Ben jij een wijf? Wat een dramaplaten zijn dat allemaal zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Zit wat mij betreft toch allemaal wel kwalitatief in elkaar. En dit is dan nog enorm mainstream allemaal; ook zat pareltjes tussen het onbekendere werk.
En dan vooral Adele en Coldplay, bel de ambulance maar vast voor een slagaderlijke polsbloedingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Ben jij een wijf? Wat een dramaplaten zijn dat allemaal zeg.
Ik snij liever m'n oren eraf dan dat ik naar Coldplay moet luisteren. Wat een troep is dat, pure stront uit de speakers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan vooral Adele en Coldplay, bel de ambulance maar vast voor een slagaderlijke polsbloeding
Niet haten op Ellie. <3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat nummer is een en al opgepitched man, wat een drama. Vooral dat refrein.
Nee, producer en geluidstechnicus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Ben jij een wijf? Wat een dramaplaten zijn dat allemaal zeg.
dit pareltjes noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Zit wat mij betreft toch allemaal wel kwalitatief in elkaar. En dit is dan nog enorm mainstream allemaal; ook zat pareltjes tussen het onbekendere werk.
ga zelluf wegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Man ga toch weg, smaken verschillen. Zo kan iedereen kritiek hebben op elkaar's smaak.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef Skillstorm het volgende:
zoals Ellie Goulding's muziek of dat liedje van 'Wave after wave
Nope, er is niks mee.quote:
Niet gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Coldplay kwalitatieve muziek vindenals er één band totaal niet vernieuwend is...
Wees nou eerlijk, merendeel is troep.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
De OP geeft wel redelijk goed weer hoe simpel je moet zijn om te willen oordelen over iets als kwaliteit van muziek.
quote:
Muziek is redelijk cradle to cradle.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, merendeel is troep.
quote:
Nou vooruit dan maar, ondanks je slechte smaakquote:Op zondag 15 juni 2014 13:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je mijn vriendverzoekje accepteren pls
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |