ES bier is beter dan de bocht van de aldi in elk geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Wijzer, wijzer, Disanaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
zijn jullie echte tokkies?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Dat kan niet, je bent een vrouw, die kunnen geen monnik worden, daar heb je specifieke mannelijke eigenschappen voor nodigquote:
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.quote:
We zitten tot diep in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?quote:
Pass the dutchie to the left hand sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.
fan van het eerste minuut met een schijt schilderij aan de muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
We zitten tot die in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw gelukquote:
Whenever you're ready.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw geluk
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
verleid ons nou niet met die duivelse gezwellen, het is mannenavond.
Idioot ook. laat ze gaan voetballen!quote:
ok okquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is hier mannenavond schat, bewaar maar voor een ander keertje.
..... the Orange Gloooooooooooowwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Folloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef Miek37 het volgende:
Zit naar een boom en een varen te kijken die een stadion binnen komen wandelen.
Je moet geen logica proberen te zoeken in openingsceremonies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
Wie verzint dit, nu weer kano's, het Cirque du Soleil.
Waar zit die Volendammert, VI?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
jan smit zelf al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
VOETBAL, MANNENSPORT, DAAR WINNEN WE DE OORLOG MEE.
[ afbeelding ]
quote:
Daar zit Guus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wel. Daarna gaat ie naar Studio Brasil. Hoertje hè.
Je bent goed in het zoeken naar voorbeelden die bij je eigen veronderstelling horen.quote:
Bedacht door de Belgen!quote:
After Sun?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Ben je op het strand geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben toch een beetje verbrand vandaag.
Ja, het zou een beetje raar zijn als ik voorbeelden van iemand anders zijn veronderstelling zou posten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent goed in het zoeken naar voorbeelden die bij je eigen veronderstelling horen.
Vooral op mijn rug en daar kom ik niet bij.quote:
quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarop zou willen zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral op mijn rug en daar kom ik niet bij.
Theoretisch kun je elk plekje van je rug aanraken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarop zou willen zeggen.
Heerlijk lijkt me..(behalve het verbranden danquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]Paar uurtjes. Dacht dat het wel meeviel tot ik net ging douchen.
Hij heeft amper gepraat, houden zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, Jantje Smit, dat is een stuk beter.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die niet kijkt![]()
![]()
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Mwah, ik ga er eerder vanuit dat je nog minder vrolijker zou kunnen worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ik dat ben.
ga buiten spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is mannenavond in de SC, alle vrouwen moeten zo weg!
Ik ga nergens heen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh zoiets kan ik wel proberen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef isax het volgende:
[..]
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?
Is het zo naar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er eerder vanuit dat je nog minder vrolijker zou kunnen worden.
Misschien gewoon een handdoek met koud water natmaken en dan op je rug leggen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef isax het volgende:
[..]
handoek met yoghurt weken en dan over je rug alsof je je rug droogt?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje staat achter ons, vrouwen zullen tijdelijk geband worden
cambuurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
FC Volendam ...
FC Volendam .....
Ah ja, was dat niet die ploeg die op de laatste speelronde het kampioenschap verspeelde aan Cambuur ?
yoghurt trekt de warmte eruit. koud water niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien gewoon een handdoek met koud water natmaken en dan op je rug leggen?
zelfs een takje afknappen en op water zetten gaat het wortelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zou je de kluit van een klimop door de helft kunnen knippen en dat dan het plantje blijft leven?
Nee hoor, kan 't nu net zo goed zeggen. Wilde zeggen dat als je oorspronkelijke afspraak door was gegaan je je niet druk hoefde te maken dat je niet bij je rug kan komen.quote:
wat heb jij allemaal voor plannenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zou je de kluit van een klimop door de helft kunnen knippen en dat dan het plantje blijft leven?
Alweer iets geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
yoghurt trekt de warmte eruit. koud water niet.
Dat heb ik wel eens geprobeerd maar er gebeurde niets.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
zelfs een takje afknappen en op water zetten gaat het wortelen.
Oh zo. Tsjah, FML.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor, kan 't nu net zo goed zeggen. Wilde zeggen dat als je oorspronkelijke afspraak door was gegaan je je niet druk hoefde te maken dat je niet bij je rug kan komen.
Dat mag, alleen geen commentaar leverenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga toch nergens heen en blijf lekker mee lezen![]()
![]()
karnemelk gaat ook...dat gaat denk ik makkelijker met een handoek?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alweer iets geleerdIk ga het onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |