http://www.bol.com/nl/p/a(...)om/1001004009067719/quote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef -mosrednA het volgende:
Kun je een foto van de inhoudsopgaven posten? Van alle 3 de boeken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef -mosrednA het volgende:
Kun je een foto van de inhoudsopgaven posten? Van alle 3 de boeken.
Lui varkenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef -mosrednA het volgende:
Als ik zelf opzoek moet gaan naar de informatie over de inhoud van de boeken ben ik hier snel klaar.
Hij. Ik heb de inhoud van de boeken na een paar sec. op Google gezien, ben je zo dom?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef -mosrednA het volgende:
[..]____!
Wie verkoopt er nou wat, hij of ik?
Verkopen zonder informatievoorziening:quote:Op maandag 16 juni 2014 10:07 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij. Ik heb de inhoud van de boeken na een paar sec. op Google gezien, ben je zo dom?
Inhoud is gewoon op google te zien. Ik ga geen 10 foto's maken terwijl je dit binnen een paar seconden kan vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Verkopen zonder informatievoorziening:![]()
Verkoper moet er vanaf, consument moet overgehaald worden.
Zo werkt het goddomme al enkele decennia man.
Even goede vrienden, haal ik ze ergens anders vandaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:12 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Inhoud is gewoon op google te zien. Ik ga geen 10 foto's maken terwijl je dit binnen een paar seconden kan vinden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Even goede vrienden, haal ik ze ergens anders vandaan.
En terecht. Sommige mensenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:12 schreef Jorn999 het volgende:
Ik ga geen 10 foto's maken terwijl je dit binnen een paar seconden kan vinden.
Kun je wel gaanquote:
Sinds de opkomst van het internet is er een hoop veranderd, knulquote:Op maandag 16 juni 2014 10:19 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Kun je wel gaanen erom zitten huilen, maar zo werkt de markt al sinds de fucking industriële revolutie.
Klopt helemaal, informatievoorziening is nog meer geworden.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef very het volgende:
[..]
Sinds de opkomst van het internet is er een hoop veranderd, knul
Inderdaad. Het kost 10 seconden om zoiets op te zoeken. Veel sneller en effectiever dus dan vragen of iemand 10 foto's wil uploaden van de inhoudsopgave.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Klopt helemaal, informatievoorziening is nog meer geworden.
Kun je het wel weer om gaan zitten draaien, maar het feit blijft dat hij iets wilt verkopen en redelijkerwijs gezien het huidige economische systeem hij degene is die een potentiële koper voorziet van de informatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef very het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kost 10 seconden om iets op te zoeken. Veel sneller en effectiever dus dan vragen of iemand 10 foto's wil maken van de inhoudsopgave.
Er komt vast wel een andere koperquote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Kun je het wel weer om gaan zitten draaien, maar het feit blijft dat hij iets wilt verkopen en redelijkerwijs gezien het huidige economische systeem hij degene is die een potentiële koper voorziet van de informatie.
Ik ben niet te lui om iets op te zoeken, hij is te lui om informatie aan te bieden. Hij verdient er toch geld aan?
Je mag altijd langskomen om de inhoudsopgave te bekijken natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Kun je het wel weer om gaan zitten draaien, maar het feit blijft dat hij iets wilt verkopen en redelijkerwijs gezien het huidige economische systeem hij degene is die een potentiële koper voorziet van de informatie.
Ik ben niet te lui om iets op te zoeken, hij is te lui om informatie aan te bieden. Hij verdient er toch geld aan?
Volgens mij gaf hij jou gewoon een directe link, toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat is gelijk het probleem, 1 link. Volgens mij verkoopt hij 3 boeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:28 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij jou gewoon een link, toch?
Bedankt, maar nee bedankt.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:27 schreef Jorn999 het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om de inhoudsopgave te bekijken natuurlijk
Jammer, succes dan nog in ieder geval.quote:
okquote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat is gelijk het probleem, 1 link. Volgens mij verkoopt hij 3 boeken.
[..]
Bedankt, maar nee bedankt.
[..]
Jammer, succes dan nog in ieder geval.
1 link + 1 foto. Dan mist er nog 1 boek.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat is gelijk het probleem, 1 link. Volgens mij verkoopt hij 3 boeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |