Ik heb het over dat Belgische sportprogramma.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sws,VI is altijd al het afvoerputje van de voetbaljournalistiek geweest.
Zet er een pan met goede kaasfondue naast en een aantal stokbroden naast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Punkman het volgende:
Jongens, wie sluit de fonduepan even aan ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Laaste biertje geopend morgen weer vroeg op
Rode kaart en van het veldquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
volgende keer echt tegen zijn hoofd aan. wat een aansteller
[ afbeelding ]
ik vind het sexier dan tepels maar ik vind tepels dan ook niet sexy.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat laat me compleet koud zonder fatsoenlijke tepels
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]Ben je echt weer aan het werk? fulltime?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
Nog ff welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Laaste biertje geopend morgen weer vroeg op
kan uitlopenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Week of 3 nog toch of ben je al op de helft?
Hun commentaar op het wielrennen zijn ook goed te doen te zijn.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen ze niet de tweede helft vanaf de andere kant filmen zodat het lijkt alsof ze dezelfde kant op spelen? Ik moet altijd omschakelen.
Kunnen ze niet de tweede helft vanaf de andere kant filmen zodat het lijkt alsof ze dezelfde kant op spelen? Ik moet altijd omschakelen.
Huh wat, dat zou vet verwarrend zijn. En teveel werk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat van dat werk bedacht ik me ook al maar verwarrend vind ik het niet echt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh wat, dat zou vet verwarrend zijn. En teveel werk.
Dat is niet om te lachen en volgens mij werkt het weer ook niet echt mee met jouw soort werk ook al heb ik geen idee wat het precies is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn conditie is echt slecht ik ging bijna neer vandaag![]()
ik zie al die cameramannen al naar de andere kant van het veld rennenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh wat, dat zou vet verwarrend zijn. En teveel werk.
Voor mij zou het verwarrend zijn, omdat het wisselen van kant voor mij bij het voetbal hoort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat van dat werk bedacht ik me ook al maar verwarrend vind ik het niet echt.
Een helquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen en volgens mij werkt het weer ook niet echt mee met jouw soort werk ook al heb ik geen idee wat het precies is.
Nee hoor, maar ik bedacht me dit opeens omdat ik na de rust altijd even moet wennen. Probleemoplossend enzo.quote:
Was maar een grapje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik bedacht me dit opeens omdat ik na de rust altijd even moet wennen. Probleemoplossend enzo.
Ik vind het nog altijd leuk alleen mijn conditie moet wat beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, heb gelijk medelij met je
Je kunt een spiegel neer zetten to je tv en je bank dan verticaal in het midden zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt een spiegel neer zetten to je tv en je bank dan verticaal in het midden zetten.
Ik zag laatst ergens staan dat je babu leuk vond, dus ik zou niet gemeen durven doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry. Die herken ik vandaag niet zo goed geloof ik.
Waar zag je dat staan? Je spreekt over jezelf in 3e persoon?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens staan dat je babu leuk vond, dus ik zou niet gemeen durven doen.
Weet ik niet meer. Ja we zijn heel content met babu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan? Je spreekt over jezelf in 3e persoon?
Dat kan en dat zal je dan zelf wat aan moeten doen maar dat weet je wel. En zolang je het leuk vind is het goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd leuk alleen mijn conditie moet wat beter
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan? Je spreekt over jezelf in 3e persoon?
Ik geloof je gelijk. Maar ik vind jullie ook erg ingewikkeld, ik vraag me regelmatig af of je een man of vrouw bent. Of beiden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ja we zijn heel content met babu.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Maar ik vind jullie ook erg ingewikkeld, ik vraag me regelmatig af of je een man of vrouw bent. Of beiden.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Maar ik vind jullie ook erg ingewikkeld, ik vraag me regelmatig af of je een man of vrouw bent. Of beiden.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Brabant met Kroatië te maken?
komt vast uit brabantquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
kutvlieg in huis, irritant kutbeest, ik haat m zo.
ongewikeldquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat liever ingewikkeld dan simpel.
quote:If you were a World Cup team, you would be HOLLAND. You are a conflicted soul. You could start a fight with your shadow in an empty room, but you are also fun, affable and open. You can be difficult at times but your fiery temperament makes you exciting and loveable. Your charm is famous and, while you might not have fulfilled your potential, you have lived a full and true life. Winning is over-rated, conflict is necessary and you were right all along.
Echt he en ff camerabeelden checken ho maar, is altijd genoeg tijd voor met al dat protestquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Jian het volgende:
Begon als een goede wedstrijd. Nare smaak nu al. Wordt het het WK van de falende scheidsrechters
Tja, wat heeft het dan nog voor zin om te voetballen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Jian het volgende:
Begon als een goede wedstrijd. Nare smaak nu al. Wordt het het WK van de falende scheidsrechters
Dus...quote:If you were a World Cup team, you would be SPAIN. Your brand of obsessive perfectionism doesn't make you popular with everyone, but you are the ultimate team player and you should be proud of your success in life. You were erratic and unpredictable in your younger years but that flakiness has been replaced with a newfound mental sturdiness. You are confident, you know who you are and you have strong ideas about the meaning of life. You are a winner. If people are too jealous to appreciate you for who you are, that's their problem.
quote:
quote:Oh dear, you are ENGLAND. You were once a creator, an innovator and a contender, but now you are content to just turn up, do you humdrum job and take part. Sorry to say it, but you have become more than a little drab. If someone were to mumble your praises, they would use words like "dependable", "honest" and "hardworking". You need to loosen up a bit and regain some of your mojo. To your credit, you are admired at home and your efficiency is generally respected at work, but a little more flair could bring back your glory days. You are well paid and you have hit heights that others will never achieve, but your star is fading.
welke test?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
If you were a World Cup team, you would be SPAIN.
Ja, we kunnen nu electronisch zien of de bal over de lijn is, maar effe via het oortje naar de official met het scherm Penalty of niet? , dat doen we niet natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Echt he en ff camerabeelden checken ho maar, is altijd genoeg tijd voor met al dat protest
Maar toch blijft iedereen kijken. En dat weten ze.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, we kunnen nu electronisch zien of de bal over de lijn is, maar effe via het oortje naar de official met het scherm Penalty of niet? , dat doen we niet natuurlijkWat een verlakkerij
Ja, ik ook, nou, niet dus. Ik moet hier even van bijkomen, dat begrijp je vast wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow.
Ik dacht dat ze overal wel een positieve draai aan zouden geven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer in Spanje geweest.. Je laat je wel erg makkelijk misleiden Liesje
Ik huilde een beetje voor je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, ik ook, nou, niet dus. Ik moet hier even van bijkomen, dat begrijp je vast wel.
Jij en PaRo zitten in hetzelfde team.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef isax het volgende:
If you were a World Cup team, you would be HOLLAND. You are a conflicted soul. You could start a fight with your shadow in an empty room, but you are also fun, affable and open. You can be difficult at times but your fiery temperament makes you exciting and loveable. Your charm is famous and, while you might not have fulfilled your potential, you have lived a full and true life. Winning is over-rated, conflict is necessary and you were right all along.
open?
komt helemaal goed danquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij en PaRo zitten in hetzelfde team.
Ja OK Maar morgen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spanje en ik horen gewoon bij elkaar.
[..]
Ik huilde een beetje voor je.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
Congratulations. If you were a World Cup team, you would be GERMANY.
Ik hoor echt nergens meer bijquote:
Moet NL winnen uiteraard. Ik heb niet voor niets vlaggetjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK Maar morgen?
mn dochter woont er al meer dan 13 jaar of zo
Toch niet om je huis pls ..quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet NL winnen uiteraard. Ik heb niet voor niets vlaggetjes.
Alleen Zwitsers laten fluitenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
Ik snap ook niet dat zo'n wedstrijd gefloten wordt door zo'n Japanner hoor, die is gewend om te fluiten op niveau café-competitie
Hij zal wel gokschulden hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
Ik snap ook niet dat zo'n wedstrijd gefloten wordt door zo'n Japanner hoor, die is gewend om te fluiten op niveau café-competitie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik begin wel de sloerie van de sc te worden
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow.
Ik dacht dat ze overal wel een positieve draai aan zouden geven.
Nah OK veel plezier komende weken en BBQ ze Kus Liesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Hele straat hangt vol. Gezellig.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dank, dan kan ik nu rustig gaan slapen en jullie nog een fijne nacht toe wensen
![]()
Ga ik BBQen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK veel plezier komende weken en BBQ ze Kus Lies
Ja moet maar lol, chufi kan ook nooit iets voor zich houden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we 't dan maar meteen vertellen?
Beetje jammer ja. Was al zo blij dat iedereen z'n bek hield.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja moet maar lol, chufi kan ook nooit iets voor zich houden.
portugal he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen copy past netjes de tekst en jij komt met een enorme screenshot.
We zijn buren.
ik zei 2-1 in de 90ste minuut iig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Baconbus het volgende:
Wie zei ook al weer dat het 3-1 zou worden? Hmmm, even denken.
roffertje lol wij hetzelfdequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
Congratulations. If you were a World Cup team, you would be GERMANY. That, my friend, is the best score you can get on this lowly quiz. You are a winner. You are powerful, successful and you rarely fail at anything. You are not afraid of confrontation, but you are smart enough to hold your tongue and keep the peace when required. You have too many strengths to mention in one short paragraph: you move with the times, you get things done, and people respect and fear you in equal measure. Perhaps you could work on being a little more spontaneous, but who couldn't.
Ich bin ein Berliner
dat was makkelijkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen copy past netjes de tekst en jij komt met een enorme screenshot.
We zijn buren.
Dat wordt voorlopig dus geen sushi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
Begon goed, maar wat een tegenvaller uiteindelijk ..... Nuke Japan
Hiroshima,Nagasaki, Fukushima.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
Begon goed, maar wat een tegenvaller uiteindelijk ..... Nuke Japan
Dat doe ik nooit met mijn buren. Je mag wel vlaggetjes ophangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat was makkelijker![]()
Yep.... Dan moeten we maar eens bij elkaar op de koffie... Of een kopje suiker lenen...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit met mijn buren. Je mag wel vlaggetjes ophangen.
Youri: ik stel,mijn vader is al 20 jaar impotent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
Jan Mulder: Ik stel, de FIFA is corrupt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een lelijke prullen zeg, had er vandaag 1tjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
23 Oranjehamsters bij AHnog meer MongolenSchuimpies troep
De dranghekken staan hier al klaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
Goedkoper kan haast niet. Stukje stof.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat een lelijke prullen zeg, had er vandaag 1tje
In de fik steken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
Ik barst van de veren van de Plus, wat moet ik ermee?
Domme ouders nemen hun kids mee om boodschappen te doen en 2 euro teveel uit te geven voor een (extra) hamsters en domme oudders zetten hun kids achter de dranghekken neer om ze net zo irritant te laten doen als die verkoper van de daklozenkrant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
In iemands reet steken om te kijken of het gezegde ook letterlijk werkt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
Ik barst van de veren van de Plus, wat moet ik ermee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goedkoper kan haast niet. Stukje stof.
Ik wacht op de terugbreng actie van GS als we eruit geflikkerd worden...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 3 hamsters inmiddels en ik vind ze wel leuk.
quote:
quote:You are quick-witted and you possess something everyone wants: a touch of genius.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Punkman het volgende:
Oh, Bacon had de eindstand goed.
Hierbij je cadeau:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ik zit ook met verbazing te luisterenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
billy wil lief tegen de rijst gaan praten zodat hij niet bederft
dit is geniaalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
billy wil lief tegen de rijst gaan praten zodat hij niet bederft
Dit is godverpielekes de SC en niet de COS hey....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die vind ik altijd wel top, zelfs als je hem niet aankijkt roept ie nog goedemiddag. Ik geef m nooit wat, kutkrantjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Domme ouders nemen hun kids mee om boodschappen te doen en 2 euro teveel uit te geven voor een (extra) hamsters en domme oudders zetten hun kids achter de dranghekken neer om ze net zo irritant te laten doen als die verkoper van de daklozenkrant.
Isax en ik mogen dat hier gewoon besprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Dit is godverpielekes de SC en niet de COS hey....
Hoe was het nog met BD gisteren? Lekker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe was het nog met BD gisteren? Lekker?![]()
boeie boeie boeiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Dit is godverpielekes de SC en niet de COS hey....
Ik vind het gewoon verkeerd dat ouders het accepteren dat ze hun kinderen laten sloeberen voor presentjes bij een willekeurige actie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Die vind ik altijd wel top, zelfs als je hem niet aankijkt roept ie nog goedemiddag. Ik geef m nooit wat, kutkrantje
zwerver mentaliteitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Disana het volgende:
Hij staat gvd nog steeds over Isa te zeiken.
Klinkt wel gezellig het weekendjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef Inodder het volgende:
Eten en drinken maken voor werk morgen... Tas inpakken (weekendje weg met kameraden)
En dan proberen te slapen...
(Ik zal komende dagen dus weer niet veel aanwezig zijn...)
Tsssss. Ook vals, waar zijn ze dan help ik wel ff als je wiltquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit m'n andere sc werd ik ook al weggestuurd door de kerels
Dat is lief, maar ze zoeken het maar even lekker uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsssss. Ook vals, waar zijn ze dan help ik wel ff als je wilt
Ook goed, blijf maar lekker hier dan, hier zijn we met meer vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is lief, maar ze zoeken het maar even lekker uit.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook goed, blijf maar lekker hier dan, hier zijn we met meer vrouwen![]()
![]()
Boeien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
Waar zullen we het nu dan eens over gaan hebben?
Ik voel me al helemaal thuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom er maar bij hoor. Hier is nog een plekje.
Over of we nog wat eten voor we gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
Waar zullen we het nu dan eens over gaan hebben?
Ik weet het nog niet, jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Over of we nog wat eten voor we gaan slapen.
boeienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, nou moet ik hem weer bijna maken ...
Maar ja, ik ben netjes, sorry Isax
Goed zoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, nou moet ik hem weer bijna maken ...
Maar ja, ik ben netjes, sorry Isax
En niet vlak voor je gaat slapen etenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te dubben. Heb eigenlijk niet echt iets heel lekkers in huis momenteel.
Maar ik heb trek, en op een lege maag slaapt een mens ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En niet vlak voor je gaat slapen eten![]()
En een beetje graven en je vind meestal wel iets
Dat is waar, niet teveel dan in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb trek, en op een lege maag slaapt een mens ook niet
Ben je zo dik ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En niet vlak voor je gaat slapen eten![]()
En een beetje graven en je vind meestal wel iets
Definitie van veel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar, niet teveel dan in ieder geval.
Dat je pijn je buik krijgt en niet kan slapen daardoor, hongergevoel niet goed, te vol gevoel ook niet goedquote:
Hmm. Een boterham dan? Eentje maar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat je pijn je buik krijgt en niet kan slapen daardoor, hongergevoel niet goed, te vol gevoel ook niet goed
Boerenwaldkorn van de Jumbo. En dan neem ik er een kop bouillon bij en ik doe er een plakje ham op. Volgens mij ga ik daar niet aan dood?quote:
Familie van Rienk ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar het was Tegen Isax en dan is het anders![]()
Klopt, is helemaal goed voor jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Boerenwaldkorn van de Jumbo. En dan neem ik er een kop bouillon bij en ik doe er een plakje ham op. Volgens mij ga ik daar niet aan dood?
veelste veel zout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Boerenwaldkorn van de Jumbo. En dan neem ik er een kop bouillon bij en ik doe er een plakje ham op. Volgens mij ga ik daar niet aan dood?
Lol, was even filmpjes aan het terug zien, blijkbaar weer een hoop gemist ..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
Het is een beetje deaud hier.
[ afbeelding ]
Ik kan niet blijven tikken ik sta al veels te hoog iedere keerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
Het is een beetje deaud hier.
[ afbeelding ]
dat zei nicoline toch maar heel goed tegen die kutzwerver.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, was even filmpjes aan het terug zien, blijkbaar weer een hoop gemist ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |