ik hoop het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Argentinië gaat ze pakken! En unión y libertad!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
De SC wordt vanaf vanavond een echte Voetbal SC
hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had bij beide bevallingen een andere bloedgroep dus ik weet het ook niet
Of de mannen opzouten naar het voetbal forumquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Alle vrouwen de SC uit! Voetbal is oorlog! Voetbal is voor mannen!
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
gaan jullie maar lekker vechten, ik supporter welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Bij 1 van de twee is een foutje gemaakt maar welke dat weet ik niet.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de mannen opzouten naar het voetbal forum
En ik dan. Waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebbenquote:
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Je houdt gewoon van mequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar doet hij wel zijn best voor, ja.
bitterballen ben ik aan het verorberen nou.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanaf nu poten op tafel, bier, boeren en bitterballen
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja leuk en anders gaan we het over vrouwendingen hebben dat vinden de mannen ook altijd leuk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |