veel mensen houden er geen rekening mee hoor (net als suiker)quote:
Ik weet het, die bouillon is wat veel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
veel mensen houden er geen rekening mee hoor (net als suiker)
maar 0,4 gram in snee brood, 2+ in bouillon en 0,5 ongeveer in ham.
per dag is de aanbevole hoeveelheid geloof ik 6.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, die bouillon is wat veel.
Maar ik heb het lekker toch gedaan!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hahaha dit krijg je ervan als je een kat plaagt
[ afbeelding ]
Gerechtigheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hahaha dit krijg je ervan als je een kat plaagt
[ afbeelding ]
boeie!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, die bouillon is wat veel.
Maar ik heb het lekker toch gedaan!
Je maakt je zorgen over ons welzijn. Vind ik heel goed van jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
boeie!
maar als je het maar niet dagelijks doet![]()
en ik zit me echt af te vragen waarom ik me met zulke dingen bezig hou
Jij was toch juist bezig met dat soort dingetjes dus ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
boeie!
maar als je het maar niet dagelijks doet![]()
en ik zit me echt af te vragen waarom ik me met zulke dingen bezig hou
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zou deze man zijn trein nog hebben gehaald?
[ afbeelding ]
sinds waarneer heb jij een sterretje?! ik wil er ook een!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij was toch juist bezig met dat soort dingetjes dus ik snap je wel hoor
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
karma is a bitch..... ech wel hahaha
[ afbeelding ]
Sinds van de week is maar net iets duurder dan een maandje streamsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[..]
sinds waarneer heb jij een sterretje?! ik wil er ook een!
nee maar ik vind eten heel serieus. ik schrik soms van hoe mensen eten. je zou mij niet horen zeggen dat ik nooit zondig maar een pot zout over je aardappels met een klodder mayo is toch niet nodig?
of nooit groenten eten.
ik zag vandaag bij de yamin op de damrak twinkies liggen...15 euro voor een suiker bom
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff voor de mannen hier, ga niet handtastelijk wezen bij een olifant![]()
[ afbeelding ]
7 euro voor poptartsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sinds van de week is maar net iets duurder dan een maandje streams![]()
Gewoon doen joh![]()
En echt hè, twinkiesen voor 15 euro, das best triest als je dat dan koopt
Klopt, had ik ook gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
doet me denken aan die reclame van rolo![]()
![]()
Toestandquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef isax het volgende:
[..]
7 euro voor poptarts![]()
vind ik echt triest.
maar wat ik voor eten soms betaal is ook triest
Klopt, is echt wel lekkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[..]
maar groenten en fruit kan zo lekker zijn
Voor de dames, maak je zelf wat mooi als er een beer op bezoek komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff voor de mannen hier, ga niet handtastelijk wezen bij een olifant![]()
[ afbeelding ]
Wel duur maar als je van zulke dingen houd is het erg leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef isax het volgende:
https://www.foodwelove.nl/
zit nog steeds te denken of ik dit keer wil bestellen.
heerlijk, vooral met dit weer. ik heb nog snoeptomaatjes, bakje is al bijna leegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[..]
maar groenten en fruit kan zo lekker zijn
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voor de dames, maak je zelf wat mooi als er een beer op bezoek komt.
[ afbeelding ]
als je weet wat je bij eko winkels enzo betaald is het goedkoopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel duur maar als je van zulke dingen houd is het erg leuk
Denk het ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je dan niet beter zelf iets uitzoeken bij een delicatessenwinkel? Dan weet je wat je krijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
als je weet wat je bij eko winkels enzo betaald is het goedkoop
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het ook niet![]()
Deze zet ik maar ff in een spoiler
haha die is echt vals lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is inderdaad allemaal dure zooi, ik heb er ook geen verstand van verderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
als je weet wat je bij eko winkels enzo betaald is het goedkoop
dat vind ik juist het leukequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter zelf iets uitzoeken bij een delicatessenwinkel? Dan weet je wat je krijgt.
Bah, vies kind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
dat vind ik juist het leuke
dingen proberen die ik anders misschien niet had gekocht
ik geef de schuld aan mijn opvoeding
at al slakken toen ik 2 was
zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vaak is het onzin hoor. geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad allemaal dure zooi, ik heb er ook geen verstand van verder
zozo toen al een dure smaakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
dat vind ik juist het leuke
dingen proberen die ik anders misschien niet had gekocht
ik geef de schuld aan mijn opvoeding
at al slakken toen ik 2 was
ik ben er gister nog geweest maar die in mijn buurt is echt niet fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, vies kind.
Maar dan zou je ook naar zoiets als Amazing Oriental kunnen gaan. Prachtige verpakkingen maar geen flauw benul wat erin zit
net goed, had die gozer maar niet moeten jattenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja erg hè, Omg dat hoop je nooit mee te hoeven maken![]()
Nog 1tje
[ afbeelding ]
Ja dat ze er gebruik van maakte had ik al door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
vaak is het onzin hoor. geef ik eerlijk toe.
sommige winkels maken er vet misbruik van.
Ah bah. Bestel dan maar zo'n cadeaubox.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er gister nog geweest maar die in mijn buurt is echt niet fijn![]()
koeietong dan maar?
ik wist vaak niet eens wat het was.
kind van 4 dat kikkerbillen besteldquote:
ik kan het dubbele voor je doen voor dezelfde prijs. ik ga morgen wel even het bos voor je in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
vaak is het onzin hoor. geef ik eerlijk toe.
sommige winkels maken er vet misbruik van.
kan je paddestoelen plukken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik kan het dubbele voor je doen voor dezelfde prijs. ik ga morgen wel even het bos voor je in.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah bah. Bestel dan maar zo'n cadeaubox.
groeien genoeg, en anders schaap ik wel wat van een boom af of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
kan je paddestoelen plukken?
ik ben echt een oostblokker op dat gebied. danku oma.
Stoer, ik was het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef isax het volgende:
[..]
kind van 4 dat kikkerbillen besteld
obers vonden mij heel leuk![]()
ik ben gewoon zo opgevoed. alles proberen![]()
ik weet zelfs mijn eerste slok bier nog![]()
camping in frankrijk. moet 3 zijn geweest. papa dacht ach geef der een slok dan slaapt ze en vraagt ze er niet meer om![]()
want ik wilde ook echt ALLES proberen
ik wil wel eetbaren he?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
groeien genoeg, en anders schaap ik wel wat van een boom af of zo
dat werd ik pas tijdens de tijd dat ik mijn eetstoornis ontwikkeldequote:
Dat is minder en kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
dat werd ik pas tijdens de tijd dat ik mijn eetstoornis ontwikkelde
ik lus alles nog steeds hoor.
koop echt de raarste dingen maar moet wel opletten.
door alles heb ik een beetje mijn lichaam verkloot
jawel maar blijvende schade.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is minder en kut![]()
Maar het gaat wel beter nu met je dan eerst toch?
Ik ken het meisie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
jawel maar blijvende schade.
ach ja boeie
ik heb 6 maanden alleen komkommers gegetenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat je komkommers niet meer lekker vind![]()
Genoeg andere dingen gelukkig.
oef dan kan je ze niet meer zien nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 6 maanden alleen komkommers gegeten
no joke![]()
soms dee ik voor de afwisseling een worteltje.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo ik ben niet de enige die genoeg heeft van kleffe stelletjes.![]()
[ afbeelding ]
Lol, wil vandaag niet zo lekker he met die gifjes...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[ [url=http://http://cdn.rsvlts.com/wp-(...)2vwWR.gif]afbeelding[/url] ]
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 6 maanden alleen komkommers gegeten
no joke![]()
soms dee ik voor de afwisseling een worteltje.
is denk ik 8 jaar geleden (zomer 07) en in restaurants vraag ik altijd of ze geen komkommer op mijn boord willen doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
oef dan kan je ze niet meer zien nee.
Van de week ook al een paar keer achter elkaar op een dag. Wordt er gek van. En mijn verbinding is s'nachts ook een stuk trager. Teringleiers, niet iedereen slaapt vroegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, wil vandaag niet zo lekker he met die gifjes...
Jaha ik had het al veranderdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:27 schreef Punkman het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, zo was de bedoeling toch Choco ?
nee idd, of bij een broodje gezond of zo. komkommer word best wel veel gebruiktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef isax het volgende:
[..]
is denk ik 8 jaar geleden (zomer 07) en in restaurants vraag ik altijd of ze geen komkommer op mijn boord willen doen
Zo 1tje had ik al eens gezien ja, echt humor om naar te kijken maar niet te doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
kijk dit vind ik nou een leuk spel.............................als toeschouwer dan natuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo 1tje had ik al eens gezien ja, echt humor om naar te kijken maar niet te doen![]()
Waar heb ik dat eerder gehoord ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er maar dat was al duidelijk. En weet het eigenlijk niet, ik maak het vandaag niet te laat/vroeg
boeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:45 schreef isax het volgende:
[..]
boeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er Joezi? Wil je er over praten met ons?quote:
Omgquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ohooo dat nummerbord ooops
[ afbeelding ]
Ja of gewoon expres gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hoe krijgen ze het voor elkaar he
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik vraag me echt af van wie de valse start nou is
[ afbeelding ]
LoL.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
truste is duik ook zo ons bed in.
[ afbeelding ]
Ja het is prachtig weer. Echt strandweer. Maar dat lijkt me niet zo verstandig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:
8.00 uur op, eindelijk een normaal ritme. Laat het mooie weer maar komen.
Optimist.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:54 schreef Jian het volgende:
Mijn voorspelling voor vanavond vast: Spanje - Nederland 3-1
Fijn dat het voor de rest beter gaat Sara!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:00 schreef sararaats het volgende:
de medicatie moet nog inwerken maar m'n nieren doen nog pijn.
verder alles ok
3 wedstrijden dan gaan ze naar huis, geniet er maar van. Vlaggetjes van de huizen af, alle gelegenheidsgekken hun oranjepakkies en hoedjes weer opbergen en vort, naar hun normale bezigheden, .... en dan, dan gaan de echte voetbalsupporters voetbal kijken!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Optimist.
Ik hoop 2-1
Voor ons.
Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van.
Ik voel me een beetje aangesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
3 wedstrijden dan gaan ze naar huis, geniet er maar van. Vlaggetjes van de huizen af, alle gelegenheidsgekken hun oranjepakkies en hoedjes weer opbergen en vort, naar hun normale bezigheden, .... en dan, dan gaan de echte voetbalsupporters voetbal kijken!
Ik haat die "carnavalsmeuk", nou ja "haten"quote:
Er zit zo'n lekkere deining in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik haat die "carnavalsmeuk", nou ja "haten"
Hoeft niet hoor, ik sprak in zijn algemeenheid. Van die mensen, ook in mijn omgeving, die uiterst fanatiek zijn, met de meest idiote Oranje-atributen rondlopen, zich schoor schreeuwen bij een wedstrijd van Oranje ..... oranjebitterballen, BBQ met Oranje-hamburers, etc, ..... ze weten alleen niet wat buitenspel nu precies isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje aangesproken.Maar ook als we er gelijk uit liggen ga ik de meeste andere wedstrijden wel zien hoor, ik vind het WK tof. En de vlaggetjes blijven vast nog wel een tijdje hangen, hij heeft er zoveel werk van gehad.
Ik heb een oranje shirt. 3,29 bij de action en ik heb ook nog een oranje hoed van Koninginnedag. (van vorig jaar dus toen heette het nog zo) en ik heb 3 hamsters en vlaggetjes aan mijn huis, dat was het wel. Maar ik weet wel wat buitenspel is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik sprak in zijn algemeenheid. Van die mensen, ook in mijn omgeving, die uiterst fanatiek zijn, met de meest idiote Oranje-atributen rondlopen, zich schoor schreeuwen bij een wedstrijd van Oranje ..... oranjebitterballen, BBQ met Oranje-hamburers, etc, ..... ze weten alleen niet wat buitenspel nu precies is
Die heb ik net ook even hard aan gezet. Vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind alleen the orange glow leuk, omdat het gewoon anders is.
En als we dan tweede worden massaal naar Amsterdam gaan om de voetballers toe te juichen. Alleen omdat ze '88 nog een keer over willen doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik sprak in zijn algemeenheid. Van die mensen, ook in mijn omgeving, die uiterst fanatiek zijn, met de meest idiote Oranje-atributen rondlopen, zich schoor schreeuwen bij een wedstrijd van Oranje ..... oranjebitterballen, BBQ met Oranje-hamburers, etc, ..... ze weten alleen niet wat buitenspel nu precies is
ik moet toch voort hé ondanks het ziek-zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat het voor de rest beter gaat Sara!
Ja dat is een beetje raar he?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als we dan tweede worden massaal naar Amsterdam gaan om de voetballers toe te juichen. Alleen omdat ze '88 nog een keer over willen doen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik moet toch voort hé ondanks het ziek-zijn.
toch maar rustig aan
Wat denken jullie dat de stand wordt vanavond?quote:
heel eerlijk? 2-1 voor Nederlandquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wat denken jullie dat de stand wordt vanavond?
Ik ben enigszins wars van die gekte, aangewakkerd door dat (overdadige) chauvinisme, heeft weinig met voetbal te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een oranje shirt. 3,29 bij de action en ik heb ook nog een oranje hoed van Koninginnedag. (van vorig jaar dus toen heette het nog zo) en ik heb 3 hamsters en vlaggetjes aan mijn huis, dat was het wel. Maar ik weet wel wat buitenspel is.
Dit soort dingen geven een soort (vals) saamhorigheidsgevoel, dat vind ik altijd fijn.
Goed voorbeeld, dat dus, tenenkrommend, WE willen een feestje, dus we gaan vieren, verloren finale of niet ....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als we dan tweede worden massaal naar Amsterdam gaan om de voetballers toe te juichen. Alleen omdat ze '88 nog een keer over willen doen.
Aan mij heb je niks. Ik heb dit seizoen 0 minuten voetbal gezien en 0 minuten erover gelezen. De enige voetballer van wie ik weet dat hij meedoet is Van Persie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie dat de stand wordt vanavond?
Natuurlijk heeft het weinig met voetbal te maken!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben enigszins wars van die gekte, aangewakkerd door dat (overdadige) chauvinisme, heeft weinig met voetbal te maken.
Je ziet het ook op andere gebieden. Vroeger ging je naar een concert en had je eerst zoiets van: Laat maar zien wat je kan en als het goed is laat ik mijn waardering blijken. Nu staan ze een uur voor aanvang al te juichen en springen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, dat dus, tenenkrommend, WE willen een feestje, dus we gaan vieren, verloren finale of niet ....
Mag ik ook zeggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Ondanks dat ik als een oranje piepschuim erbij loop vanavondquote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het weinig met voetbal te maken!Maar ik wapper ook met vlaggetjes voor ESF.
Het zou me ook verbazen als je dat wel zou doen en je nu in je juichpak achter de computer zat. Ben je veel te nuchter voor volgens mij.quote:
Oh, ik kan helemaal uit mijn dak gaan bij een goed concert om maar wat te noemen en in vervoering raken van een goede voetbalwedstrijd, ... maar niet van de kleur Oranje, het "vaderland" en "onze Koning" en "Oranje-loempia's"quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou me ook verbazen als je dat wel zou doen en je nu in je juichpak achter de computer zat. Ben je veel te nuchter voor volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van al mijn (voetbal)hoofddeksels is dit nog steeds mijn favoriete... al 12 jaar oud, en nog nooit iemand anders mee gezien:![]()
Ze hebben alleen het balletje eraf gejat![]()
[ afbeelding ]
Ja ik begin ermee, neem altijd een hele tas mee, kan ik nog eens switchenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat een maffe muts
Zet je die vanavond op?
leuke muts en heel jammer van het balletje. kan er geen nieuwe op?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van al mijn (voetbal)hoofddeksels is dit nog steeds mijn favoriete... al 12 jaar oud, en nog nooit iemand anders mee gezien:![]()
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja ik begin ermee, neem altijd een hele tas mee, kan ik nog eens switchen
Moet eens proberen om een pingpongbal met een draadje eraan te freubelen, maar vergeet het altijd tot nu... en geen zin meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
leuke muts en heel jammer van het balletje. kan er geen nieuwe op?
LOL!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja opa-Nijn moet vandaag werken achter de bar.. dus met een leuke club is dat altijd heel gezellig. Ben je ook voetbalfan? Of kijk je detective?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaTypisch vrouwelijk
Je gaat in het café kijken neem ik aan?
Al een Oranje klomp op je harses?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef Baconbus het volgende:
THE OOOOOOOOOOOOOOORANGE GLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Ik volg het redelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja opa-Nijn moet vandaag werken achter de bar.. dus met een leuke club is dat altijd heel gezellig. Ben je ook voetbalfan? Of kijk je detective?
Daar ben ik niet zo van. Ik trek een shirt aan van een land dat niet mee doet aan het WK.quote:
JUICHEN!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Baconbus het volgende:
Na 50x the Orange Glow ben ik helemaal in de stemming. En ik heb zo nog wel een afspraak.
Welk land?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Ik trek een shirt aan van een land dat niet mee doet aan het WK.
Ik zeg 2-2. Niet omdat ik dat denk, want ik denk dat we pak slaag krijgen, maar 2-2 klinkt leuk.quote:
Indonesië. Vind ik echt een tof shirt. Iedereen denkt dat het Portugal is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Sorry Liesje, één van deze twee beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Die hoed kan eigenlijk echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Indonesië. Vind ik echt een tof shirt. Iedereen denkt dat het Portugal is.Portugese kleuren inderdaad, wrom, Indonesische roots?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die olifant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry Liesje, één van deze twee beter.Ik heb ook nog een hele grote indianentooi, maar die vinden ze niet fijn want ik maai alles en iedereen van de bar
[ afbeelding ]
De 32 deelnemers aan het WK 2014:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb het helemaal niet gevold. Doen alle grote voetballanden mee? En de VS, heeft die zich ook geplaatst?
Yep. Een 'echte' nog wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Portugese kleuren inderdaad, wrom, Indonesische roots?
Nee. Maar ze zeggen dat je een echte 'Indo' bent als je bij geboorte tijdelijk blauwe billen hebt. Vandaar.quote:
ben je russisch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef sararaats het volgende:
hup Holland hup wordt hier thuis niet in dank afgenomen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee. Maar ze zeggen dat je een echte 'Indo' bent als bij geboorte tijdelijk blauwe billen hebt. Vandaar.
nah Belgisch. mijn ouders hebben het niet zo voor Oranje en ik doe met jullie mee omdat ik veel minder met het Belgisch Elftal heb.quote:
Stuitbevalling?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee. Maar ze zeggen dat je een echte 'Indo' bent als bij geboorte tijdelijk blauwe billen hebt. Vandaar.
amaiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
nah Belgisch. mijn ouders hebben het niet zo voor Oranje en ik doe met jullie mee omdat ik veel minder met het Belgisch Elftal heb.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Stuitbevalling?
Prachtig land Indonesië, importeerde daar tot voor een paar jaar geleden met name veel houtsnijwerk vandaan. Nu nog wel wat incidenteel, maar we zijn toen min of meer gestopt omdat we 2 x een partij zijn kwijtgeraakt tijdens die onlusten.
Uit Thailand heb ik ook een stuk of 5 houten vazen meegenomen. Ik ben niet van de souvenirs maar die zijn echt mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Stuitbevalling?
Prachtig land Indonesië, importeerde daar tot voor een paar jaar geleden met name veel houtsnijwerk vandaan. Nu nog wel wat incidenteel, maar we zijn toen min of meer gestopt omdat we 2 x een partij zijn kwijtgeraakt tijdens die onlusten.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb net nieuws gekregen over familie, waar ik boos en verdrietig van wordt.
Dus alvast veel plezier met de wedstrijd, ik ga me afreageren op een paar deuren en nog wat.
heb je ook een belgisch accent?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel, van goei patatten (aardappelen geen aardperen)
Oh, sterkte ermee dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef Baconbus het volgende:
Dus alvast veel plezier met de wedstrijd, ik ga me afreageren op een paar deuren en nog wat.
sterkte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef Baconbus het volgende:
Hou je taai.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef Baconbus het volgende:
bwaah valt mee. ik probeer hier AN te praten anders verstaan jullie me nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:14 schreef isax het volgende:
[..]
heb je ook een belgisch accent?
vind ik zo grappig
Ik vroeg me vorige keer af of Willem van Oranje ook een held is in België en zien de belgen hem als 1 van hun?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwaah valt mee. ik probeer hier AN te praten anders verstaan jullie me niet
ik zou het nog iets kunnen omdat ik brabants ben maar als je van boven de rivier komt zal het niet gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwaah valt mee. ik probeer hier AN te praten anders verstaan jullie me niet
Vreemd woord eigenlijk; koptelefoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef isax het volgende:
ik heb heel de nacht mijn koptelefoon laten aanstaan
niet voor mijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd woord eigenlijk; koptelefoon.
Aww.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou het nog iets kunnen omdat ik brabants ben maar als je van boven de rivier komt zal het niet gaan.
ik kwam best vaak in die regio.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
precies tussen de eerste en tweede bult van Belgie
eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd woord eigenlijk; koptelefoon.
Antwerpen is toppie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik kwam best vaak in die regio.
en naar antwerpen ging ik al helemaal graag
Euh hoofdtelefoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef isax het volgende:
[..]
eigenlijk wel.
zou er een net woord voor zijn?
saaiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Antwerpen is toppie.
een net woord voor koptelefoon: hoofdtelefoon.
hopelijk gaan we winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh hoofdtelefoon?
Wat denk je dat het wordt vanavond?
Ik bedoelde een stand.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
hopelijk gaan we winnen
anders word de reis naar huis zo kut
Die zou ik eigenlijk ook moeten hebben, want ik ben ook altijd eerst een tijdje aan het priegelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:54 schreef sararaats het volgende:
over oortjes gesproken, die van mij zaten altijd in de war
ik heb er nu die je terug kan oprollen
aanrader!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk ook moeten hebben, want ik ben ook altijd eerst een tijdje aan het priegelen
Maar zit er dan een remmetje op? Niet dat die oortjes uit mijn oortjes worden getrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
aanrader!
ik heb er meerdere en die zaten dan verschrikkelijk in de knoop.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zit er dan een remmetje op? Niet dat die oortjes uit mijn oortjes worden getrokken
Ok, dus de rem gaat eropquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je trekt tot je niet meer kan en die zet vanzelf vast. om terug op te rollen, gewoon aan de twee uiteindes trekken en het remsysteem gaat los.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben krieltjes aan het koken en spekjes aan het bakken voor aardappelsalade.
Verder wil ik er een ei, bieslook, wat tomaat en kerrie door doen en mayo. Oh en eventueel augurk. Zou dat lekker worden?
Daar heb ik een muis van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je trekt tot je niet meer kan en die zet vanzelf vast. om terug op te rollen, gewoon aan de twee uiteindes trekken en het remsysteem gaat los.
* dolcefarniente 2-1quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Verder wil ik er een ei, bieslook, wat tomaat en kerrie door doen en mayo. Oh en eventueel augurk. Zou dat lekker worden?
Oh, zo lekker aardappelsalade met gebakken kalfsleverquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon proeven heel de tijd dan merk je het vanzelf wat je er nog bij wiltquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet er verder niets bij of juist niet in? Ik ben daar altijd zo slecht in.
Dank je, beetje een tik van me. Dit jaar voor eerst niets nieuws kunnen vindenquote:
Dat is wel lullig, maar je hebt er al zoveel dat je prima kan afwisselen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je, beetje een tik van me. Dit jaar voor eerst niets nieuws kunnen vinden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |