Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:41 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Is dat die zelfde gast waar jij eerst zo mee zat?
goed bezigquote:
quote:
Ik hoop zo erg dat deze eindelijk een goede catch is. Hij is ook heel druk momenteel dus probeer hem ook niet de hele tijd lastig te vallen met appjes. Dus na even wat heen en weer geapp wacht ik weer tot de volgende dag.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat deze eindelijk een goede catch is. Hij is ook heel druk momenteel dus probeer hem ook niet de hele tijd lastig te vallen met appjes. Dus na even wat heen en weer geapp wacht ik weer tot de volgende dag.
Tis leuk als je echt een goede catch heb. dat merk je ook wel gelijk. Maar helaas.. het zit er nog niet echt in voor mij . Had één leuke gehad de rest kan allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:03 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat deze eindelijk een goede catch is. Hij is ook heel druk momenteel dus probeer hem ook niet de hele tijd lastig te vallen met appjes. Dus na even wat heen en weer geapp wacht ik weer tot de volgende dag.
Hoezo? :pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef TheNewToast het volgende:
[..]... Ik zou zo graag tegen hem willen zeggen: "vlucht nu het nog kan"
Ik weet het niet he, ik hoop het in ieder geval, want voor nu is het wel leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef Basxt het volgende:
[..]
Tis leuk als je echt een goede catch heb. dat merk je ook wel gelijk. Maar helaas.. het zit er nog niet echt in voor mij . Had één leuke gehad de rest kan allemaal wel.
Je klinkt precies als een chick die na 1 keertje afspreken en seks mij veel te lang gestalkt heeft. Waarom zit je niet gewoon op een wat relatie-vriendelijkere, burgerlijke datingsite?quote:
Ja hoor, ik heb een date met een meisje met 22 gemeenschappelijke vrienden, ze is het nichtje van een vriend en haar vader was een collega van mn ma. Niks mis meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:09 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet he, ik hoop het in ieder geval, want voor nu is het wel leuk.
Misschien kun je iemand met gemeenschappelijke vrienden aanspreken?
Probleem is dat ik nu al best lang op tinder zit (sinds september 2013) en ik dus alle gemeenschappelijke mensen al geliked heb. Beetje raar om dan nu nog een bercht te sturenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:09 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet he, ik hoop het in ieder geval, want voor nu is het wel leuk.
Misschien kun je iemand met gemeenschappelijke vrienden aanspreken?
Uhhh sorry hoor maar ik ga na een keer afspreken niet met een jongen naar bed.....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Je klinkt precies als een chick die na 1 keertje afspreken en seks mij veel te lang gestalkt heeft. Waarom zit je niet gewoon op een wat relatie-vriendelijkere, burgerlijke datingsite?
Ja je hebt gewoon meer gespreksstof.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een date met een meisje met 22 gemeenschappelijke vrienden, ze is het nichtje van een vriend en haar vader was een collega van mn ma. Niks mis mee
Waarom verwijder je je account niet even en begin je overnieuw met liken van die mensen en wanneer jullie weer een match zijn begin je een gesprekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu al best lang op tinder zit (sinds september 2013) en ik dus alle gemeenschappelijke mensen al geliked heb. Beetje raar om dan nu nog een bercht te sturen
omdat ik té trots ben op mijn hoeveelheid matchesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je account niet even en begin je overnieuw met liken van die mensen en wanneer jullie weer een match zijn begin je een gesprek
Nou maak er een screenshot van, print het uit en hang het aan de muur.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef Basxt het volgende:
[..]
omdat ik té trots ben op mijn hoeveelheid matches
nog steeds te kostbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nou maak er een screenshot van, print het uit en hang het aan de muur.
Wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Uhhh sorry hoor maar ik ga na een keer afspreken niet met een jongen naar bed.....
Gatver
Ik hou mij niet bezig met wat anderen over mij denken, idd een man zal weinig kritiek op zich hebben als hij veel vrouwen doet maar we zijn gewoon allemaal mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Jij houdt van afgelebberde sloeries?
Ga eens weg joh je zit continu blij te doen over wat voor dingen je allemaal met hem wil doen om er vervolgens zo'n walgelijke smiley gelijk alsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Deze boyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens weg joh je zit continu blij te doen over wat voor dingen je allemaal met hem wil doen om er vervolgens zo'n walgelijke smiley gelijk alsachteraan te gooien maar je wilt dat wel pas na twee keer doen want anders zou je een afgelebberde stoere zijn.
Ga heel ver weg zelfs
Naast onzeker en claimerig ook nog eens uitermate bekrompen. Chapeau, je bent wel een echte catch geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Naast onzeker en claimerig ook nog eens uitermate bekrompen. Chapeau, je bent wel een echte catch geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |