abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141041159
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het filmpje wat ik gepost heb niet. Ze worden niet zomaar gedood. Daar beslist een rechter over.
Hmja, de doodstraf vind ik een andere discussie eerlijk gezegd.

Maar ik had het over die ISIS-propagandafilmpjes.
pi_141041237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als er onder die vrijwilligers ook veel soennieten zitten. Zou een prachtig bewijs zijn dat veel soennieten de honden van ISIS helemaal niet steunen.
Jij bent hier de hond. De soennieten steunen ISIS juist wel. De soennietische stammen en de Naqshbandi (soefies) vechten zij aan zij met ISIS.

Soennieten in Mosul

Soennieten in Manbij

Koerden in ISIS

Soennieitsche stammen steken militaire basis in de fik

Burgers in Ninive die ISIS opmars toejuichen

Aljazeera journalist zegt Mosul is veiliger dan ooit dankzij ISIS. Spreek je arabisch?

Stop hating!
pi_141041285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Djibril het volgende:

[..]

Kuffar, waarom kijk jij voetbal?! Dat is een duivels spel dat gefinancierd wordt door Budweiser, Heineken, Jupiler, etc.
Bewijs te meer eens dat jij een ongelovige bent!
Daar hebben we de takfiri hoor. Waarom is voetbal verboden dan?
pi_141041296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Hiper het volgende:

Stop hating!
Hebben we het over dezelfde ISIS?
pi_141041326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Hiper het volgende:

[..]

Daar hebben we de takfiri hoor. Waarom is voetbal verboden dan?
Lees nou eens de hele tekst, of lees jij ook de Quran zo?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:22:54 #233
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_141041371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Toch blijft het een verbluffend fenomeen dat hele groepen mensen elkaar afslachten om wat verschillende interpretaties van een boekje waar geen enkele empirische basis voor is. _O_
Dit dus
Ik ben inmiddels overleden
pi_141041411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
Wat ik me even afvraag: als ik al die extreme gruwelijkheden zie, dan zou ik dat als ik moslim was ng veel erger vinden. Hoe gaan Nederlandse moslims hiermee om? Er zijn toch mensen daar bezig uit naam van jouw geloof ongekende misdaden te begaan. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je daar heel, heel erg kwaad over bent.
Ik als een lid van de Turkse gemeenschap kan zeggen dat Turken het verafschuwen. Waarschijnlijk zal de kidnapping van 80 Turken hier ook meewegen.
Sylesem, tesiri yok; sussam gnl razı değil
pi_141041440
Ik kan even geen filmpje vinden maar gisteren was er een persconferentie van de belangrijkste soennitisch leiders in het zuiden van Irak. Ze staan achter de regering en zijn tegen ISIS.
pi_141041464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik als een lid van de Turkse gemeenschap kan zeggen dat Turken het verafschuwen. Waarschijnlijk zal de kidnapping van 80 Turken hier ook meewegen.
Dank je.

Ik hoop overigens dat het Turkse leger ingrijpt in Irak, maar dat zal wel niet gebeuren.
pi_141041533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat je van hun motivaties vind laat ik even in het midden. Maar zie je dan niet hoe extreem ziekelijk ze tekeer gaan? En tegen wie ze die gruwelijkheden begaan? Ze slachten niet alleen tegenstanders af, maar ook mensen die het geloof volgens hen niet op de juiste manier belijden. Hoe kun je daar nou sympathie voor hebben?
Dont believe everything you read. Er is een defemation gaande die ongekend tegen iedere groep moslims die vechten voor hun rechten.

Ze zijn inderdaad hard tegen hun vijanden, dat klopt. Maar ze maken onderscheid tussen burger en militair. Ze hebben het gehele leger en politie aparaat (zowel sunni als sjiiet) de kans gegeven om eruit te stappen. Maar als ze gepakt worden door ISIS dan is het te laat. En het is inderdaad zo dat de soennitische militair vrijgelaten wordt (alleen als hij gewone militair is, een hoge pief sunni wordt gedood) en de sjiiet gedood wordt. Het is oorlog, dacht je dat oorlog een picknick was?

Tevens de amerikanen hebben de irakezen ook gedood met zware raketten of suggereer je nou dat 1.5 miljoen irakezen zijn dood geknuffeld?
pi_141041578
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Godsamme. Types als jij.
Hahaha, you are funny. Dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?
pi_141041607
Live streams??
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:28:33 #240
365082 IPA35
Patriarch
pi_141041617
De baardapen-brigade is op volle sterkte vandaag zie ik.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_141041626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Hiper het volgende:

[..]

Dont believe everything you read. Er is een defemation gaande die ongekend tegen iedere groep moslims die vechten voor hun rechten.

Ze zijn inderdaad hard tegen hun vijanden, dat klopt. Maar ze maken onderscheid tussen burger en militair. Ze hebben het gehele leger en politie aparaat (zowel sunni als sjiiet) de kans gegeven om eruit te stappen. Maar als ze gepakt worden door ISIS dan is het te laat. En het is inderdaad zo dat de soennitische militair vrijgelaten wordt (alleen als hij gewone militair is, een hoge pief sunni wordt gedood) en de sjiiet gedood wordt. Het is oorlog, dacht je dat oorlog een picknick was?

Tevens de amerikanen hebben de irakezen ook gedood met zware raketten of suggereer je nou dat 1.5 miljoen irakezen zijn dood geknuffeld?
En de autobommen komen van de vuuraanbidders (Iran) toch?
pi_141041647
-hier stond een rare taal die ik niet begreep. brrrrrr-

[ Bericht 90% gewijzigd door timmmmm op 13-06-2014 20:15:36 ]
pi_141041663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Hiper het volgende:

[..]

Nou... 20 zweepslagen omdat je niet bent op komen dagen bij het vrijdaggebed...

Mensen die gexecuteerd worden omdat ze niet het juiste geloof hebben...

Of zijn die dingen niet waar?
pi_141041665
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef Hiper het volgende:

[..]

Hahaha, you are funny. Dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?
dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?
pi_141041726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
Wat ik me even afvraag: als ik al die extreme gruwelijkheden zie, dan zou ik dat als ik moslim was ng veel erger vinden. Hoe gaan Nederlandse moslims hiermee om? Er zijn toch mensen daar bezig uit naam van jouw geloof ongekende misdaden te begaan. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je daar heel, heel erg kwaad over bent.
Natuurlijk wil je dat er vrede komt, maar wij hebben makkelijk praten vanachter ons pc. Wij in nederland hebben nooit ervaren om onderdrukt te zijn (behalve de eerste generatie) of familie leden te verliezen of je dochter voor je gezicht wordt verkracht en je kan niks doen. Deze mensen zijn het zat met de maliki regering en willen er voor vechten en jij zegt dus: niet doen! wacht nog eens 4 jaar op verkiezigen en stem ze dan weg -.-.
pi_141041757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hebben we het over dezelfde ISIS?
Jah
pi_141041792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Hiper het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je dat er vrede komt, maar wij hebben makkelijk praten vanachter ons pc. Wij in nederland hebben nooit ervaren om onderdrukt te zijn (behalve de eerste generatie) of familie leden te verliezen of je dochter voor je gezicht wordt verkracht en je kan niks doen. Deze mensen zijn het zat met de maliki regering en willen er voor vechten en jij zegt dus: niet doen! wacht nog eens 4 jaar op verkiezigen en stem ze dan weg -.-.
Nou, wat ik zeg zeg ik zelf wel gewoon.

Ik zeg wel dat ik onmenselijk gedrag zie uit naam van een religie. Ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen die dezelfde religie aanhangen daar helemaal niet mee geassocieerd willen worden.
pi_141041795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Hiper het volgende:

[..]

Hou gewoon op met die leugens. Onzin gewoon. Het eerste wat ISIS in Mosul gedaan heeft is vrouwen verkrachten :')
pi_141041887
quote:
:')

Kapot dom dit.

1: Op zo,n filmpje zijn een paar soennitische moslims te zien, dat bewijst natuurlijk niet dat soennieten in het algemeen ISIS steunen.

2: De soennieten die ISIS steunen steunen ze voornamelijk omdat ze vechten tegen de sjiitische dictatuur.
pi_141041913
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Djibril het volgende:

[..]

Lees nou eens de hele tekst, of lees jij ook de Quran zo?
Welke tekst?

Sorry als jij tegen een individu zegt KUFFAR, terwijl ik jou gister uitlegde dat je kuffar alleen tegen 2 personen of meer kunt zeggen en tegen een individu KAFIR, dan heb jij NOOIT de quran geopend. KUFFAR is meervoud van KAFIR, net als DOLLARS meervoud is van DOLLAR. Zo neem ik je niet eens serieus.

Who are you trying to fool, takfiri?

Verder waar haal jij de onzin vandaan dat alles wat ongelovige of het westen fabriceert verboden is te gebruiken door moslims in de islam? Graag een bron uit de Quran. I beg you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')