Natuurlijk wel, ik vind het alleen maar grappig dat de meerderheid niet eens begrijpt hoe sarcastisch de meeste reacties zijn ( en dit hele topic eigenlijk is).quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dus mag hij geen commentaar meer geven op jou?
Juist, dat dus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje chargeren en lekker generaliserend klagen hoort bij dit type topic.
Jamesdeen kan er toch niks aan doen dat sommige mannelijke users hier zo reageren? Misschien vindt hij dat net zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik vind het alleen maar grappig dat de meerderheid niet eens begrijpt hoe sarcastisch de meeste reacties zijn ( en dit hele topic eigenlijk is).
Natuurlijk scheer ik nu alle mannen over een kam, dat wordt met ons vrouwen toch ook constant gedaan? ik ben 30+ dus ik moet wel dik zijn met ene kort en pittig kapsel, een andere keuze is er niet namelijk.
Maar doen wij vrouwen dat eens andersom reageren de mannen ineens butthurt, is TS een bitch, lelijk wijf, feministe en wat nog meer.
Lekker hypocriet volkje, die mannen.
Ik bedoel de echte echte Arabierenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je Arabische mannen helemaal niet, want je schrijft ze gelijk allemaal af. En dan begin je over Koerden, die geen Arabieren zijn.
Maar mijn reactie was natuurlijk voor degene die zich aangesproken voelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jamesdeen kan er toch niks aan doen dat sommige mannelijke users hier zo reageren? Misschien vindt hij dat net zo verwerpelijk.
Gebeurt* , als we toch compleet irrelevante responsies gaan geven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurd dat nooit in de vrouwelijke versies van dit soort topics, butthurt much?
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jamesdeen kan er toch niks aan doen dat sommige mannelijke users hier zo reageren? Misschien vindt hij dat net zo verwerpelijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Gebeurt* , als we toch compleet irrelevante responsies gaan geven.
[..]
Precies.'maar hunnie doen het ook!11!
' argumenten zijn vaak een beetje zwak.
Maar goed, ik zie dat ze haar reacties niet helemaal serieus bedoelde.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik vind het alleen maar grappig dat de meerderheid niet eens begrijpt hoe sarcastisch de meeste reacties zijn ( en dit hele topic eigenlijk is).
Natuurlijk scheer ik nu alle mannen over een kam, dat wordt met ons vrouwen toch ook constant gedaan? ik ben 30+ dus ik moet wel dik zijn met een kort en pittig kapsel, een andere keuze is er niet namelijk.
Maar doen wij vrouwen dat eens andersom reageren de mannen ineens butthurt, is TS een bitch, lelijk wijf, feministe en wat nog meer.
Lekker hypocriet volkje, die mannen.
Dump wat pics dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel de echte echte ArabierenEgyptenaren zijn voor mij gewoon Afrikanen.
En inclusief Koerden want
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
Daarom gewoon vallen op mannen jongens van 20, die gaan nog wel een jaar of 10 mee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelf het fatsoen missen om er fatsoenlijk bij te lopen en daarom maar anderen homo noemen. Typisch.
vieze wolvenshirtecto zekerquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]![]()
Ga toch lekker denken wat je morgen gaat aantrekken man
verkapte homo
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
vieze wolvenshirtecto zeker
hier heb ik niet van terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]niet iedereen is een autist als jij
Qualiteitspost van Guus deze.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelf het fatsoen missen om er fatsoenlijk bij te lopen en daarom maar anderen homo noemen. Typisch.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Whut jij had toch een vriendje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
dus?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Whut jij had toch een vriendje?
Volgens mij is ts niet zo´n verzuurde feministische mannenhater, .i.t.t. wat menig Fok!ker in dit topic meent, maar iemand die klaagt over de kledingstijl van de hedendaagse man. Zeer terechte klacht uiteraard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alleen singles zeiken op mannen. Toch?
Passief nerdje zonder ruggengraat gespot.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dat TS klaagt over mannen terwijl Nederlandse vrouwen wat dat betreft het dieptepunt zijn, met hun korte rode haren
De maagd heeft gesproken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht, Nederlandse jongens zijn vele malen knapper.
Ik hoor het al, jij gaat liever terug naar de tijden waar de man nog gewoon de baas was en jij als huisvrouwtje zijn slofjes klaarlegde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |