abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2014 @ 18:24:36 #76
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_140997480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:22 schreef Charismatisch het volgende:
'Irak heeft vandaag zes MI 35 helikopters ontvangen van Rusland en ze zullen meteen worden ingezet in Mosul en andere plekken'

Mooi spul, moeten er wel bekwame piloten in zitten.
Say what?
pi_140997481
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb te weinig kennis van de materie om daar een mening over te vormen, uiteindelijk is het daar een wespennest met diverse groeperingen die elkaar naar het leven staan. Ze leven samen in een gemaakt land, het is een recept voor onheil.

Het idee dat een ''dictator'' goed is voor dat soort volkeren komt niet zomaar ergens vandaan natuurlijk.
Dat idee komt vooral vanwege onderbuikgevoelens. Angst en terreur om je land onder controle te houden is een schijn maatschappij met verborgen angsten.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_140997504
Heel de wereld tegen isis?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_140997611
http://www.nu.nl/buitenla(...)ol-navo-in-irak.html

''NAVO-chef Anders Fogh Rasmussen ziet geen rol voor de NAVO in Irak, ook niet nadat extremisten tientallen Turken hebben ontvoerd.''

Turkije heeft steun van de NAVO dus niet mocht het Irak binnenvallen...
pi_140997624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef UpsideDown het volgende:
Luchtmacht Irak bombardeert Mosul
Propagandabeelden en muziek erbij:

-
pi_140997988

"De grote veldslag van Bagdad"
pi_140998112
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:46 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]

"De grote veldslag van Bagdad"
Nog niet he, dat duurt nog eventjes. En dan kun jij ook gelijk emigreren naar Irak om daar samen met je ISIS buddies een dictatuur op te zetten. ;) :r
pi_140998128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:30 schreef kurd0w het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ol-navo-in-irak.html

''NAVO-chef Anders Fogh Rasmussen ziet geen rol voor de NAVO in Irak, ook niet nadat extremisten tientallen Turken hebben ontvoerd.''

Turkije heeft steun van de NAVO dus niet mocht het Irak binnenvallen...
Dat hebben ze sowieso niet.
Enige manier waarop dit zou kunnen gebeuren is als er een internationale missie la Afghanistan word opgezet, maar gezien we daar nu net mee kappen en bijna iedereen aan het downsizen is wil niemand zich er aan branden.

Kan je je voorstellen dat Amerika opnieuw soldaten stuurt? Dat is gewoon toegeven dat je het destijds hebt verneukt.

Het enige wat ik landen zie doen is hulp bieden in de vorm van inlichtingen en helpen met de luchtmacht gezien die van Irak niet zoveel voorstelt. Turkse vliegtuigen en drones zijn al een aantal dagen boven Irak aanwezig, zouden vermoedelijk informatie doorgeven aan Bagdad.

Amerika zal eventueel drones sturen (niet gewapend), en beloven om sneller wapens te sturen. Maar dat is het juist, ze hebben geen wapens nodig maar moraal. En dat hebben ze nauwelijks tenzij het gaat om het verdedigen van hun ''eigen'' steden.

Btw; NAVO is sowieso overrated. Leuk om er bij te zitten, trainingen/expertise delen maar voor de rest niet zo veel meer waard tegenwoordig. Vroeger nog een afschrikmiddel.
  donderdag 12 juni 2014 @ 18:58:17 #84
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_140998334
Ik vind alles wat uit die regio komt nog een beetje onbetrouwbaar. Mosul ziet er naar uit dat het gewoon veilig en in handen is van ISIS. De nieuwsberichten dat de Irakezen het aanvallen klinkt nep naar mijn mening en het wordt volgens mij zo verteld in de media om geen gezichtsverlies te lijden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_140998417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:50 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Nog niet he, dat duurt nog eventjes. En dan kun jij ook gelijk emigreren naar Irak om daar samen met je ISIS buddies een dictatuur op te zetten. ;) :r
Ik zou het zeker overwegen als het een stabiele staat zou worden, ik ga er dan vrijwillig heen.
pi_140998669
Paniek in Koeweit, ze zouden de nieuwe map van de ISIL-heilstaat hebben gezien, en krijgen Ba'ath-flashbacks.

Deze man heeft vandaag de Iraakse premier gebeld om over ISIL te spreken.

-
pi_140999093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:00 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik zou het zeker overwegen als het een stabiele staat zou worden, ik ga er dan vrijwillig heen.
Wees een vent en ga nu dan. Of heb jij alleen maar een grote bek hier? Wees een echte vent en ga die bloedhonden helpen.
pi_140999137
Blabla geef hem vooral aandacht.
pi_140999234
Grappig hoe mensen uit de MO (die lekker heil zoeken in Nederland) zo boos zijn op sunnieten, dat jullie sunnieten het niet kunnen gunnen om in veiligheid en vrede te leven is gewoon te ziek voor woorden. En dan worden ze boos op mij omdat ik voor de sunnitische minderheid opkom?
pi_140999302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef De_Ilias het volgende:
Grappig hoe mensen uit de MO (die lekker heil zoeken in Nederland) zo boos zijn op sunnieten, dat jullie sunnieten het niet kunnen gunnen om in veiligheid en vrede te leven is gewoon te ziek voor woorden. En dan worden ze boos op mij omdat ik voor de sunnitische minderheid opkom?
Je blijft de vraag ontwijken waarom je dan hier bent als je hart brandt voor de soenieten daar.
Ga daar naar toe en geef je kontje. De jongens daar willen wat ontspanning nadat ze van slagveld zijn gekomen.
pi_140999304
Armenen zijn de grootste lafaards in Nederland en dat kan ik weten omdat ze meestal verhuizen naar een dorp in Nederland nadat ze uit een asielcentrum komen, stoer in Nederland moslims bashen en maar beweren dat moslims klote zijn etcc.... wtf wees een man en ga terug naar Armeni of Irak en help je mensen dan tegen die boeslims.....
pi_140999335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:21 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik deel hun opvattingen niet, ik wil alleen dat sunnieten hun eigen staat kunnen oprichten. Daar hoef je geen baard voor te hebben hoor.
Waarom maak jij je druk wat de kuffar of de manufiqeen op FOK te melden hebben? Let the dogs keep barking the caravan is a long time gone. Dawlatu islam baqiya!

PS: Iraq | Takrit | #ISIS Captured 4500 Safvid Soldiers in Takrit

https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
pi_140999346
Waarom zou ik naar Irak moeten gaan, ik ben islamitisch gezien niet eens verplicht om daar heen te gaan. Achterlijke MO-ers zijn een verloren zaak, met zulke mentaliteit die jullie hebben kan ik idd begrijpen waarom de MO een puinhoop is.
pi_140999355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:28 schreef Hiper het volgende:

[..]

Waarom maak jij je druk wat de kuffar of de manufiqeen op FOK te melden hebben? Let the dogs keep barking the caravan is a long time gone. Dawlatu islam baqiya!

PS: Iraq | Takrit | #ISIS Captured 4500 Safvid Soldiers in Takrit

https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
:') :') Weer zo'n fanatieke moslim die weer het geloof van 'vrede' verspreidt :)
pi_140999369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben boos op een ieder die onderscheid maakt en het hoofd van mensen afhakt, de naam van Allah gebruikend.
Verder moet ik walgen van mensen die hun ideologie opdringen aan anderen.
Ik heb geen haat aan Soennieten. Ik ben geen Sjiiet.

Maar jij met je walgelijke bejubelende posts maakt mij misselijk en doet mij walgen.

Ik wens mensen als jij de hel toe. Dat is dan mijn zonde.
pi_140999371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom zou ik naar Irak moeten gaan, ik ben islamitisch gezien niet eens verplicht om daar heen te gaan. Achterlijke MO-ers zijn een verloren zaak, met zulke mentaliteit die jullie hebben kan ik idd begrijpen waarom de MO een puinhoop is.
Je zegt zelf dat je naar Irak zou willen gaan, ga dan als je zo'n man bent die je beweert te zijn.
pi_140999372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') :') Weer zo'n fanatieke moslim die weer het geloof van 'vrede' verspreidt :)
Yes sir. Wat ga je daar tegen doen? Ben ZEER benieuwd!
pi_140999388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef De_Ilias het volgende:
Inderdaad achterlijke MO komt omdat het de broedplaats is van een achterlijke geloof.
pi_140999405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:29 schreef Hiper het volgende:

[..]

Yes sir. Wat ga je daar tegen doen? Ben ZEER benieuwd!
Niks, omdat ik van mijn geloof niks mag doen qua geweld etc :) In tegenstelling van jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')