Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.
Hahaahuehehheequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.
Ik ben 1m50, jij 2 meter ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zonder hakken lijk ik ook jonger ja
Wat toch een cutie hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat toch een cutie hewat veer een turk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow ja denk 13 danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Scheelt wel een paar jaar denk ik, als ik geen make up op heb en haar naar achter + geen hakken. Lijk ik wel echt jong.
hoe weet jij dat uberhauptquote:
Ja, denk ik eigenlijk ookquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
Stimorol- is wel jaloers. Zo'n oude vrijster die haar Pepper profiel wanhopig laat zien dat ze jong en fun is. Met haar glaasje wijn en sushi, haar sportieve aard (hardlopen, what else... Colorrun natuurlijk), haar reizen naar alle uithoeken van de wereld en favoriete muziek is Adèle en een aantal popi hipster bands. Om maar jong en hip voor te komen. Ze is overigens marketeer heeft een 2 katten genaamd Teun en Floortje.
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust lompe turk die langs marcheert en die je opzijduwt met d'r brede heupen
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meer
Exotische baarheupenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Sorry. Verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebtquote:
Ben al thuis. Kapper geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt je dag weer eens niet hèBijna 5 uur moet je niet afsluiten?
Hehehe jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebt.
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kankiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat liedje van die Oranje-reclame van WK is echt te-nen-krom-mend slecht.
Wij staan vooraan bij het Oranje-legioeennn
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn
LIKE YO SHUT DA FUCK UP
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kanki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |