Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb een buddy die leraar Engels is op het VO, heeft altijd leuke verhalen over z'n leerlingen.
Ik studeer zelf medische biologie aan de universiteit, volgend jaar aan m'n master beginnen en meedoen aan de selectie voor arts-onderzoeker in Utrecht.
Thnx Egelquote:Op maandag 23 juni 2014 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga voor je duimen dat ze in Nijmegen wel een oplossing hebben.
Hoop ik ook, maar vrees dat dat wel eind juli wordtquote:Op maandag 23 juni 2014 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Hopelijk kan je er ook een beetje snel terecht.
Ben benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef easy-t het volgende:
Ben blij dat je in het radbout terecht kan. Duimen dat daar dan eindelijk de oplossing wordt gevonden.
Ja gaat wel, volgens mij nog steeds dicht. Kan steeds meer alleen dat onzekere gevoel blijft steeds hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben benieuwd inderdaad.
Hoe is't met jou?
Dat is wel herkenbaar jaquote:Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef easy-t het volgende:
[..]
Ja gaat wel, volgens mij nog steeds dicht. Kan steeds meer alleen dat onzekere gevoel blijft steeds hè.
Maar jah het is wel dicht en heb weinig pijn dat is bij jouw wel anders. Ik denk als het fout zit bij mij dattie ie dan allang open was gegaan.quote:
Kloptquote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef easy-t het volgende:
[..]
Maar jah het is wel dicht en heb weinig pijn dat is bij jouw wel anders. Ik denk als het fout zit bij mij dattie ie dan allang open was gegaan.
het zal es un keer meezitten...quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef easy-t het volgende:
[..]
het zal es un keer meezitten...
morgen bellen als je nog niks gehoord hebt. Erachter aan,met da laks gedoe van hun.
Slecht. Bloedt nog steeds, pijn nog steeds, en van dat kloteziekenhuis hoor je ook niks.quote:
Welkom Imelda.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef Imelda het volgende:
Zijn jullie nog actief hier?
Ik word gek van mijn wond ben 6 mei geopereerd, volgens de leerlingen die mij hebben geopereerd zou dit 4 weken duren als ik ' gezond ' was. Helaas bijna 2 maanden verder..
Als jullie nog actief zijn wil ik graag mijn verhaal hier typen, als jullie dat intresseertdan kunnen jullie mij misschien tips geven?
Ze zeggen alleen welke dokter ik krijg, maar verder nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:52 schreef easy-t het volgende:
Het zit ook echt voor geen ene fuck mee ook nie hè? Nog steeds stabiel maar stiekem nog veel last bepaalde pijn die ik voel waardoor ik denk dat de boel open ligt. En hup weer voelen en ruiken of er geen wondvocht uit komt.
Ik heb nu vakantie 3 weken en hopelijk geneest hetvwat beter nu aangexien ik toch geen gekke dingen ga doen.
wat zegt dat zh dan als je belt? We hebben nog niks gehoord? Een fucking afspraak is toch zo gemaakt?
Neem je tijd. Iemand quoten doe je door op dequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:52 schreef Imelda het volgende:
Hou op hou op als ik dat lees word ik knetter gek! Ik zal mijn verhaal typen;
Ga gerust je gang. We geven graag tips en advies. Lees ook ff alle 3 de delen door van dit topic.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef Imelda het volgende:
Zijn jullie nog actief hier?
Ik word gek van mijn wond ben 6 mei geopereerd, volgens de leerlingen die mij hebben geopereerd zou dit 4 weken duren als ik ' gezond ' was. Helaas bijna 2 maanden verder..
Als jullie nog actief zijn wil ik graag mijn verhaal hier typen, als jullie dat intresseertdan kunnen jullie mij misschien tips geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |