Niet hetero zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet hetro zijn.
Dat ben je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Kastnicht dus. Dag hommo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Metroseksueel dan. einde conversatie.
ahaha hommelquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het zal je maar overkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Heey goedemiddag.
Ik heb sinds een paar dagen een relatie met een lieve jonge, ik wil het eerst nog effe rustig aan doen en kijken wat ik met hem wil en hoe ver ik wil gaan omdat ik zoals de meeste vrouwen onzeker ben en hij te lief en passief is om mij echt nat te krijgen.
Nu heeft hij een goede vriendin en die is constant benieuwd wie zijn vriendin is, ze is zeker jaloers en probeert vast te stoken.
Uiteindelijk gaat het zover dat ze hem stalkt met vragen.
Serieus waarom kunnen vrouwen niet van mannen afblijven want mijn ex ging ook al vreemd.
Klacht: Jaloerse vrouwen die je vriend stalken.
Gewoon een nicht dusquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |