Hmja, de doodstraf vind ik een andere discussie eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het filmpje wat ik gepost heb niet. Ze worden niet zomaar gedood. Daar beslist een rechter over.
Jij bent hier de hond. De soennieten steunen ISIS juist wel. De soennietische stammen en de Naqshbandi (soefies) vechten zij aan zij met ISIS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er onder die vrijwilligers ook veel soennieten zitten. Zou een prachtig bewijs zijn dat veel soennieten de honden van ISIS helemaal niet steunen.
ALLAHU AKBAR !quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Hiper het volgende:
[..]
Jij bent hier de hond. De soennieten steunen ISIS juist wel. De soennietische stammen en de Naqshbandi (soefies) vechten zij aan zij met ISIS.
Soennieten in Mosul
Soennieten in Manbij
Koerden in ISIS
Soennieitsche stammen steken militaire basis in de fik
Burgers in Ninive die ISIS opmars toejuichen
Aljazeera journalist zegt Mosul is veiliger dan ooit dankzij ISIS. Spreek je arabisch?
Stop hating!
Daar hebben we de takfiri hoor. Waarom is voetbal verboden dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Djibril het volgende:
[..]
Kuffar, waarom kijk jij voetbal?! Dat is een duivels spel dat gefinancierd wordt door Budweiser, Heineken, Jupiler, etc.
Bewijs te meer eens dat jij een ongelovige bent!
Bloedhondenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Hiper het volgende:
[..]
Jij bent hier de hond. De soennieten steunen ISIS juist wel. De soennietische stammen en de Naqshbandi (soefies) vechten zij aan zij met ISIS.
Soennieten in Mosul
Soennieten in Manbij
Koerden in ISIS
Aljazeera journalist zegt Mosul is veiliger dan ooit dankzij ISIS. Spreek je arabisch?
Stop hating!
Lees nou eens de hele tekst, of lees jij ook de Quran zo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Hiper het volgende:
[..]
Daar hebben we de takfiri hoor. Waarom is voetbal verboden dan?
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Toch blijft het een verbluffend fenomeen dat hele groepen mensen elkaar afslachten om wat verschillende interpretaties van een boekje waar geen enkele empirische basis voor is.
Ik als een lid van de Turkse gemeenschap kan zeggen dat Turken het verafschuwen. Waarschijnlijk zal de kidnapping van 80 Turken hier ook meewegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
Wat ik me even afvraag: als ik al die extreme gruwelijkheden zie, dan zou ik dat als ik moslim was ng veel erger vinden. Hoe gaan Nederlandse moslims hiermee om? Er zijn toch mensen daar bezig uit naam van jouw geloof ongekende misdaden te begaan. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je daar heel, heel erg kwaad over bent.
Dank je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik als een lid van de Turkse gemeenschap kan zeggen dat Turken het verafschuwen. Waarschijnlijk zal de kidnapping van 80 Turken hier ook meewegen.
Dont believe everything you read. Er is een defemation gaande die ongekend tegen iedere groep moslims die vechten voor hun rechten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat je van hun motivaties vind laat ik even in het midden. Maar zie je dan niet hoe extreem ziekelijk ze tekeer gaan? En tegen wie ze die gruwelijkheden begaan? Ze slachten niet alleen tegenstanders af, maar ook mensen die het geloof volgens hen niet op de juiste manier belijden. Hoe kun je daar nou sympathie voor hebben?
En de autobommen komen van de vuuraanbidders (Iran) toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dont believe everything you read. Er is een defemation gaande die ongekend tegen iedere groep moslims die vechten voor hun rechten.
Ze zijn inderdaad hard tegen hun vijanden, dat klopt. Maar ze maken onderscheid tussen burger en militair. Ze hebben het gehele leger en politie aparaat (zowel sunni als sjiiet) de kans gegeven om eruit te stappen. Maar als ze gepakt worden door ISIS dan is het te laat. En het is inderdaad zo dat de soennitische militair vrijgelaten wordt (alleen als hij gewone militair is, een hoge pief sunni wordt gedood) en de sjiiet gedood wordt. Het is oorlog, dacht je dat oorlog een picknick was?
Tevens de amerikanen hebben de irakezen ook gedood met zware raketten of suggereer je nou dat 1.5 miljoen irakezen zijn dood geknuffeld?
Nou... 20 zweepslagen omdat je niet bent op komen dagen bij het vrijdaggebed...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dont believe everything you read. Er is een defemation gaande die ongekend tegen iedere groep moslims die vechten voor hun rechten.
Ze zijn inderdaad hard tegen hun vijanden, dat klopt. Maar ze maken onderscheid tussen burger en militair. Ze hebben het gehele leger en politie aparaat (zowel sunni als sjiiet) de kans gegeven om eruit te stappen. Maar als ze gepakt worden door ISIS dan is het te laat. En het is inderdaad zo dat de soennitische militair vrijgelaten wordt (alleen als hij gewone militair is, een hoge pief sunni wordt gedood) en de sjiiet gedood wordt. Het is oorlog, dacht je dat oorlog een picknick was?
Tevens de amerikanen hebben de irakezen ook gedood met zware raketten of suggereer je nou dat 1.5 miljoen irakezen zijn dood geknuffeld?
dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef Hiper het volgende:
[..]
Hahaha, you are funny. Dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?
Natuurlijk wil je dat er vrede komt, maar wij hebben makkelijk praten vanachter ons pc. Wij in nederland hebben nooit ervaren om onderdrukt te zijn (behalve de eerste generatie) of familie leden te verliezen of je dochter voor je gezicht wordt verkracht en je kan niks doen. Deze mensen zijn het zat met de maliki regering en willen er voor vechten en jij zegt dus: niet doen! wacht nog eens 4 jaar op verkiezigen en stem ze dan weg -.-.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
Wat ik me even afvraag: als ik al die extreme gruwelijkheden zie, dan zou ik dat als ik moslim was ng veel erger vinden. Hoe gaan Nederlandse moslims hiermee om? Er zijn toch mensen daar bezig uit naam van jouw geloof ongekende misdaden te begaan. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je daar heel, heel erg kwaad over bent.
Nou, wat ik zeg zeg ik zelf wel gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Hiper het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dat er vrede komt, maar wij hebben makkelijk praten vanachter ons pc. Wij in nederland hebben nooit ervaren om onderdrukt te zijn (behalve de eerste generatie) of familie leden te verliezen of je dochter voor je gezicht wordt verkracht en je kan niks doen. Deze mensen zijn het zat met de maliki regering en willen er voor vechten en jij zegt dus: niet doen! wacht nog eens 4 jaar op verkiezigen en stem ze dan weg -.-.
Hou gewoon op met die leugens. Onzin gewoon. Het eerste wat ISIS in Mosul gedaan heeft is vrouwen verkrachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Hiper het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dat er vrede komt, maar wij hebben makkelijk praten vanachter ons pc. Wij in nederland hebben nooit ervaren om onderdrukt te zijn (behalve de eerste generatie) of familie leden te verliezen of je dochter voor je gezicht wordt verkracht en je kan niks doen. Deze mensen zijn het zat met de maliki regering en willen er voor vechten en jij zegt dus: niet doen! wacht nog eens 4 jaar op verkiezigen en stem ze dan weg -.-.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Hiper het volgende:
[..]
Soennieten in Mosul
Soennieten in Manbij
Koerden in ISIS
Stop hating!
Welke tekst?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Djibril het volgende:
[..]
Lees nou eens de hele tekst, of lees jij ook de Quran zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |