Doe al een jaar of 3 pogingen. Nimmer succesvol. Ik kan dit dus ontkrachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij makkelijk bent.
Het is wachten op een R&P topic over waarom hij opeens niet meer wilquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Naast onzeker en claimerig ook nog eens uitermate bekrompen. Chapeau, je bent wel een echte catch geloof ik.
amennnnnnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou mij niet bezig met wat anderen over mij denken, idd een man zal weinig kritiek op zich hebben als hij veel vrouwen doet maar we zijn gewoon allemaal mensen.
Een vrouw moet doen wat ze wilt en geen spelletjes spelen, dat is alleen nadelig voor beide en slecht.
Als jij je wilt bewaren tot date 5, boeie.
Wil jij meteen doen wat jullie beide willen, boeie.
Maar dat hele ik duik niet meteen met een ander het bed in omdat ze mij anders een slet vinden, ieeeeuw.
Makkelijk met?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij makkelijk bent.
Tisjeboi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef Basxt het volgende:
inb4 shitstorm
Let op mijn woorden, zometeen komt opeens elke fokker hier weer opduiken omdat ze fittie ruiken
Zal meevallen. Meeste kijken voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef Basxt het volgende:
inb4 shitstorm
Let op mijn woorden, zometeen komt opeens elke fokker hier weer opduiken omdat ze fittie ruiken
fuck is dat al begonnen?quote:
zolderkamer héquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in wat voor gat woon jij dat je geen toeters hoort van buiten
hier op ingaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ja super makkelijk, mij heb je zo aan het reageren hoor
wat quote jij mij nu!quote:
Hier wel maar we lopen een uur voorquote:
Rotterdam. Daar toeteren ze de hele dag. Gewenning. In wat voor gat woon jij dat het opvalt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in wat voor gat woon jij dat je geen toeters hoort van buiten
Ik woon in een rustige en respectabele buurtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdam. Daar toeteren ze de hele dag. Gewenning. In wat voor gat woon jij dat het opvalt?
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat jij geen ervaring met toeters hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in een rustige en respectabele buurt
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou mij niet bezig met wat anderen over mij denken, idd een man zal weinig kritiek op zich hebben als hij veel vrouwen doet maar we zijn gewoon allemaal mensen.
Een vrouw moet doen wat ze wilt en geen spelletjes spelen, dat is alleen nadelig voor beide en slecht.
Als jij je wilt bewaren tot date 5, boeie.
Wil jij meteen doen wat jullie beide willen, boeie.
Maar dat hele ik duik niet meteen met een ander het bed in omdat ze mij anders een slet vinden, ieeeeuw.
Deze boys!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens weg joh je zit continu blij te doen over wat voor dingen je allemaal met hem wil doen om er vervolgens zo'n walgelijke smiley gelijk alsachteraan te gooien maar je wilt dat wel pas na twee keer doen want anders zou je een afgelebberde sloerie zijn.
Ga heel ver weg zelfs
Mij onttrekt niet de indruk dat jij veel ervaring hebt met toetersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat jij geen ervaring met toeters hebt
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Jessrabbit het volgende:
Kan Tinder ook foto's uit je prive albums zien?
Zou ik vanavond hebben maar ik ben net wakker en meneer is gaan voetbal kijken met bandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |