quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schatting klopt overigens wel... heb het even getest met mijn eigen wallet. Zou best die uit het voorbeeld willen hebben trouwens.
En het is geen schatting maar gewoon openbaar in te zienquote:Op zondag 15 juni 2014 00:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is geen wallet maar een adres.
Een wallet is een verzameling van adressen.
Was te verwachten, second market heeft al eerder geprobeerd de coins van de FBI over te nemen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:barrysilbert twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 23:50:231/Announcement: @BitcoinTrust and SecondMarket's bitcoin trading desk will be forming a syndicate to bid in US Marshals bitcoin auction... reageer retweet
twitter:barrysilbert twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 23:50:392/Register here to receive info about how to participate in the bidding syndicate for US Marshals bitcoin auction: http://t.co/PnKjbamgvn reageer retweet
Want? Het is nog in het duister tasten wat de veilingprijs gaat worden, zou mij niet verbazen als dit boven de marktwaarde zal zijn. Tevens zullen de partijen die de coins kopen dit waarschijnlijk als investering voor lange termijn doen, getuige de tweets hierboven. Ben je bang dat ze direct op een Exchange gedumpt worden? Not gonna happen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Al m'n Bitcoins verkocht, zodra de US Marshals de BTC verkopen pleurt de waarde omlaag.
Dag Bitcoin, tot latere, betere, tijden.
Sinds het nieuws nam de Bitcoin al een duik vlucht, als er $17 miljoen aan BTC worden verkocht in één keer zal dat de waarde omlaag gooien. Maar velen in dit topic zijn waarschijnlijk 'De Bitcoin is onaantastbaar, de redding van corruptie, honger en kinderarbeid, en zal nooit vallen'-mensen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Want? Het is nog in het duister tasten wat de veilingprijs gaat worden, zou mij niet verbazen als dit boven de marktwaarde zal zijn. Tevens zullen de partijen die de coins kopen dit waarschijnlijk als investering voor lange termijn doen, getuige de tweets hierboven. Ben je bang dat ze direct op een Exchange gedumpt worden? Not gonna happen.
Je weet dat dit juist positief is?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Al m'n Bitcoins verkocht, zodra de US Marshals de BTC verkopen pleurt de waarde omlaag.
Dag Bitcoin, tot latere, betere, tijden.
De duikvlucht kwam doordat de coins opeens werden verplaatst, bericht van US Marshals was toen nog niet bekend. Toen het nieuws kwam dat ze geveild zouden worden herstelde de koers juist weer. Tweede duik van vandaag kwam imo door de 51% van GHash.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Sinds het nieuws nam de Bitcoin al een duik vlucht, als er $17 miljoen aan BTC worden verkocht in één keer zal dat de waarde omlaag gooien. Maar velen in dit topic zijn waarschijnlijk 'De Bitcoin is onaantastbaar, de redding van corruptie, honger en kinderarbeid, en zal nooit vallen'-mensen.
Niet lang...quote:Op zondag 15 juni 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
Handig dat je op wisdom nu ook alarmen kan instellen. geen idee hoelang dat er al staat, maar het valt me nu pas op
Is al een dag of 5/6.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
Handig dat je op wisdom nu ook alarmen kan instellen. geen idee hoelang dat er al staat, maar het valt me nu pas op
Ja niks.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet lang...
En wat doe jij zo laat nog op?
Vind ik nog meevallenquote:
Door die FUD is die coin tot 800 sat gedaald, ik heb ze kunnen kopen op 2200 blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bijgekocht op 250![]()
Poloniex heeft zonder feedback met de dev een verklaring getweet waar ze nu weer (deels) op terug komen
Gaat vast wel gebeuren binnen nu en half 3, denk ik. Vandaag is het jaarlijkse nachtbraakweekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |