Rudaw (Koerdische bron) bevestigt het ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet voorbij zien komen in de Iraakse media.
quote:Breaking: clashes occurred between Kurdish security forces and SWAT elements in Jalawla, #Diyala province.
Jalaula security chief: Jalaula (in Diyala province)and its outskirts are under effective control of Peshmerga forces.
Breaking: reportedly, Kurdish elite forces (CT) are on way to Jalaula to assist Peshmerga forces clashing with the Iraqi army.
Het is ook een goede daad je baard bij te houden en er rein uit te zien ipv een zwijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar een baard laten groeien is wel een goede daad en ook een traditie van profeet mohammed die zeer aangeraden is bij de geleerden. (ook bij sjiieten trouwens)
Iraakse leger of... ISIS met Iraakse legervoertuigen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Rudaw (Koerdische bron) bevestigt het ook.
[..]
Iraqi Army staat er.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iraakse leger of... ISIS met Iraakse legervoertuigen...
Misschien in een andere religie maar in de sunnitische islam is het niet toegestaan: De profeet heeft gezegd "zit niet aan je baard" en de meerderheid van de moslim geleerden hebben dus gezegd dat je niet je baard mag bijwerken.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is ook een goede daad je baard bij te houden en er rein uit te zien ipv een zwijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Misschien in een andere religie maar in de sunnitische islam is het niet toegestaan: De profeet heeft gezegd "zit niet aan je baard" en de meerderheid van de moslim geleerden hebben dus gezegd dat je niet je baard mag bijwerken.....
Doe eens een bronquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Misschien in een andere religie maar in de sunnitische islam is het niet toegestaan: De profeet heeft gezegd "zit niet aan je baard" en de meerderheid van de moslim geleerden hebben dus gezegd dat je niet je baard mag bijwerken.....
Ja, ze zijn er wel hoor. Ik had er laatst eentje in mijn college zitten. Wat hij uitkraamde was echt bizar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]![]()
Je bent echt een slechte trol. Ik kan mij gewoonweg niet voorstellen dat er medemoslims zijn, mede-soennieten die zo achterlijk denken. God heeft je een stel hersens gegeven, doe er wat mee.
Mijn ouders kijken Iraakse media en zo te zien op beelden hebben de luchtaanvallen wel succes! tientallen voertuigen van ISIS zijn in brand en meer dan 30 zijn gexecuteerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:12 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL zegt dat ze 4500 Iraakse soldaten hebben opgepakt in Tikrit (nieuwe video):
Iran maakt zich gereed voor de ISIL-aanval op Bagdad.twitter:Hayder_alKhoei twitterde op donderdag 12-06-2014 om 10:33:11Friend who met IRGC General Suleimaniya in Baghdad yday: he's going around checkpoints on outskirts of Baghdad making sure they're ready. reageer retweet
twitter:ghazishami twitterde op donderdag 12-06-2014 om 15:25:43Seems Baghdad fortifying for impending ISIS assault. They dnt seem to be keen on reclaiming Sunni regions thst were taken either. reageer retweet
twitter:thekarami twitterde op donderdag 12-06-2014 om 17:11:34ISIS kilometers away from Askari Shrine, one of most venerated Shia places that started 2006 civil war when attacked. http://t.co/s1nUbAWsk7 reageer retweet
Oh kut dan mag ik me wel eens gaan scheren dan, dat kan ik niet gebruiken nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helaas hebben extremisten de goede daad van een bloedige connotatie voorzien. Baarden staan nu als symbool voor jihad, onderdrukking, dood en verderf.
Soleimani:quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef vigen98 het volgende:
Ben benieuwd wat Iran werkelijk waar gaat doen wanneer ISIS Karbala en Najaf aanvallen, ze hebben al een elite groep van 150 man gestuurd maar ik denk dat ze wel wat meer gaan doen wanneer ze Karbala en Najaf aanvallen.
quote:Social media sites have quoted Suleimani, saying if ISIS destroys the holy shrines, it will face Iran’s ire. Asked what the manifestation of that rage will be, the former Iranian diplomat laughed a nervously. “They [ISIS] know that we’re not kidding around, so we shouldn’t worry about them doing anything stupid. And if they’re foolish enough to even approach the shrines, they have to be prepared for anything.” The diplomat paused. “Battles, attacks, raids, massacre. All the options will be on the table.”
ISIL-vlag is vervangen door Koerdische vlag:twitter:RudawEnglish twitterde op donderdag 12-06-2014 om 17:16:36Kurdish parties from Iran: we are ready to fight along side KRG Peshmerga against anyone that attack Kurdistan. #twittterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op donderdag 12-06-2014 om 17:31:58Peshmerga official: we raised Kurdistan flag in the areas Peshmerga forces are deployed. #twitterkurds reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op donderdag 12-06-2014 om 17:27:59Kurdistan Region president chief of staff: Iraq is divided in term of security. This is a new reality. #twitterkurds reageer retweet
twitter:AthenaCNN twitterde op donderdag 12-06-2014 om 17:37:28Sen McCain says US is facing a disaster in #Iraq & Obama should get rid of his entire natl security team & bring in old team that won war reageer retweet
Volgens Rudaw door een misverstand. Is nu weer onder controle.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:12 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er wel hoor. Ik had er laatst eentje in mijn college zitten. Wat hij uitkraamde was echt bizar.
Maar even ot: waarom zouden de Koerden nu slaags zijn geraakt met het Irakese leger?
Zijn arabische bronnen goed?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens een bronBen benieuwd waar jij je ideetjes vandaan haalt.
Waarom denk ik achterlijk? Of vindt jij soms dat de profeet Mohammed achterlijk denkt? Wees gewoon eerlijk...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]![]()
Je bent echt een slechte trol. Ik kan mij gewoonweg niet voorstellen dat er medemoslims zijn, mede-soennieten die zo achterlijk denken. God heeft je een stel hersens gegeven, doe er wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |