Ik de enige oplossing om het geld te cashen en dat in een koffertje te vervoeren en dat dan gelijkmatig te storten?
Maar even serieus, wellicht dat een boekhouder of een accountant je hier wat meer specifieke informatie over kan gegeven.
Waarom neem je niet gewoon een pin of credit card vanaf die rekening en koop je er hier je levensonderhoud mee?
quote:Meestal krijg je als buitenlander geen pinpas als je in het buitenland een rekening opent. Althans ik kreeg hem ook niet. (Was niet toegestaan).
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:25 schreef ghettoman het volgende:
Welk land?Waarom neem je niet gewoon een pin of credit card vanaf die rekening en koop je er hier je levensonderhoud mee?
quote:Precies, kan je altijd nog zeggen dat het bv gedeeltelijk spaargeld was of iets dergelijks.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:14 schreef HiZ het volgende:
€10.000 is nou ook weer niet zoveel, gewoon overmaken en dat is het dan wel. De fiscus is alleen geïnteresseerd in je saldo aan het begin en eind van het jaar.
quote:Maar je krijgt wel een creditcard
Op zaterdag 19 oktober 2002 02:29 schreef -ScuL- het volgende:[..]
Meestal krijg je als buitenlander geen pinpas als je in het buitenland een rekening opent. Althans ik kreeg hem ook niet. (Was niet toegestaan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |