Duh. ik ga elke dag met edele dieren om en die kun je beter vertrouwen dan mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:14 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kijk zo naar dieren en mensen. Maar ik ben er wel werkelijk geweest.
Met elk dier kan je vriend worden. Dat zeg ik toch steeds?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duh. ik ga elke dag met edele dieren om en die kun je beter vetrouwen dan mensen.
Genoeg dingen waar ik niets van bak.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Jij wel? Het klinkt nogal fors voor mij.
Succes met de cavia en de hamster, een poes of kat luistert ook voor geen meter, blijft over de hont.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Met elk dier kan je vriend worden. Dat zeg ik toch steeds?
Het is een hond. Het ging over wat andere dieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Succes met de cavia en de hamster, een poes of kat luistert ook voor geen meter, blijft over de hont.
Ja en corrupte bende was het daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:21 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Ben je ooit in Marokko geweest?
Was? Je kent het daar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en corrupte bende was het daar.
Je praat zo niet over een land of groep.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is al weer tijd geleden, had niet de behoefte om er vaker heen te gaan.
Ik heb niets met een land, wat nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Je praat zo niet over een land of groep.
Niets. Gewoon geen raar hard oordeel over hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb niets met een land, wat nu?
Beetje zoete broodjes bakken dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:30 schreef Globali het volgende:
[..]
Niets. Gewoon geen raar hard oordeel over hebben.
Nee. Dat is niet wat ik zeg. Ik heb veel problemen gehad met een bepaalde groep. Ik heb geen mening over het land.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje zoete broodjes bakken dan?
Ik heb aardig wat last gehad met meerdere groepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet wat ik zeg. Ik heb veel problemen gehad met een bepaalde groep. Ik heb geen mening over het land.
Welke groepen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat last gehad met meerdere groepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |