Veel plezierquote:
miss wel kwartet... maar is wel heul eng... ken jullie alle 3 niet... dus k twijfelquote:
Waarschijnlijk een kwartet, want mijn vrouwelijke leider kijkt misschien de eerste helft mee en vertrekt daarna.quote:
* 100% Tukker streept knoflooksaus door op de boodschappenlijst.quote:
Ilsa komt ook? Wat gezellig! Drie flessen wijn extra kopen, dus.quote:
Ik vermoed van niet, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Neemt ze haar eigenlijk veel tejonge
nichtje ook mee?
Zeker niet. Willen we wat in de stad happen of bestellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben.. Ze wou geloof ik ook mee eten, maar dat is geen bezwaar neem ik aan.
Gewoon over je heen laten komen dat soort dingen. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miss wel kwartet... maar is wel heul eng... ken jullie alle 3 niet... dus k twijfel![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker niet. Willen we wat in de stad happen of bestellen?
Wel even wachten tot mijn wederhelft is verdwenen, anders krijg ik klappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen dat soort dingen. Letterlijk en figuurlijk.
jaa maar ik denk er nog even over hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerscher.
[..]
Dat is de juiste instelling! Lol hebben!
Hoezo rennen en vliegen? We kunnen wat in de stad eten. Of bestellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt dus rennen en vliegen vanmiddag.
De deadline is om 12:00 verstreken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar ik denk er nog even over hoor..
Boodschapjes doen, pielemuisje poetsen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo rennen en vliegen? We kunnen wat in de stad eten. Of bestellen?
Oja fuck. Ik moet mijn babyslurfje ook nog even aan de waslap hangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Boodschapjes doen, pielemuisje poetsen.Grillmasters lijkt me fijn.
Extreem matig. Ik lig op de bank met een paar flessen wijn om me heen en een doos tissues omdat je er niet bij kan zijn vanavond. Het doet me verdriet.quote:
Ik vind het ook zeer spijtig Tuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Extreem matig. Ik lig op de bank met een paar flessen wijn om me heen en een doos tissues omdat je er niet bij kan zijn vanavond. Het doet me verdriet.
En hoe is het met u?
Kan gebeuren. Een andere keer dan maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we allemaal knoflooksaus eten is het al niet erg meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogguh.Zo, dat was me het avondje wel...
[..]
* 100% Tukker streept knoflooksaus door op de boodschappenlijst.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we allemaal knoflooksaus eten is het al niet erg meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh nou dat scheelt me weer denken dan..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De deadline is om 12:00 verstreken.
[..]
Boodschapjes doen, pielemuisje poetsen.Grillmasters lijkt me fijn.
Oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, ik werd net in de VBL SC voor burgermannetje uitgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Op naar kickboksen, me vast warmdraaien voor ik Krea helemaal in elkaar mag rossen!!![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
haha
succesLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: