISIS is beter dan Maalikie en ander sjiietisch gespuis!
Omdat jij de islam gebruikt als haatbron, een consumptieartikel.quote:
Hoe kan jij nou weten wat ik doe of heb aan spiritualiteit, dat is namelijk iets dat je vooral zuiver en alleen voor Allah moet houden. Wat betreft haat? Ja ik haat degelijke maar iedereen haat wel iets toch? Als ik morgen je ouders zou vermoorden zou je mij haten toch? Anders ben je gewoon retardquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat jij de islam gebruikt als haatbron, een consumptieartikel.
Jij hebt geen spiritualiteit, jij leeft van haat en dogma,s. De islam was in de basis een prachtige religie, die ook veel wetenschappelijke ontwikkeling heeft gebracht. Mensen als jij hebben dat totaal verkracht !
Wat verwacht je dan van onderontwikkelde schapenfukkers?? Dat ze zich ontwikkelen en hun land opbouwen? Gatverrrr dan moeten ze werken en nadenken en daar hebben ze een hekel aan....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat voor ellende ISIS aanricht? En dan niet volgens de westerse media, maar volgens hun eigen filmpjes? Echt, Assad is een Teletubbie vergeleken met die psychopaten.
Hihihi, dood en verderf, lachen !quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten wat ik doe of heb aan spiritualiteit, dat is namelijk iets dat je vooral zuiver en alleen voor Allah moet houden. Wat betreft haat? Ja ik haat degelijke maar iedereen haat wel iets toch? Als ik morgen je ouders zou vermoorden zou je mij haten toch? Anders ben je gewoon retard.
Nou als jij de ISIS steunt dan steun je een stelletje verkrachters en moordenaars....niet echt spiritueel nietwaar? Allah vind dat ook maar niets....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten wat ik doe of heb aan spiritualiteit, dat is namelijk iets dat je vooral zuiver en alleen voor Allah moet houden. Wat betreft haat? Ja ik haat degelijke maar iedereen haat wel iets toch? Als ik morgen je ouders zou vermoorden zou je mij haten toch? Anders ben je gewoon retard.
Ik steun ze niet omdat het terroristen zijn, ik zie ze liever dan Maalikie.... kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou als jij de ISIS steunt dan steun je een stelletje verkrachters en moordenaars....niet echt spiritueel nietwaar? Allah vind dat ook maar niets....
Fout. Je kan ipv. te kiezen ook je uitspreken TEGEN deze 2 partijen. Je HOEFT namelijk NIET te kiezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik steun ze niet omdat het terroristen zijn, ik zie ze liever dan Maalikie.... kiezen tussen 2 kwaden.
En dat zal nooit veranderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef PizzaMizza het volgende:
Tja, dat ISIS zoveel succes heeft in Irak is voor een groot deel te wijten aan de corrupte Maliki, dat is niet te ontkennen. Als je verkiezingsfraude pleegt, kan je best wel je oude plek vasthouden, maar steun van de bevolking gaat er niet komen. Dat wisten die ISIS-criminelen.
Dat de islam in het verleden wetenschappelijke vooruitgang heeft gebracht is grotendeels onwaar. Het overgrote deel van de wetenschappelijke ontdekkingen zijn verkregen door het veroveren van gebieden waar de wetenschap wel bloeide. In algemeenheid kan je zeggen dat waar de islam heerst, daar staat de ontwikkeling stil, nu en in het verleden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat jij de islam gebruikt als haatbron, een consumptieartikel.
Jij hebt geen spiritualiteit, jij leeft van haat en dogma,s. De islam was in de basis een prachtige religie, die ook veel wetenschappelijke ontwikkeling heeft gebracht. Mensen als jij hebben dat totaal verkracht !
Niet helemaal correct, maar hier zou je misschien beter een apart topic voor openen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:18 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dat de islam in het verleden wetenschappelijke vooruitgang heeft gebracht is grotendeels onwaar. Het overgrote deel van de wetenschappelijke ontdekkingen zijn verkregen door het veroveren van gebieden waar de wetenschap wel bloeide. In algemeenheid kan je zeggen dat waar de islam heerst, daar staat de ontwikkeling stil, nu en in het verleden.
Klopt. Veelal gaat het met sprongen achteruit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, maar hier zou je misschien beter een apart topic voor openen.
Mensen die denken dat Suriname iets voorstelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:14 schreef hafez1234 het volgende:
Mensen die denken dat ISIS iets voorstelt.![]()
Binnen paar maanden zijn ze weer weg. Dood of terug naar de woestijnen.
Radicale religie en gefrustreerde mannetjes.....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klopt. Veelal gaat het met sprongen achteruit.
[ afbeelding ]
Hoe heeft het toch zo enorm mis kunnen gaan?
VS, Saoedi, olie, diplomatiek....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ISIS streeft niet naar het islamitische pad, ISIS streeft naar dood en verderf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef De_Ilias het volgende:
Moslims willen leven onder islam maar dat wil het westen niet en daarom zijn er zoveel problemen.
Eh... Wat? Saudi-Arabië is dikke vrienden met de VS, er is geen oorlog en toch wordt er op beestachtige wijze met mensenrechten omgegaan daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef De_Ilias het volgende:
Moslims willen leven onder islam maar dat wil het westen niet en daarom zijn er zoveel problemen.
Yep en daarom roeien Moslims de Moslims uit?? Dit geloof je toch zelf niet he???quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef De_Ilias het volgende:
Sjiieten zijn geen moslims, ook al beweren ze van wel.
Bullshit. Jij bepaalt dat effe?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef De_Ilias het volgende:
Ze zijn meer moslim dan de Amerikaanse slaafjes ooit zullen worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof niet dat het vroeger op de platteland veel anders was dan nu. Het heeft ook te maken met de onderdrukking van het gewone volk. Zo plaats je als land met je eigen handen je eigen volk op de schoot van marginale extremistische groeperingenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enkel Wahabieten zijn echte moslims, correct.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef De_Ilias het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |