Zou ik vanavond hebben maar ik ben net wakker en meneer is gaan voetbal kijken met bandquote:
Wat kansen gehad maar na een paar keer blazen bleek het toch mijn ding niet te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mij onttrekt niet de indruk dat jij veel ervaring hebt met toeters
Kan dat een positieve reportage zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja
maar je wordt dan wel gerapporteerd
Kan buiten Nederland België Duitsland en Engeland geen ABO aanschaffen helaas.quote:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan buiten Nederland België Duitsland en Engeland geen ABO aanschaffen helaas.
Wat zonde is. Altijd goed vermaakt.
Ik had gehoopt dat ik ervoor bij jou terecht kon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een reportage? geen idee, vraag Peter R
Als ik weer in nl ben dan ga ik een ABO of tien smsen dus heb geduldquote:
Ik kan je verder helpen. Wel even per DMquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef Jessrabbit het volgende:
Ik heb mijn foto's 30 min upgeload, daarna bij Tinder ingelogd maar nu ziet ie ze niet, kan ik reloggen op Tinder? en hoe
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Kijk nu komt ook weer dat zelfbeschermende gevoel naar boven....ik durf dus niet met compleet onbekende te daten, ook niet op tinder. Ik selecteer alleen vrienden van vrienden, dat is met de huidige jongen ook. Faxie komt wel over als een leuke match en is best wel![]()
maar ik durf niet zo goed.
nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |