Of ik een Moslim ben is iets tussen mij en God, en dusdanig ben ik geen verklaring aan jou schuldig. Klein kind dat je bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef BB11 het volgende:
[..]
Haatbaard?? vinden de kuffars leuk alles of hun de pleasen toch..
Ben je wel Moslim..
Wat verwacht je anders van een nationalistische kurd? Laf volk..... zij laten hun vrouwen op de frontlinie vechten terwijl zij lekker genieten van een shiesha pijp.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef BB11 het volgende:
[..]
Ben je wel Moslim..
Je obsessie met kuffars neemt groteske vormen aan. Die vraag mag je hem helemaal niet stellen trouwens. Of wil jij op God's stoel gaan zitten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef BB11 het volgende:
[..]
Ben je wel Moslim..
Tuurlijk mag ik dat wel vragen..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je obsessie met kuffars neemt groteske vormen aan. Die vraag mag je hem helemaal niet stellen trouwens. Of wil jij op God's stoel gaan zitten?
Dat vroeg hij niet. Hij zei 'Ben je wel moslim'. - de suggestie wekkend dat onze Koerdische vriend geen moslim is, omdat hij het niet eens is met BB11. Dat spelletje kennen we wel langer dan vandaag. Het is geen vraag uit interesse. Zo zie je hoe extremisten een loop nemen met de Koran, de Islam en soenna.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef De_Ilias het volgende:
Huh? Dus je mag tegenwoordig niet meer vragen of iemand moslim is? Wtf is dat voor bullshit?
LOLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een nationalistische kurd? Laf volk..... zij laten hun vrouwen op de frontlinie vechten terwijl zij lekker genieten van een shiesha pijp.
Ten eerste; Internetheld dat je bent... Wij Koerden laten zowel onze vrouwen als mannen vechten voor vrijheid. Dat noemen ze egalitair zijn. Moeilijk woordje, zoek het op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef De_Ilias het volgende:
Huh? Dus je mag tegenwoordig niet meer vragen of iemand moslim is? Wtf is dat voor bullshit?
Ben geen extremist haha , jullie doen er echt alles aan om de kuffars te pleasen .. waarom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet. Hij zei 'Ben je wel moslim'. - de suggestie wekkend dat onze Koerdische vriend geen moslim is, omdat hij het niet eens is met BB11. Dat spelletje kennen we wel langer dan vandaag. Het is geen vraag uit interesse. Zo zie je hoe extremisten een loop nemen met de Koran, de Islam en soenna.
Oeh. Jij haat mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:26 schreef BB11 het volgende:
Die shi3a van Iran haten de soennieten zo erg dat ze een deal sluiten met de in hun ogen de duivel de VS.
De baathistische vrienden van al-Maliki gaven geen orders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef ChanceThePepper het volgende:
leger in het noorden heeft zwaar gedesrteerd doordat er geen orders waren gekomen vanuit de legertop.
Ontopic aubquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oeh. Jij haat mij.
Ik ben geen Sjiiet, maar wij roepen idd weleens anderen aan dan Allah. Is gewoon volkscultuur. Dit maakt mij dus kafir.
Dat Sjiieten Aisha voor van allws uitmaken begrijp ik, gezien zij Hz. Ali probeerde om te brengen.
Maar vind t wel lief dat je me zo haat
Waarom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:32 schreef Aloulou het volgende:
ISIS in Irak lijkt wat pragmatischer op bepaalde punten dan in Syrie. Klein maar toch wel enigzins verschil zit erin. Wellicht omdat ISIS oorspronkelijk uit Irak komt en daar meer ingangen heeft naar de normale samenleving ipv een groot vreemdelingenlegioen zoals in Syrie?
Neemt niet weg dat ze in beiden landen levend verbrand moeten worden. Maar dat terzijde.
Je ademt extremisme uit. Het feit dat je zo geobsedeerd bent door 'kuffars' zegt al genoeg. Ik please mijzelf, verder niemand. Leer eens wat de essentie van de Koran is, dan zal je veel meer bezig zijn met jezelf in plaats van met anderen. Als je zo'n teringhekel hebt aan Kuffars, vraag ik mij oprecht af wat je hier dan nog doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef BB11 het volgende:
[..]
Ben geen extremist haha , jullie doen er echt alles aan om de kuffars te pleasen .. waarom?
extremist,haatbaard whats next...
Probleem voor Iran, Irak en eerder al egypte, wat ze maar niet blijken te snappen is dat er in het westen wel een wisseling van de macht is geweest. Obama is tegen 'boots on the ground' en gaat geen interventie doen of troepen sturen. Hij gaat liever een potje golf spelen en zolang de rest van de Amerikaanse politiek ook hopeloos verdeeld is gaat er geen 'hulp' komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:26 schreef BB11 het volgende:
Die shi3a van Iran haten de soennieten zo erg dat ze een deal sluiten met de in hun ogen de duivel de VS.
Religieuze autist, dat vind ik wel een pakkende bewoording die de lading goed dekt.quote:
In sha Allahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Grutsk het volgende:
Gaan we vandaag actie rondom en in Bagdad zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |