Ik schat jou 16quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had haar ook ouder geschat eigenlijk, wel in de 30 sowieso.
Vas, je kunt wel zien dat je lang weggeweest bent. Deze is wayyyy too old.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eten satéprikkerGa.
Ja echt toevallig gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
En Zosk die ntm bijna aanrijdt!! Die is misschien nog wel het mooist
eh neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, je kunt wel zien dat je lang weggeweest bent. Deze is wayyyy too old.
Tegenwoordig ben ik de fatty en dikkerd van de SC, de Ambi 2, de ballon en het vetje.
[..]
Tegenwoordig ben ik de fatty en dikkerd van de SC, de Ambi 2, de ballon en het vetje.
[..]
quote:
quote:
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerdquote:
Ben jij ook jaloersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had haar ook ouder geschat eigenlijk, wel in de 30 sowieso.
Ik zeg het niet tegen je, dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerd
Je bent even dik als dat ik lelijk benquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerd
Nee maar ja jij bent dan ook jij, natuurlijk eh. heheuahahahahquote:
En ik de skinny bitch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow das wel een beetje dan :$ :$:$:$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent even dik als dat ik lelijk ben
Wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat zei jij wel eens idd. Daarom zei ik het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja kan hoor, mensen schatten me wel vaker jonger. Snap ik ook wel
Kk dik dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent geen 16 meer gedraag jequote:
Hahah word altijd nerveus van jou around bbylicous dat weet je toggquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent geen 16 meer gedraag je
Wow is veer obese?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.quote:
Je hebt alle soort mensen tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah word altijd nerveus van jou around bbylicous dat weet je togg
Scheelt wel een paar jaar denk ik, als ik geen make up op heb en haar naar achter + geen hakken. Lijk ik wel echt jong.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat zei jij wel eens idd. Daarom zei ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |