Ik had zowieso al mot in de winkel, toestel was niet leverbaar, okee dat ligt aan de winkel.... vervolgens is het telefoontje er, duurt het 48 uur voordat ik word aangesloten op het netwerk vanwege een storing bij vodafone.. en ik ben student en die hebben ook nog es achterstand ten opzichte van werkende mensen... belachelijk gewoon
krijg ik de rekening... mooie 125 euro, heb ik mooi de eerste maand gewoon kosten betaald van abo, dus ik bellen, ik uitgelegd zegt ie: ja dan verzoek ik u om naar de winkel te gaan want in september zijn er een aantal dingen misgegaan met de aktie
what the fuck, door hun fout kan ik nu weer naar de winkel, denk niet dat de belcompany me 30 euro terug gaat geven...
Zit nu bij t for telecom. Nou is er op alle winkels wel wat aan te merken, maar ik ben daar goed behandeld en meteen goedgekeurd. No problem. En toen mijn telefoontje kapot was, was hij binnen een week (!) gemaakt. Bij de BC duurde dat 6 (!) maanden!
Maar ga maar eens bij KPN. Dan weet je pas wat GEEN SERVICE inhoud! pffff
quote:Belachelijk. Discriminatie
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:03 schreef Nadientje het volgende:
en ik ben student en die hebben ook nog es achterstand ten opzichte van werkende mensen... belachelijk gewoon
quote:Heb nooit problemen met belcompany
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:08 schreef Peter01 het volgende:
Ga dan ook niet naar Belcompany. Daar heb ik ook slechte ervaringen mee. Wat een uizuigers.
quote:Precies, maar zeg dat dan tegen die telefoniste!!!!
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:10 schreef Nadientje het volgende:
ik wil gewoon mijn geld terug, maar wat heeft dat nu met belcompany te maken, als vodafone mijn rekening automatisch afschrijft...??? dan krijg ik het geld toch niet van belcompany maar van vodafone... bij de belcompany zullen ze wel zeggen bel maar naar vodafone
Volgend jaar KPN, was nou de goedkoopste. Maar tot nu toe blijf ik gaan voor Dutchtone, had nog een beter bereik ook.
Dat zuiver bellen is opzich wel interessant, alleen de kleine lettertjes zijn dat het alleen naar vaste en O2-mobieltjes is... lekker als al je vrienden vodafone hebben oid..
quote:Bel gewoon nog een keer !!
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:37 schreef Nadientje het volgende:
ik heb me gewoon weer laten afschepen aan de telefoon, nu denk ik weer wat ik allemaal had kunnen zeggen, ik ga toch niet extra naar de stad omdat ZIJ een fout hebben gemaaktzegt ie ook nog aan het eind, dag mevrouw zal ook wel denken zo daar ben ik mooi vanaf gekomen
quote:ja doe ik ook
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:48 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Bel gewoon nog een keer !!
quote:Als Vodafone je geld automatisch afschrijft, is het het beste om de bank opdracht te geven dit terug te storten middels een "geel" kaartje (= terugstorten automatische betaalopdracht). Vervolgens het bedrag overmaken dat jou juist lijkt, dus minus de kosten. Dan Vodafone een aangetekend briefje met ontvangstbewijs sturen en afwachten tot ze gaan bellen of schrijven. Gebeurt vanzelf!
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:10 schreef Nadientje het volgende:
ik wil gewoon mijn geld terug, maar wat heeft dat nu met belcompany te maken, als vodafone mijn rekening automatisch afschrijft...??? dan krijg ik het geld toch niet van belcompany maar van vodafone... bij de belcompany zullen ze wel zeggen bel maar naar vodafone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |