Iedereen heeft recht op zijn eigen gedachtes toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders ligt. Ik wil zoiets zeker niet. Met alle respect.
Zeker. Daar ben ik een groot voorstander van. Tot je mensen werkelijk kwetst die dicht bij mij staan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen gedachtes toch?
Over wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:01 schreef hugecooll het volgende:
Ali Globali ouwehoert in z'n eentje hele reeksen bij elkaar
Wat is kwetsen? Met woorden? Kijk als er iemand handtastelijk wordt dan is verhaal simpel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:59 schreef Globali het volgende:
[..]
Zeker. Daar ben ik een groot voorstander van. Tot je mensen werkelijk kwetst die dicht bij mij staan.
Ach iedereen heeft ook recht op zijn eigen afwijking.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:01 schreef hugecooll het volgende:
Ali Globali ouwehoert in z'n eentje hele reeksen bij elkaar
Natuurlijk kan je iemand kwetsen met taal. Het gaat er om wat je er mee doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is kwetsen? Met woorden? Kijk als er iemand handtastelijk wordt dan is verhaal simpel.
Ik zeg ook niet dat het niet waar is, maar ik heb het idee dat een meningsverschil met jou al snel verzandt in een oeverloze discussiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Alles dat ik zeg over mensen of dieren is waar. Zo simpel is het.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet waar is, maar ik heb het idee dat een meningsverschil met jou al snel verzandt in een oeverloze discussie
Op zich is het inderdaad simpel maar je hebt nog wel te gaan om het ook werkelijk zo te bekijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Alles dat ik zeg over mensen of dieren is waar. Zo simpel is het.
Ik heb daar een duidelijk idee over. Dat hoeft niet altijd te kloppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is het inderdaad simpel maar je hebt nog wel te gaan om het ook werkelijk zo te bekijken.
Op zich is die er Fok! nogal snel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet waar is, maar ik heb het idee dat een meningsverschil met jou al snel verzandt in een oeverloze discussie
Ik heb het in deze reeks al een keer of 3 gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is die er Fok! nogal snel.
Die illusie heb ik ook niet en ga gewoon mijn eigen gang.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb daar een duidelijk idee over. Dat hoeft niet altijd te kloppen.
Het is niet voor niets een forum. Daarnaast ken ik mijn beperkingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb het in deze reeks al een keer of 3 gezien
Hoe beperkt ben je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:10 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een forum. Daarnaast ken ik mijn beperkingen.
Ik kijk zo naar dieren en mensen. Maar ik ben er wel werkelijk geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is het inderdaad simpel maar je hebt nog wel te gaan om het ook werkelijk zo te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |