Ja. De tomaat kan het wat nat maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben krieltjes aan het koken en spekjes aan het bakken voor aardappelsalade.
Verder wil ik er een ei, bieslook, wat tomaat en kerrie door doen en mayo. Oh en eventueel augurk. Zou dat lekker worden?
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit weekend voor het eerst sinds eeuwen een kindvrij weekend (en zal voorlopig ook wel de laatste keer zijn).
Wat zal ik eten?
Iets met grote garnalen en verse tuinboontjes en zo...![]()
Wijntje erbij...
Hoe laat begint de wedstrijd?
Ok dan schrappen we de tomaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Bijna de komkommer vergeten!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. De tomaat kan het wat nat maken.
Vergeet de peper niet. En augurk er in is lekker!
Goed gedaan en gewoon vaker komen hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet van je weekend ik weet hoe je je voelt.![]()
![]()
![]()
Ooit ben ik ook weer alleen in het weekend hier
Mooi! De witte wijn staat al koud!quote:
Vis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!
Ik zeg: ei, bieslook, tomaat, beetje tonijn (Emiltjoooooo!), augurk, afmaken met een mengseltje mayo (liever fritessaus)/ketchup.
Nee, wortels schrap je. Tomaat niet. Die ontvel je.quote:
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Even helemaal op de nulstand, wat een luxe!
Thnxquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan en gewoon vaker komen hier![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef dolcefarniente het volgende:
Help, doe ik ook eens een SC mee...!![]()
Ook lekkerquote:
Ik begrijp je. Ook single parent?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verlang daar zo naar. Ff een paar dagen geen kinderen![]()
Geniet ervan, ik geniet wel mee in mijn hoofd met je
Ken het en ik ook maar als ik terug ben ben ik weer gewoon hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Thnxgeen zin om te streamen en wel zin om te ouwenelen. Moet dadelijk wel de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |